بهترین فست فودهای مشهد کدامند؟

بهترین فست فودهای مشهد کدامند؟

مشهد یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری ایران است. بسیاری از مسافران به قصد زیارت از بارگاه مطهر رضوی راهی این شهر می‌شوند. به همین دلیل رستوران‌ها و فست فودهای مشهد از بهترین رستوران‌ها و فست فود های کشور محسوب می‌شوند. این غذاخوری‌ها همواره غذای تازه با بهترین مواد غذایی در اختیار مشتری قرار می‌دهند تا خاطره‌ای خوش از ایام سفر برای شما بسازند. در این مقاله از تاریخ ما شما را با بهترین فست فودهای مشهد آشنا می‌کنیم.

آس برگر

اگر تصور یک دوبل برگر با سس قارچ و پنیر فراوان قلب شما را به تپش وامی‌دارد؛ حتماً به آس برگر مشهد سری بزنید. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین فست فودی های مشهد است. به همین دلیل قسمتی از فضای داخلی به سبک قدیمی طراحی شده است که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کند. در این رستوران می‌توانید لیستی از بهترین برگرها و انواع سوخاری‌ها را مشاهده کنید که با قیمت مناسب در اختیار مراجعان قرار می‌دهد. علاوه بر کیفیت غذا و قیمت آن، ظاهر غذاهای آس برگر هنگام سرو بسیار اشتها برانگیز است.

آدرس: مشهد، نبش قاضی طباطبایی ۴

رستوران باغ زیتون مشهد

یکی از بهترین فست فودهای مشهد ، باغ زیتون است که با دو شعبه در مشهد فعالیت می‌کند. این رستوران تمام آنچه که باعث رضایت مشتریان می‌شود را داراست. رستوران باغ زیتون یک فضای دنج و شیک دارد و غذاهای آن کیفیت بسیار بالایی دارد. علاوه بر آن رفتار کارکنان باغ زیتون نیز زبانزد است و تمام مشتریان را راضی نگه می‌دارد. همهٔ این عوامل در کنار هم باعث شده تا از رستوران باغ زیتون به عنوان یک رستوران مدرن و شیک یاد شود. یکی از کارهای جذابی که باغ زیتون کرده است این است که در منوی خود توضیح کاملی در مورد هر غذا داده است و این مورد باعث می‌شود تا مشتریان تصویر روشنی از غذای خود داشته باشند و نیازی نباشد تا هر بار از گارسن در مورد غذای خود سؤال بپرسند.

آدرس شعب رستوران باغ زیتون مشهد:

شعبه ۱: بلوار ملک‌آباد

شعبه ۲ : مشهد سجاد، بهار ۱۰ ، خیابان ۱۰

عطاویچ

اگر اهل خوردن فست فود و ساندویچ‌های پرملات باشید؛ حتماً نام عطاویچ را شنیده‌اید. این مجموعه یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای پرآوازه ایران است که در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارد. اما عطاویچ یکی از بهترین فست فودهای مشهد محسوب می‌شود که با ارائه ساندویچ‌های پر ملات و خوشمزه موردتوجه مشتریان است. شهرت عطاویچ به دلیل کیفیت غذا، حجم مناسب و قیمت معقول است اما امروزه به دلیل ارائه بسته‌های غذایی بدون دخالت دست نیز موردتوجه قرار گرفته است. این خلاقیت عطاویچ سبب محبوبیت بیش‌ازپیش آن نزد مشتریان شده است.

آدرس: مشهد مقدس، بلوار وکیل‌آباد، خیابان صیاد شیرازی، بین صیاد شیرازی ۲۰ و ۲۲

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها