لیست کامل سواحل قشم و تفریحات آبی

لیست کامل سواحل قشم و تفریحات آبی

سرزمین‌های جنوبی ایران یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل‌های سرد سال است‌. اب و هوای جنوب ایران در زمستان و پاییز بسیار معتدل و فرح بخشی دارد. سواحل قشم نیز یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به بخش های جنوبی ایران است؛ چراکه این منطقه در سالهای اخیر پیشرفت های بسیاری در زمینه ارائه انواع خدمات رفاهی و تفریحی داشته است؛ بنابراین سفر به این سرزمین سرشار از لحظات خاطره انگیز خواهد بود. در ادامه برخی از تفریحات آبی این جزیره را معرفی خواهیم کرد.

از دنیای زیر آب بازدید کنید

اگر علاقمند به کشف ابعاد جدیدی از جهان هستید غواصی می‌تواند شما را سرگرم کند. در اکثر ساحل‌های جزیره قشم می‌توان غواصی کرد و به دنیای آبزیان سفر کرد. در طی غواصی ممکن است با صخره‌های مرجانی، ماهی‌های رنگی، دلفین‌ها و حتی هشت‌پاها مواجه شوید که تجربه جالبی محسوب می‌شود. این تجربه منحصر به فرد هیچگاه از ذهن شما پاک نخواهد شد.

قایق سواری

اقیانوس همواره برای آدمی جذاب و جالب است. اگر دوست دارید اندکی خود را از هیاهوهای شهری و استرس‌هایش دور کنید، می‌توانید در یکی از سواحل قشم یک قایق اجاره کنید و در پهنه اقیانوس به پیش بروید تا جایی که جز آبی دریا چیزی به چشم نمی‌خورد. قطعاً گوش دادن به صدای لطیف آب و تماشای پرواز مرغان ماهیخوار بر پهنه آسمان می‌تواند به قدر کافی لذت بخش باشد؛ اما اگر تمایل به تجربه تفریحات هیجان‌انگیزتر دارید، می‌توانید به سراغ جت اسکی، بنانا سواری و شاتل سواری بروید. اکثر ساحل های قشم تمامی این تفریحات را ارائه می‌دهند.

پاراسل سواری

اگر شما هم علاقمند به پرواز هستید، پاراسل گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود. این نوع از تفریحات آبی به تازگی به جزیره قشم وارد شده است و به سرعت مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. پاراسل در حقیقت نوعی چتر است که به قایق موتوری بسته می‌شود. هنگامی که قایق حرکت می‌کند، چتر و چتر باز بر فراز آسمان به پرواز درمی‌آیند و از سطح آب فاصله می‌گیرند. گاهی ارتفاع چتر ممکن است به بیش از ۲۰۰ متر نیز برسد.

فلای بورد

تفریح دیگری است که در سواحل قشم می‌توانید آن را انجام دهید، فلای بورد است. البته نکته مهم که باید بدانید این است که این تفریح گران قیمت بوده و لازم است تا هزینه بسیار زیادی برای آن پرداخت کنید. فلای بورد به تفریح گفته می‌شود که در آن شما را به یک جت اسکی متصل کرده و با حرکت جت اسکی فشار آب شما را از روی سطح دریا بلند می‌کند و بالا می‌برد. فلای بورد تفریح هیجان انگیز و فوق العاده ای است که برای افراد شجاع و نترس گزینه فوق العاده و شگفت انگیزی محسوب می شود.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها