نگاهی به مکان های شبگردی تهران

نگاهی به مکان های شبگردی تهران

کسانی که در پایتخت زندگی می کنند، تفریحات گوناگونی برای خود ترتیب می دهند. البته برخی از این امور تفریحی نیازمند هزینه های بالایی است ولی بعضی تفریح های دیگر را می توان با صرف پول کمتری فراهم کرد. مکان های شبگردی تهران از جمله جاهای تفریحی است که افراد با درآمدهای مختلف می توانند زمانی را به خوشی و تفریح بگذرانند. به همین جهت ما هم در این مطلب درباره این مکان ها صحبت می کنیم تا اگر شما هم صرفا در هنگام شب وقت گردش و خوشگذرانی دارید با این اماکن آشنا شوید.

خیابان سی تیر با دکه های کوچک اغذیه فروشی

یکی از جاهای مناسب برای تفریحات شبانه، خیابان سی تیر است. این خیابان که به تازگی پاتوق جوانان شده است در حاشیه آن دکه های متنوع اغذیه فروشی قرار گرفته است. بسیاری از جوانان برای شبگردی و خوردن غذاهای فست فودی و دمنوش های طبیعی این خیابان را انتخاب می کنند. خلاصه اگر به دنبال یک مکان تفریحی نسبتا ارزان می گردید به خیابان سی تیر بروید و مدتی را به دور از مشغله های روز با دوستان خود گفتگو کنید.

فود کورت هال در خیابان فرشته

بعد از خیابان سی تیر که دکه های ساده و ارزان دارد به سراغ فود کورت هال لوکس در خیابان فرشته می رویم. فود هال یکی از مکان های شبگردی تهران با غذاهای شیک و گران قیمت است. در این فود کورت همانند فودکورت های دیگر تعدادی از رستوران ها و کافه ها در یک مکان گردآوری شده اند و شما اگر به دنبال شکم گردی در شب هستید و برای خوردن غذا هزینه زیادی می پردازید به فود هال بروید.

علاوه بر فود کورت هال فود کورت های زیادی در تهران وجود دارند مانند: فود کورت های چارسو، گالریا، راه چوبی و کوروش.

مکان های شبگردی تهران

بام تهران در ولنجک

یکی از جاهای زیبا و جذابی که می توانید برای تفریح های خود انتخاب کنید، بام تهران است. این مجموعه تفریحی با جذابیت های متعددی که دارد در بالاترین قسمت تهران یعنی خیابان ولنجک واقع شده است. شما می توانید با رفتن به مجموعه بام تهران منظره زیبایی از پایتخت را در شب ببینید. علاوه بر تماشای منظره شب تهران می توانید به تفریح های متنوعی از قبیل سورتمه، بانجی جامپینگ، زیپ لاین، ترامپولین جامپینگ، وی آر و بگ جامپ نیز بپردازید.

دریاچه خلیج فارس یک محیط زیبا و دوست داشتنی

دریاچه چیتگر یا خلیج فارس که در شمال غرب شهر واقع شده است یکی از مکان های شبگردی تهران است. آلاچیق های زیبا و آب نمای موزیکال در کنار دریاچه مصنوعی و پر آب شهر یکی از جاهای دیدنی بوده و در روز و شب مکان آرامش بخشی به شمار می رود. شما می توانید با دوستان خود از غرفه های مواد خوراکی مقداری غذای سبک خریداری کنید و در داخل آلاچیق ها میل کنید. گفتگو با دوستان در این شبگردی ها لذت بخش است.

علاوه بر گفتگو در آلاچیق می توانید از تفریح هایی نظیر: پیاده روی دور دریاچه، قایق سواری، ماهیگیری، اسکیت هوایی، سرزمین بازی، سافاری پارک وحشت، دوچرخه سواری، ساحل شنی و تفریح در ساحل سنگی لذت ببرید.

برج مخابراتی میلاد نماد شهر

اگر به دنبال مکانی لوکس و چشم اندازی زیبا هستید حتما به برج میلاد بروید. شبگردی در این مجموعه یکی از گزینه های مورد پسند اغلب جوانان است. گردش و پیاده روی در بخش پایینی برج یک شبگردی زیبا و رایگان برای شما فراهم می آورد ولی اگر برای خرج کردن مشکلی ندارید، رستوران گردان بالای برج، سینما ایکس بعدی، سکوی دید بسته، موزه مشاهیر، پل معلق، زیپ لاین از جمله بخش هایی است که می توانید از آنها استفاده کنید.

اگر در اعیاد و مناسبت های ملی به برج میلاد بروید احتمالا با جشن ها و مراسم های مختلفی رو به رو می شوید که در حال برگزاری هستند و برج غرق در نور و زیبایی است.

بام لند با معماری شگفت انگیز

یکی از مکان های شبگردی تهران که در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده بام لند است. این مجموعه دارای فروشگاه های مختلفی مانند لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، ساعت، طلا و پوشاک است. معماری تلفیقی قدیمی و مدرن آن در ابتدای ورود، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و شما با یک محیط لوکس و زیبا همراه با ستون های تخت جمشید مواجه می شوید. در بام لند می توانید علاوه بر خرید از امکانات تفریحی نظیر: فوتبال دستی، اسکای فلایر، مجموعه ساحل شنی پرشین، کیدز گاردن و واقعیت مجازی زاویه بام لند نیز استفاده کنید.

در مجموعه بام لند نگران گرسنگی خود نباشید زیرا در این مجموعه رستوران ها و کافه های متنوعی نیز وجود دارند که با پرداخت مقداری هزینه می توانید از غذا خوردن در کنار دریاچه لذت ببرید.

ایران مال مجموعه ای لوکس و بزرگ در غرب تهران

یکی از مجموعه های بزرگ و شیک غرب شهر، بازار بزرگ ایران یا ایران مال است. این بازار با فروشگاه ها و خدمات متنوع و گوناگون خود یکی از بهترین مکان های شبگردی تهران به شمار می رود. در ایران مال انواع امکانات تفریحی در کنار فروشگاه های لوکس و گوناگون قرار دارد. شما می توانید از این مجموعه فروشگاهی لوازمی مانند: کفش، جواهرات، پوشاک، محصولات زیبایی، ساعت، لوازم لوکس و دکوری منزل و غیره خریداری کنید. از امکانات رفاهی رستوران ها و کافه های خوب آن بهره مند شوید.

بازار سنتی، شربت خانه، باغ رستوران ملل، باغ ماهان یا باغ ایرانی و باغ کتاب ایران مال هر کدام با طراحی و معماری های زیبای خود می توانند یک شب به یاد ماندنی برای شما بسازند.

مکان های شبگردی تهران

دنیای نور مرکز خریدی در شرق تهران

یکی دیگر از مجموعه های فروشگاهی همراه با امکانات رفاهی و تفریحی در شرق تهران، دنیای نور است. انواع فروشگاه های لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی در این مجموعه وجود دارد. تالار پذیرایی، رستوران، سالن بازی کودک و اتاق مادر و نوزاد از امکانات رفاهی و تفریحی دنیای نور است.

سخن آخر

شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده از مکان های شبگردی تهران بهره مند شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها