لیست کامل دسرهای کانادا

لیست کامل دسرهای کانادا

کشور کانادا دومین کشور پهناور دنیاست که جای‌جای آن پر از جاذبه‌های گردشگری مختلف است. بسیاری از توریست‌ها ازسبک غذایی مردم این کشور لذت می‌برند. به‌عنوان‌ مثال دسرهای کانادا در میان مسافران بسیار محبوب است. به‌گونه‌ای که سروکله این دسرها در اکثر کافه های دنیا نیز پیدا شده  است. در ادامه برخی از این دسر ها را معرفی میکنیم.

بیگل

بیگل یکی از محبوب‌ترین دسرهای کانادایی است. این خوراکی محبوب ظاهری شبیه به دونات های معمولی دارد. وجه تمایز دونات و بیگل روش طبخ آنهاست. برای تهیه بیگل خمیر خاصی را شبیه به دایره در می‌آورند و در داخل آب داغ می‌جوشانند تا بپزد. در نتیجه نوعی نان با بافت فوق‌العاده ایجاد می‌شود که با مواد مختلفی تزئین می‌شود.

دسرهای کانادا

نانیمو

نانیمو به عنوان یکی از بهترین دسرهای کانادا محسوب می‌شود. این دسر در حقیقت نوعی شیرینی سه‌لایه‌ای است که لایه اول آن از مواد تردی نظیر کراکر و مغز آجیل کوبیده شده تهیه شده است. لایه دوم شامل ماده‌ای به نام کاستارد است. بر روی کاستارد از شکلات آب شده استفاده می‌شود. مزه این سه‌لایه در کنار هم فوق‌العاده است.

تارت کره‌ای

تارت یکی از شیرینی‌های محبوب در میان کانادایی‌ها است. این شیرینی انتخابی بی‌نظیر برای میان وعده و مهمانی‌ها است. تهیه تارت به سلیقه سرآشپز بستگی دارد. اما به طور معمول برای پخت تارت از کشمش و گردو استفاده می‌شود. نوشیدن یک فنجان قهوه تازه دم در کنار تارت لحظات بی نظیری برای شما خواهد ساخت.

میپل تافی

میپل تافی یکی از خوشمزه‌ترین و جالب‌ترین دسر های کانادا است. برای تهیه میپل تافی مقداری شیره افرا را بر روی برف می‌ریزند تا سفت شود. سپس این ترکیب را با کمک چوب بستنی رول می‌کنند و به شکل آب‌نبات‌های کوچک سرو می‌کنند.

دسرهای کانادا

چیپس کچاپ

اگر به دنبال دسرهای جذاب در کشور کانادا هستید، می‌توانیم به شما چیپس کچاپ را معرفی کرد. کانادایی ها طرفدار پر و پا قرص این دسته از چیپس ها هستند. این چیپس ها توسط برند رافلز تولید می شود و این برند آن ها را در طعم های مختلفی مثل کچاپ، پیاز، نمک، سرکه، خامه ترش و باربیکیو ایجاد می کند. کچاپ و خیار شور از محبوب ترین محصولات تولید شده توسط برند رافلز هستند که طعم آن ها خاص و فراموش نشدنی است. اگر در کشور کانادا به دنبال یک دسر خوشمزه هستید، اما نمی خواهید که جلوی غذای شما را بگیرد و می خواهید که دسر سبکی را امتحان کنید، چیپس کچاپ رافلز گزینه مناسبی برای شما است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها