بندر خیران عمان، مقصدی مناسب برای فصل زمستان

بندر خیران عمان، مقصدی مناسب برای فصل زمستان

عمان، یکی از کشورهای کوچک حاشیه خلیج‌فارس است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفت. بندر خیران عمان نیز یکی از ده جاذبه گردشگری معروف این کشور ساحلی است. به طور کلی عنان کشوری گرم و خشک محسوب می‌شود. به همین دلیل اکثر تورهای گردشگری فصل‌های سرد سال را برای بازدید از این بندر زیبا انتخاب می‌کنند. در این مقاله از تاریخ ما، شما را برای بازدید از این بندر راهنمایی خواهیم کرد.

دسترسی به بندر خیران

اگر در طول سفر به عمان قصد بازدید از مناطق بکر و طبیعی را داشتید؛ می‌توانید به استان مسقط سفر کنید‌. بنادر متعددی در این استان قرار دارد که منجر به جذب گردشگران میشود‌. بندر خیران نیز در این استان قرار دارد. برای ورود به این بندر، ابتدا باید از بندر مارینا گذر کنید. سپس با منظره ای بی نظیر مواجه میشوید.

جاذبه‌های گردشگری خیران

بندر خیران عمان یکی از پرهزینه‌ترین پروژه‌های گردشگری این کشور در سال‌های اخیر بود‌. توصیه میشود قبل از طلوع آفتاب در محل بندر خاضر شوید. طلوع خورشد در کنار جنب و جوش دلفین ها و درخشش طلایی اب های اقیانوسی منظره ای بی بدیل خلق میکند. بازدید کنندگان میتوانند یک قایق تفریحی اجاره کنند و بر روی آب های ابی دریای عمان و خلیج فارس شنا کنند. جنب و جوش دلفین ها در کنار حرکت قایق ها برای گردشگران تجربه ای متفاوت و لذت بخش است. پس از قایق سواری میتوانید در یکی از مجموعه های لوکس اطراف بندر اقامت کنید و از آب و هوای فوق العاده منطقه لذت ببرید.

جاذبه های دیگر عمان

در مسافرت به عمان علاوه بر گشت و گذار در بندر خیران می‌توانید از قلعه جلالی، مسجد جامع سلطان قابوس، قلعه میرانی، دروازه و دیوار مسقط، رستوران و مجموعه رفاهی الخیران، مجسمه کندر سوز، باشگاه غواصی عمان، موزه عمان، موزه کودکان عمان، بازار مطرح، موزه عمان و فرانسه، موزه خانه الزبیر، شهر نزوی؛ دژ نخل و قلعه بهلاء نیز بازدید کنید که هر یک به نوبه خود یک جاذبه گردشگری با شکوه قلمداد می‌شوند.

در اطراف بندر خیران عمان چه جاذبه‌های گردشگری وجود دارد؟

تور گردشگری عمان به معنای ورود به یک شهر ژنده‌پوش نیست، بلکه به معنای سفر به یک کشور کوچک با امکاناتی بی نظیر است. جاذبه‌های تاریخی، رستوران‌های لاکچری، کافه‌های هوشمند، گل‌های اطلسی، هتل‌های لوکس و زیبا، سواحل صخره‌ای و مواردی از این قبیل را می‌توانید در این کشور عربی ببینید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها