شهر لیما کجاست و چه دیدنی‌هایی دارد؟

شهر لیما کجاست و چه دیدنی‌هایی دارد؟

شهر لیما بزرگترین شهر و پایتخت کشور پرو است. این شهر ساحلی به واسطه آب و هوای بی‌نظیرش و همچنین سواحل زیبا و دیگر جاذبه‌های تاریخی و دیدنیش یکی از دیدنی‌ترین شهرهایی است که می‌توانستید آرزوی دیدن آن را داشته باشید. اگر از عاشقان سفرهای تاریخی یا ماجراجویی هستید! این بار لیما را مقصد سفر خود قرار دهید، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

البته توصیه می‌کنیم پیش از سفر به هر نقطه‌ای از جهان، اطلاعات کافی درباره مقصد اعم از جاذبه‌ها، امکانات رفاهی، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های آن را به دست آورید. مجله تاریخ ما مثل همیشه برای شما دوستدارن سفر، اطلاعاتی از شهر زیبای لیما محیا کرده است. با ما همراه باشید.

آشنایی با شهر زیبای لیما

  • موقعیت جغرافیایی: لیما پایتخت پرو از توابع آمریکای جنوبی است.
  • جمعیت: بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر
  • زبان: اسپانیایی
  • ساعت رسمی: ۹ ساعت و نیم عقبت‌تر از ساعت رسمی ایران
  • آب و هوا: هوای شهر لیما در تابستان بین ۲۰ تا ۲۷ درجه سانتی گراد و در زمستان بین ۱۵ تا ۲۰ در جه سانتی گراد است.
  • فرودگاه اصلی: خورخه چاوز
  • جاذبه‌های دیدنی و اماکن تاریخی: کلیسای جامع لیما، کاخ حکومت، موزه هنرهای ایتالیایی، جنگل سنگی، پارک دل آمور و….

جاذبه‌های دیدنی لیما

اولین چیزی که هر گردشگری دوست دارد، در لیما تجربه کند، تماشای طلوع و غروب آفتاب در سواحل شگفت انگیز آن است. انواع تفریحات آبی هم در این شهر زیبا، ارائه می شود. در ادامه به تعدادی از برترین دیدنی‌های این شهر زیبای کشور پرو اشاره می‌کنیم:

شهر لیما

گردشگاه مالکون

Malecon منطقه ای بسیار آرام و رویایی است که بیشتر گردشگران، بعد از تماشای مناظر شگفت انگیزش، به خاطر تجربه پرواز با پاراگلایدر و تفریحات این چنینی اش به این منطقه می‌آیند.

معرفی جاذبه های شهر لوسرن سوئیس

میدان دی آرمس

De Armas اولین جایی است که شهر لیما در آن به وجود آمد. در هر ساعتی از روز و نیمه شب که به این میدان بیایید، جمعیت زیادی را مشاهده می‌کنید که در این منطقه حضور دارند. این منطقه، قلب تپنده لیما است.

موزه ملی باستان شناسی

در این موزه ملی باستان شناسی، زیرخاکی‌هایی که متعلق به شهر لیما است، قرار دارد. این آثار تاریخی طی حفاری‌های متعددی که در لیما انجام شده به دست آمده‌اند و بخشی از گنجینه باستانی این شهر به حساب می‌آیند. همچنین اطلاعات تاریخی و مردم‌شناسی در میان آثار باستانی این موزه، به چشم می‌خورد.

جنگل سنگی

یکی از باشکوه‌ترین دیدنی‌های طبیعی لیما، جنگل سنگی است. این جنگل به حدی زیباست که نه تنها مردم پرو بلکه گردشگران هم از اقصی نقاط دنیا برای تماشای این طبیعت شگفت انگیز، به این منطقه می‌آیند. Marchahuasi نام این جنگل است که در ارتفاع ۴۰۰۰ متری قرار گرفته است. در این جنگل، مقبره‌های تاریخی هم وجود دارد که متاسفانه بیشتر آنها امروزه تخریب شده‌اند اما همچنان برخی از آنها باقی مانده‌اند.

نکات مهم در سفر به شهر لیما

شهر لیما

  • از آنجایی که متاسفانه آمار سرقت در شهر لیما بسیار بالاست، توصیه می‌کنیم مدارک و لوازم ارزشمند خود را به خوبی حفظ کنید.
  • از وسایل نقلیه عمومی برای گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان‎های دیدنی آن استفاده کنید چرا که هزینه تاکسی کمی بالاتر از وسایل نقلیه عمومی است.
  • برای سفر به این شهر حتما باید پاسپورت کشور پرو داشته باشید و از آنجایی که متاسفانه سفارت این کشور در ایران وجود ندارد باید به سفارت‌های دیگر آن در ترکیه یا کویت مراجعه کنید.
  • اگر می‌خواهید سفر پر هزینه‌ای نداشته باشید، در ماه‌های آپریل، سپتامبر یا اکتبر سفر کنید چرا که در در این ماه‌ها گردشگران کمتری به لیما سفر می‌کنند و به موجب آن هزینه‌های هتل، رستوران و فروشگاه‌های آن بسیار پایین‌تر محاسبه می‌شود.
منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها