معرفی بستنی ایتالیایی فروشی های تهران

معرفی بستنی ایتالیایی فروشی های تهران

شهر بزرگ تهران علاوه بر کافه و رستوران‌های متعدد دارای بستنی فروشی‌های بسیاری است. اگر به دنبال خوشمزه‌ترین بستنی‌های تهران هستید به شما توصیه می‌کنیم تا یکبار به بستنی ایتالیایی فروشی های تهران بروید. مطمئنا با یک بار تست، عاشق طعم و مزه‌ی این نوع بستنی خواهید شد. بنابراین اگر دوست دارید تا با مراکز بستنی ایتالیایی در تهران آشنا شوید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

بستنی ایتالیایی رمینی

بستنی فروشی رمینی واقع در نزدیکی باغ فردوس در خیابان ولیعصر به عنوان یکی از بهترین بستنی ایتالیایی فروشی های تهران شناخته می‌شود. این مغازه به عرضه‌ی طبیعی‌ترین بستی‌های ایتالیایی می‌پردازد. چرا که تمامی بستنی‌های این مغازه از میوه‌های طبیعی و بدون اسانس  تهیه می‌شود تا خوش طعم‌ترین و تازه‌ترین بستنی‌ها به دست مشتریان برسد. ناگفته نماند که این مغازه از برند مشهور MEC3 برای تامین مواد اصلی بستنی استفاده می‌کند. مطمئناً اگر به این بستنی فروشی پا بگذارید پشیمون برنخواهید گشت.

بستنی ایتالیایی فروشی های تهران

بستنی ایتالیایی سان مارکو آپادانا

مجموعه‌ی سان مارکو واقع در خیابان آپادانا به عنوان محبوب‌ترین عرضه کننده انواع بستنی در تهران به شمار می‌رود. در این مجموعه انواع مختلف بستنی‌ها به ویژه بستنی‌های ایتالیایی را خواهید یافت. خبر خوش‌حال کننده برای بستنی خوران آن است که این فروشگاه زنجیره‌ای امکانی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند به اندازه‌ی یک قاشق از هر نوع بستنی را به دلخواه تست کنند تا طعم مورد علاقه‌ی خود را از میان بستنی‌های رنگارنگ پیدا کنند. بنابراین تمام نگرانی‌ها راجب خوشمزه یا بدمزه بودن بستنی انتخابی شما رد می‌شود.

بستنی لابریت

در میان بستنی ایتالیایی فروشی های تهران، بستنی فروشی لابریت از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار است. برای رفتن به این بستنی فروشی پرطرفدار باید از بزرگراه ستاری عبور کرده و به طبقه دوم مجتمع تجاری کوروش بروید. تفاوت این مغازه با سایر بستنی فروشی‌ها آن است که ظرف بستنی در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما به اندازه‌ای که دوست دارید بطور سلف سرویس از خودتان پذیرایی می‌کنید و هیچ محدودیتی در انتخاب طعم‌های بستنی نخواهید داشت.

بستنی ایتالیایی فروشی های تهران

بستنی ایتالیایی رومئو

در یوسف آباد، جنب خیابان پنجاه و سوم یک بستنی فروشی ایتالیایی مشهور به نام رومئو وجود دارد. ویژگی بسیار مهم بستنی فروشی ایتالیایی رومئو آن است که شما می توانید در محیطی گرم و صمیمی با دکور فوق العاده جذاب و دوست داشتنی، خوشمزه ترین بستنی های ایتالیایی را در آن میل کنید.

در بستنی فروشی ایتالیایی رومئو سعی شده تا بهترین محصولات به مشتریان ارائه شود، به همین دلیل است که در این مکان تمامی ژلاتو ها بدون رنگ و اسانس است و محصولاتی که به فروش می رسند کاملاً طبیعی هستند. ژلاتوهای میوه ای بستنی فروشی ایتالیایی رومئو به قدر خوشمزه است که گویا در حال خوردن میوه واقعی هستید.

اگر سری به بستنی ایتالیایی رومئو زدید، زیادی به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما ژلاتو گوجه سبز، انبه، شاه توت، مغز بادام، پسته، شکلات، ترامیسو و وایت کافی این بستنی فروشی جذاب و پرطرفدار را امتحان کنید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها