بهترین هتل های خراسان رضوی

بهترین هتل های خراسان رضوی

یکی از استان های بزرگ و مهم گردشگری در کشور، خراسان رضوی است. این استان همه ساله به دلیل وجود شهرهای بزرگ سیاحتی و زیارتی، مورد استقبال مسافران زیادی قرار می گیرد. اغلب مسافران قبل از سفر به این استان بهترین هتل های خراسان رضوی را در اینترنت جستجو می کنند، زیرا محل اقامت مسافر یکی از مهمترین عوامل یک سفر خوب و دلپذیر است. ما هم به همین جهت قصد داریم در این مطلب شما را با بهترین مکان های اقامت مسافر در این استان آشنا کنیم.

هتل لوکس و پنج ستاره الماس

یکی از بهترین هتل های استان خراسان رضوی و شهر مشهد، هتل الماس است. این هتل که در سال ۱۳۹۵ تأسیس شده یکی از جدیدترین آنهاست. الماس یک ساختمان ۲۶ طبقه بوده و ۲۲۰ اتاق دارد. طراحی های داخلی زیبا و جذابی داشته که تلفیقی از معماری کشورهای ترکیه، روسیه، آفریقا، روم، ایران باستان و همینطور ایران معاصر است. اجرای این معماری های زیبا در هتل، آن را به موزه ای دیدنی تبدیل کرده است. کفپوش های مجلل، سقف های آینه کاری، اتاق های زیبا و تخت های سلطنتی از جمله جذابیت های این مکان است.

در مورد امکانات تفریحی و رفاهی هتل الماس می توانیم به مجموعه آبی آن اشاره کنیم که برای بزرگسالان و کودکان فراهم شده است. باغ و تراس روی بام هتل و همینطور کافی شاپ و رستوران از امکانات رفاهی دیگر این مکان به شمار می رود. به طور کلی شکوه و امکانات بالای این هتل نگاه بسیاری از مسافران را به سوی آن دوخته است.

هتل مجلل پردیسان مشهد

یکی از بهترین هتل های خراسان رضوی که در شهر مشهد واقع شده است، هتل پردیسان است. این هتل پنج ستاره در نزدیکی پارک های ملت و کوه سنگی قرار گرفته که موجب جذابیت بیشتر آن شده است. هتل پردیسان دارای یک سوئیت و ۱۶۲ اتاق مجلل و همچنین سالن کنفرانس بزرگ و مطرح است. پردیسان از امکانات رفاهی مناسبی نیز برخوردار است. کافی شاپ و رستورانی با انواع غذاهای ایرانی و غیرایرانی و همینطور سفره خانه سنتی از جمله مکان هایی است که می توانید از خوراکیهای خوشمزه آن لذت ببرید.

مجموعه آبی شامل سونا، جکوزی، استخر و حمام ترکی در هتل پردیسان مشهد قرار دارد. سالن بدنسازی، فروشگاه و مرکز خرید، آمفی تئاتر، سالن های همایش، پارکینگ، لاندری، تاکسی سرویس، ترانسفر به حرم امام رضا (ع) و ترانسفر فرودگاهی نیز جزو امکانات رفاهی این هتل محسوب می شوند.

بهترین هتل های خراسان رضوی

هتل قصر به عنوان یکی از بهترین هتل های خراسان رضوی

هتل بین المللی قصر یک مجموعه کامل از امکانات رفاهی و تفریحی است، به طوری که مسافران جهت برآورده شدن حوائج خود نیازی به خارج شدن از مجموعه را ندارند. ۳۱۰ اتاق زیبا و فضای دلنشین آنها چشمان مسافران را نوازش می دهد. مکان هایی نظیر آرایشگاه های مردانه و زنانه، رستوران، چایخانه، کلینیک های پوست و دندانپزشکی، آتلیه عکاسی، قنادی، پارک های بازی کودکان و غیره موجب مجهز بودن آن شده است. شما می توانید در این هتل از خدمات اینترنت رایگان و بانک و صرافی نیز بهره مند شوید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این مکان رفاهی- تفریحی، نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) است که اغلب مسافران این خصوصیت هتل را مد نظر می گیرند. مسافرانی که هتل قصر را به عنوان محل اقامت خود در نظر گرفته اند می توانند با بیست دقیقه زمان به فرودگاه برسند که این امر نیز جزو خصوصیات خوب این هتل محسوب می شود.

بهترین هتل های خراسان رضوی

هتل اسپینو

یکی دیگر از هتل های نزدیک حرم، هتل اسپینو است که از این هتل می توانید با فاصله ای در حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی به حرم برسید. این هتل پنج طبقه دارای ۳۵ اتاق بوده و در سال ۱۳۹۳ تأسیس شده است. امکان خرید لوازم مورد نیاز برای کسانی که این هتل را برای اقامت برمی گزینند، بسیار مناسب است زیرا مراکز خریدی همچون بازار رضا (ع)، مرکز خرید آسمان، بازار ضامن و مجتمع تجاری رضا (ع) در نزدیکی این هتل واقع شده است. رستوران، استخر و باشگاه تفریحی به جذابیت های این مکان افزوده است.

نمای شبانه گلدسته های حرم از پشت بام هتل اسپینو دل انگیز و زیبا است. قیمت های مناسب اتاق های هتل موجب مقرون به صرفه بودن اقامت در آن شده است.

کوثر ناب یکی از بهترین هتل های خراسان رضوی

هتل بین المللی کوثر ناب با ۱۷۶ اتاق یکی از هتل های پنج ستاره نزدیک حرم است. از جمله خصوصیات این هتل روبه حرم بودن اغلب پنجره های اتاق ها است. شما می توانید با اقامت در این هتل از هیاهوی اطراف حرم در امان مانده ولی از نزدیک بودن به بارگاه امام رضا (ع) بهره مند شوید. رستورانی با منوی متنوع، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی و فضای سبز داخل مجموعه از جذابیت های هتل کوثر ناب است.

یکی از ویژگی های مناسب این هتل، قرار دادن پکیج های ویژه برای مناسبت های مذهبی است. بنابراین شما می توانید با یک قیمت مناسب اتاق های آن را در مناسبت های مذهبی رزرو کرده و از اقامت در آن لذت ببرید.

بهترین هتل های خراسان رضوی

هتل چهار ستاره جواد

نزدیک ترین هتل ۴ ستاره به حرم و یکی از بهترین هتل های خراسان رضوی هتل جواد است. ساختمانی هشت طبقه با ۱۰۵ اتاق و سوئیت، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ و رستوران از عوامل استقبال مسافران برای اقامت در این هتل است. وجود استخر و باشگاه ورزشی و همینطور سرویس های بهداشتی در بخش های عمومی هتل موجب افزایش رفاه در این مجموعه شده است. شما می توانید نظرات مثبت مسافران را درباره اقامت در این هتل در صفحات مخصوص آن مشاهده کنید.

بهترین هتل های خراسان رضوی

کلام آخر

مسافران علاوه بر سیاحت و زیارت از اماکن مختلف، زمانی را نیاز به استراحت و رفع حوائج خود دارند. بنابراین یکی از فاکتورهایی که می تواند موجب لذتبخش شدن سفر مسافران شود، محل اقامت آنها است. شما بهتر است قبل از سفر خود با گشت و گذار در اینترنت و سرچ بهترین هتل های آن شهر سفری خاطره انگیز را برای خود فراهم کنید. امکانات رفاهی هتل و نقاط تفریحی و گردشگری اطراف آنها را نیز در نظر بگیرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها