جمعه بازار پارکینگ پروانه ، یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در تهران

جمعه بازار پارکینگ پروانه، یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در تهران

شهر شلوغ تهران به عنوان یکی از شهرهای پر رفت و آمد ایران دارای مغازه‌های فراوانی است. جمعه بازار پارکینگ پروانه از محبو‌ترین مراکز خریدی است که در تهران واقع شده و اقلام و اجناس گوناگونی در آن به فروش می‌رسد. این بازار بزرگ جزء عتیقه فروشی‌های معروف تهران به حساب می‌آید. بسیاری از گردشگران خارجی به هنگام بازدید از اماکن دیدنی تهران، از این بازار نیز دیدن می‌کنند. چرا که تماشای اجناس قدمت‌دار و باارزش برای آن‌ها لذت بخش خواهد بود. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با دیدن اجناس قدیمی و عتیقه به وجد می‌آیید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چرا که قصد داریم به معرفی یکی از بهترین بازارهای عتیقه فروشی تهران بپردازیم.

جمعه بازار پارکینگ پروانه

پارکینگ پروانه در تهران بعد از خیابان جمهوری در چهارراه استانبول قرار گرفته است و از آنجایی که این بازار هر جمعه فقط پذیرای مشتریان است به آن جمعه بازار پارکینگ پروانه می‌گویند. این بازار مجموعه‌ای از اشیا و اجناس ارزش دار و عتیقه، مانند صفحه‌ی گرامافون، ظروف مسی وبرنجی، تصاویر و عکس‌های قدیمی، لباس و تمبر و دیگر اجناس قیمتی را به فروش می‌رساند. اما ناگفته نماند که در طبقات دیگر این مرکز خرید می‌توانید هر نوع وسایل و اشیائی را که نیاز دارید با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنید و در صورت علاقه آن را خریداری کنید.

جمعه بازار پارکینگ پروانه ، یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در تهران

مسیر جمعه بازار پارکینگ پروانه

از آنجایی که این مرکز خرید بزرگ در یکی از پرازدحام‌ترین خیابان‌های تهران واقع شده است بهتر است برای رفتن به جمعه بازار پارکینگ پروانه از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه به این بازارچه ایستگاه متروی سعدی است، بعد از خروج از این ایستگاه کافی است به سمت غرب این خیابان حرکت کرده تا به چهارراه استانبول برسید.

جمعه بازار پارکینگ پروانه ، یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در تهران

تنوع محصولات در پاساژ پروانه

طبقه اول پاساژ پروانه برای خریداران به مثابه خانه های قدیمی مادربزرگ ها می ماند، از وقتی که قدم در این طبقه بگذارید انگار که در صحنه های فیلم های قدیمی پا گذاشته اید. در این طبقه انواع کالا های عتیقه، آنتیک و لوکس مانند ظروف قدیمی، انواع زیور آلات، عکس ها و کتاب های نوستالژیک، انواع سازه ها و نوار قدیمی نظیر گرامافون، تابلو و … مبادله می شود.

می توان طبقه دوم جمعه بازار پروانه را مرکز فروش صنایع دستی و سنتی معرفی کرد. در این طبقه می توانید انواع گوناگون از لباس های محلی، سنتی و صنایع دستی دیگری چون پارچه های دستبافت و … را با قیمت مناسب خریداری کنید و از هنرمندان کشور خود نیز حمایت نمایید.

طبقه سوم پارکینگ پروانه را می توان بخش مورد علاقه کودکان و خانوم ها معرفی کرد. در این طبقه دست سازه های گوناگون هنرمندان مختلف نظیر انواع زیورآلات، عروسک ها، وسایل تزئینی و … را تهیه کنید.

منبع الی گشت

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ