لیست بازارها و مراکز خرید کیش

لیست بازارها و مراکز خرید کیش

یکی از مناطق دیدنی و جذاب کشور، جزیره کیش است. این جزیره با وجود مناطق سرسبز و همینطور امکانات عالی مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. مراکز خرید کیش یکی دیگر از جذابیت های این منطقه است. آب های زلالی که در ساحل این جزیره جریان دارد و جشنواره ها و برنامه های گوناگونی که برای مسافران برگزار می شوند، همگی از مزایای سفر به این منطقه به شمار می رود. به همین جهت می خواهیم در این نوشتار شما را با مراکز خرید و بازارهای این جزیره زیبا و دوست داشتنی آشنا کنیم.

سارینا یکی از مراکز خرید کیش

سارینا یکی از مراکز خرید کیش است. این فروشگاه با مساحت ۵۳۰۰ متر مربعی خود در ده طبقه ساخته شده است. این مرکز تجاری- اداری یک پارکینگ مناسب دارد و شما با خیال آسوده می توانید اتومبیل خود را در آن پارک کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید. سارینا به دو هتل ارم و داریوش نزدیک است و مسافرانی که این دو هتل را به عنوان محل اقامت خود برگزیده اند، به سادگی می توانند از این مراکز دیدن کنند.

مرکز خرید مروارید

یکی از بازارهای جزیره کیش، بازار مروارید است. این بازار بزرگ ۱۲ درب ورودی و هشت بازارچه به نام های پاسارگاد، پرسپولیس، تیسفون، آپادانا، بیستون، آریا، ایران و پارس دارد. یکی از جذابیت های این مرکز خرید، معماری آن بوده که بر اساس بناهای باستانی و هخامنشیان ساخته شده است. شما می توانید در این بازار انواع مایحتاج خود را خریداری کنید. لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، برخی از اقلام عرضه شده در این مرکز خرید است.

در بازار مروارید، یک رستوران، کافی شاپ و کافی نت نیز وجود دارد و به این طریق خریداران می توانند در این اماکن استراحت کنند و از خوردن غذاها و مواد خوراکی دیگر لذت ببرند.

مراکز خرید کیش

بازار مریم یکی از مراکز خرید کیش

این بازار که در فضایی باز قرار دارد، دارای فضایی دوست داشتنی و زیبا است. در این مرکز خرید که از غرفه های متعددی تشکیل شده است می توانید مایحتاج خود از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و مواد غذایی را تأمین کنید.

بازارهای پردیس ۱و۲

در بازارهای پردیس اقلام مشابهی به فروش می رسد. کالاهایی نظیر: کیف و کفش، پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم لوکس، مکمل های غذایی در این مراکز خرید عرضه می شود. پردیس شماره یک که در دو طبقه و با ۲۰۰ واحد ساخته شده است، یکی از مراکز خرید بزرگ کیش محسوب می شود. شما می توانید در این بازارها از خدمات بانکی استفاده کرده و امور بانکی خود را انجام دهید و از نشستن و خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران و کافی شاپ آن نیز لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از نشستن و استفاده از امکانات چایخانه سنتی پردیس نیز بهره مند شوید.

بازار پانیذ کیش

پاساژ پانیذ یکی دیگر از مراکز خرید کیش است که مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می گیرد. در این بازار نیز اقلامی مانند: ساعت، عینک، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم صوتی- تصویری، تلفن همراه و بدلیجات به فروش می رسد. شما می توانید با رفتن به این بازار از رستوران، کافی نت و کافی شاپ آن نیز بهره مند شوید.

بازار زیتون

یکی دیگر از بازارهای کیش به نام زیتون شناخته می شود. این مرکز خرید به سبب معماری خاصی که دارد، از سایر بازارهای این منطقه متمایز شده است. این پاساژ که در دو طبقه ساخته شده است، ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری دارد. یک رستوران، یک کافی شاپ و بانک نیز در بازار زیتون واقع شده است.

پاساژ ونوس کیش

مرکز خرید ونوس در دو طبقه و ۳۱۰ واحد طراحی شده است که اغلب مغازه های آن در طبقه اول قرار گرفته اند. اقلامی نظیر: اسباب بازی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی را می توانید در این مرکز خرید مشاهده کنید. یک رستوران، سه بانک، و یک کافه هم در این مجموعه واقع شده است.

مرکز خرید پارس خلیج

یکی دیگر از بازارهای خوب جزیره کیش، پارس خلیج است. این پاساژ ۱۵۰ غرفه فروش دارد که اقلامی مانند: تلفن همراه، اسباب بازی، لوازم خانگی، عینک، لوازم خرازی، کیف و کفش در آنها عرضه می شود. در این بازار می توانید از خدمات مسافرتی و مشاور املاک نیز استفاده کنید.

مرکز خرید مرجان

این پاساژ که در منطقه ساحلی واقع شده یکی دیگر از مراکز خرید کیش است. معماری زیبا و چشم نواز این بازار موجب محبوبیت آن در بین مسافران شده است. شما می توانید با رفتن به این بازار علاوه بر تأمین کلیه مایحتاج خود، از آکواریومی بزرگ و زیبا که ۸۰۰ گونه آبزی در آن وجود دارد نیز دیدن کنید. ۴۲۰ پرژکتور و ۳۹ عدد آبنما نیز در این مجموعه به چشم می خورد. جالب است بدانید که در این مرکز خرید، واحدهای مسکونی نیز قرار دارد.

یکی دیگر از ویژگی های این پاساژ ساعات کاری آن بوده که از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب است.

مراکز خرید کیش

مرکز خرید صفین کیش

اگر به دنبال یکی از پاساژهای قدیمی این جزیره باشید باید سری به بازار صفین بزنید. این فروشگاه با سبک معماری عربی در یک طبقه بنا شده است. در پاساژ صفین ۷۰ غرفه فروش و دو بانک وجود دارد که در غرفه های فروش آن کالایی نظیر: لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم خرازی، لوازم بهداشتی و آرایشی، انواع پوشاک، کیف و کفش و همینطور اسباب بازی به فروش می رسد. نکته جالب توجه در این مجموعه قیمت های نسبتا ارزان اجناس آن بوده که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

کلام آخر

جزیره کیش یکی از مناطق بسیار زیبای گردشگری بوده که دارای جاذبه های فراوانی است. یکی از جاذبه های این جزیره مراکز خرید آن است. اکثر مراکز خرید کیش به سبب معماری زیبا و تنوع محصولات آن مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. مسافران بهتر است پیش از سفر در مورد بازارها و پاساژهای این جزیره اطلاعات لازم را کسب کنند تا در صورت لزوم بتوانند اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها