بهترین رستوران های ژنو کدامند؟

بهترین رستوران های ژنو

اگر دوست دارید به ژنو سفر کنید یا در تدارک سفری فوق‌العاده هستید این مقاله را از دست ندهید. یکی از مهم‌ترن بخش‌های سفر اطلاع کافی از رستوران‌ها و اماکنی است که می‌توانید در آن از انواع غذاهای سنتی و مدرن آن کشور لذت ببرید. از سوی دیگر شناخت رستوران‌های گران قیمت یا ارزان‌قیمت باعث می‌شود بتوانید در مواقع لازم، هزینه‌های خود را کنترل کنید. آیا می‌دانید بهترین رستوران های ژنو کدامند؟ در ادامه‌ی مقاله پس از معرفی ژنو به این سؤال پاسخ خواهیم داد. خواندن این مقاله حدود هفت دقیقه به طول می‌انجامد. اگر دوست دارید در مورد ژنو اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله‌ی راهنمای سفر به ژنو را مطالعه کنید.

ژنو کجاست؟

اگر بخواهیم به طور مختصر ژنو را معرفی کنیم باید بگوییم ژنو در کشور سوئیس قرار دارد و پس از زوریخ دومین شهر پرجمعیت این کشور است. اهمیت ژنو در اروپا به خاطر موقعیت‌های سیاسی این شهر است. بیشترین ساختمان‌های سیاسی و بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد در این شهر قرار دارد. کیفیت زندگی مردم بسیار بالا است و به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند. ژنو در جنوب غربی کشور سوئیس قرار گرفته و میان کوه‌های آلپ محصور شده. دریاچه ژنو و کوه‌ها و مراتع یکی از دلایل خوش آب و هوا بودن این شهر است.

بهترین رستوران‌های ژنو کدامند؟

قبل از پاسخ به این موضوع باید این نکته را بیان کرد که شهر ژنو به خاطر موقعیت سیاسی و توریستی بودن دارای هتل‌ها و رستوران‌های بسیاری است. یکی از مهم‌ترین موارد در هر سفر موضوع غذا و رستوران است. کاملاً واضح است که در هر نقطه‌ای از این جهان رستوران‌های سنتی، شیک و لوکس یا بومی و… وجو دارد، ما در این مقاله بهترین رستوران‌ های ژنو را از لحاظ معروف و محبوب بودن و همچنین نوع آن به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران تاریخی آرمور Les Armures

اگر به شما بگویند در ژنو رستوران و هتلی وجود دارد که به قرن سیزده میلادی باز می‌گردد آیا تعجب خواهید کرد؟ اما تعجب نکنید،‌ چرا که یکی از بهترین رستوران‌ های ژنو رستوران تاریخی آرمور است. این هتل و رستوران در قرن سیزده ساخته و اکنون به سبک ایتالیایی بازسازی شده است. فضای این رستوران نوستالژی بوده و منوی غذایی آن شامل غذاهای سنتی و مدرن است. اگر دوست دارید به رنسانس سفر کنید، این رستوران به شما کمک خواهد کرد.

بهترین رستوران های ژنو

کافه دو سولی

چرا باید یک کافه در لیست بهترین رستوران‌های ژنو قرار بگیرد؟ چون قرار است شما یکی از بهترین کافه‌ و غذاخوری‌های سوئیس را بشناسید که در آن بهترین پنیر و مالاکوف سوئیسی سرو می‌شود. این کافه همیشه شلوغ است و برای رفتن به آنجا باید از قبل میز رزرو کنید. منوی آن متنوع است اما چیزی که در آن شهرت یافته پنیر فوندو می‌باشد. ساختمان کافه دو سولی مربوط به ۴۰۰ سال پیش است و شما شاهد محیطی گرم و صمیمی خواهید بود.

رستوران رازوا

در مرکز شهر ژنو و به طور دقیق‌تر در نزدیکی رود رون، هتلی به نام ماندارین اورینتال Mandarin Oriental وجود دارد. در این هتل یکی از بهترین رستوران‌ های ژنو به نام رازوا مشغول به کار است. این رستوران بسیار شیک و لاکچری طراحی شده و سرآشپز آن بهترین سرآشپز اروپا است. سبک غذایی این رستوران مدرن و بهترین کیفیت غذایی را از آن خود ساخته. در منوی غذایی این رستوران شاهد خوراک‌هایی خواهید بود که با آشپزی هندی تلفیق شده و در نوع خود منحصر به فرد است.

رستوران پارک دزو ویو Parc des Eaux-Vives

اگر به غذا خوردن در محیط بیرون علاقه‌مند هستید، اگر دوست دارید در مقابل پارک و دریاچه‌ی ژنو از غذای خود و هم‌صحبتی با هم‌سفر خود لذت ببرید، رستوران پارک دزو ویو دقیقاً همان جایی است که به آن نیاز دارید. این رستوران در هتلی به همین نام قرار دارد که دارای فضای داخلی و همچنین تراس و فضای بیرونی است. این هتل رستوران در قرن ۱۸ میلادی ساخته شده‌ و یکی از پرطرفدارترین رستوران‌ های ژنو برای قرارهای عاشقانه است. منوی غذای این رستوران شامل منوی زمین، منوی پنیر و شیرینی و همین‌طور منوی دریاچه می‌شود. از نوشیدنی‌های محلی این رستوران نگذرید که عالی هستند. دکوراسیون این هتل بسیار لوکس و نوستالژی طراحی شده و زرق و برق خاص خودش را دارد.

رستوران لدرس L’Adresse

بگذارید هم‌اکنون بگویم که با یک رستوران منحصر به فرد مواجه هستید. رستوران لدرس نه تنها یکی از بهترین رستوران‌ های ژنو است، بلکه سبک خلاقانه و منوی مخصوصی دارد که در کل سوئیس بی‌نظیر است. این رستوران با پلکانی قرمز، دکور سفارشی و شیک،‌ تراس روف تاپ و منوی مخصوص توانسته نظر عموم و مخصوصاً اهالی فشن و مد را به سمت خود جذب کند. منوی غذای این رستوران ارگانیک است و شامل غذاهای مخصوص گیاه‌خواران نیز می‌شود. نوشیدنی‌های محلی و خاص و لیست بلند بالایی از غذاهای عجیب و ابداعی را منوی این رستوران وجود دارد.

بهترین رستوران های ژنو

رستوران ویو بوا Vieux Bois

نوبتی هم باشد نوبت به یکی از مهم‌ترین رستوران‌ های ژنو می‌‌رسد. رستوران ویو بوا تنها رستورانی است ک در پارک مقابل سازمان ملل متحد قرار دارد. این رستوران جزو بهترین رستوران‌ های ژنو است چرا که هم ساختمان تاریخی آن و هم سرویس و خدمات آن عالی می‌باشد. بسیاری از شخصیت‌های سیاسی طرفدار این رستوران هستند و همچنین بسیاری از قرارهای مهم دوستانه و سیاسی در این رستوران برقرار می‌شود. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سوئیسی در بهترین کیفیت سرو می‌شود. البته باید اشاره کرد منوی غذایی این رستوران بعد از هر ۶ هفته تغییر می‌کند و شامل غذاهای بین‌المللی نیز می‌شود.

سخن پایانی

از بین لیست بهترین رستوران‌ های ژنو کدام یک روحیه‌ی شما را قلقلک داد و دوست داشتید هم‌اکنون آن را تجربه کنید؟ شما سبک سنتی یا مدرن را ترجیح می‌دهید؟ آیا از رستوران‌های کوچک و محلی خوشتان می‌آید؟ آیا قبل‌تر به ژنو سفر کرده‌اید؟ شما خواننده‌ی عزیز می‌توانید جواب این سوالات را در بخش نظرات و پیشنهادها برای ما و سایر دوستان ارسال کنید. از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد.

قطعا تعداد بهترین رستوران‌ های ژنو از این موارد ذکر شده بیشتر خواهد بود. برای مطالعه بیشتر می‌توانید این موارد را هم جست‌و‌جو کنید: کافه دو سانتر Café du Centre،‌ کافه دبن Café des Bains،‌ شاتو ویوChâteauvieux ، بی ویو Bayview

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
علیرضا حاجی اشرفی

لطفا” در مورد هر شهر مختصری در مورد تاریخ شهر هم بنویسید مثلا” ساوه- ورامین- دماوند باستانی ئو کهن اساطیری.