از زندگی عاشقانه آدولف هیتلر چه می دانید؟+ عکس

در عکس- آدولف هیتلر و اوا براون را در روز عروسی شان نشان می دهد، که تبدیل به روز مرگ آنها نیز شد.

میتزی ریتِر: عشق ابتدایی آدولف. میتزی شانزده ساله بود که رابطه عاشقانه ای را با آدولف هیتلر سی و هفت ساله آغاز نمود. این اتفاق در سال ۱۹۲۶ روی داد. هیتلر به او قول ازدواج و داشتن فرزند را وعده داد، امّا بعدا به او گفت که به دلیل یک ماموریت حیاتی باید او را ترک کند و انجام آن کار در درجه نخست قرار دارد. میتزی، در نا امیدی تمام و به دلیل بی توجهی آدولف به خودش، سعی کرد با آویزان کردن خود، جان خود را بگیرد، امّا جان سالم به در برد و همسر یک افسر اس. اس شد. پائولا هیتلر، خواهر آدولف هیتلر، بعدها اظهار داشت، تنها کسی که می توانست از تبدیل شدن آدولف به یک هیولا و دیکتاتور جلوگیری نماید، میتزی بود.

 گیلی رابوال، خواهرزاده آدولف هیتلر بود. به نظر می رسد بزرگ ترین عشق هیتلر از میان محارم انتخاب شده است. او عاشق آنجلیا گیلی رابوال، دختر خواهر ناتنی خود شد. احتمالا، رابطه آنها زمانی آغاز شد که آنجلیا به سن هفده سالگی رسید. هیتلر دایی قدرتمند و سلطه گری بود که سراسر عشق و تفاهم و درک بود. امّا در حقیقت، او آنجلینا را محبوس نگاه می داشت؛ یا در آپارتمان خود در مونیخ یا ویلای شخصی هیتلر در بِرچیستیگادِن. برخی بر این باورند که آنجلیا هیچ احساسی به او نداشته است.

 جنازه عشق زندگی هیتلر، یعنی رابوال، در سال ۱۹۳۱ و در سن ۲۳ سالگی، در آپارتمان هیتلر در مونیخ با زخم گلوله ای که به سینه او خورده بود پیدا شد. علّت مرگ او را خودکشی اعلام کردند، امّا برخی اعتقاد دارند که دیکتاتور آینده آلمان، پس از مشاجره ای که با او درباره رفتن به وین داشته، وی را به قتل رسانده است. یک گلوله از سلاح شخصی هیتلر، یعنی “والتر”، شلیک شده بود. پژوهشگران بر این باورند که پس از مرگ آنجلیا، همراهی کردن هیتلر بسیار سخت شد؛ او به دیگران اجازه نمی داد تا خیلی به او نزدیک شوند. عکاس شخصی هیتلر، بعدها در خاطر خود نوشت: این مرگ، روح هیتلر را نیز درگیر خود کرد، و دانه ای شد که بعدها منجر به رفتارهای غیر انسانی در او گشت.

ایرنا هانفینشتیگل: خواهر یکی از دوستانش. پس از کودتای شکست خورده سالن بییِر در سال ۱۹۲۳، شایعاتی مطرح شد که هیتلر، رابطه کوتاه مدّتی را با ایرنا هانفینشتیگل، خواهر بزرگتر دوست خود ارنست هانفینشتیگل، داشته است. با این وجود، منابع دیگر اظهار می دارند که خوش و بِش او با ایرنا را نباید زیاد جدّی گرفت و رابطه ای معنادار را میان آنان، واقعی دانست. در این عکس- خلبان شخصی هیتلر و ارنست هانفینشتیگل (سمت راست) ریالدر طول مبارزات انتخاباتی، به تصویر در آمده اند.

 رینت مولر- یک آریایی ایده آل، که به طور فزاینده ای در میان نازی ها محبوب بود و او را زن ایده آل آریایی می نامیدند. او جایگزین مناسب و معقول مارلین دیتریچ به شمار می آمد، که از نازی ها حمایت نکرده و به هالیوود پیوست. با این وجود، رینت مولر نیز مشتاق به ساخت فیلم برای افزایش شهرت حزب نازی نبود. مطابقات با روایات و شایعات موجود در این باره، او تحت فشار ثابت و مداوم قرار داشت و از او خواسته بودند تا از عاشق یهودی خود جدا شود.

 در سال ۱۹۳۷، مولر از پنجره یک هتل سقوط کرد. امّا مشخص نیست که آیا قتل بوده، خودکشی کرده، یا تصادفا اتفاق افتاده است. او در آن زمان سی و یک سال سن داشت. مطابق با دیدگاه کارگردان آلمانی، آدولف زیسیلیرا، مولر اعتراف نمود که مدّت کوتاهی را با هیتلر بوده است. او اظهار داشت که دیکتاتور آلمانی بر روی زمین می افتاد و از مولر تقاضا می کرد تا او را کتک بزند- تنها این کار موجب تحریک جنسی او می شد. سقوط او از پنجره، چند روز پس از یک چنین گفتگویی رخ داد. شاهدان عینی اظهار داشتند که تنها چند ثانیه قبل از سقوط مولر از پنجره، ماموران گشتاپو از نظرها پنهان شدند.

اینگا لی- یک خودکشی دیگر. هیتلر یکی از طرفداران برجسته اینگا لی به شمار می رفت. او همسر یکی از مقامات حزب نازی، رابرت لیا، بود. شایعاتی وجود داشت که هیتلر، یکی از پرتره های او را بر دیوار اتاق نشمین یکی از آپارتمان هایش آویزان کرده بود. با این وجود، هیچ دلیل قطعی وجود نداشت که بین آنها ارتباط عاطفی و عاشقانه وجود داشته است. اینگا لی در سال ۱۹۴۲ خودکشی کرد. علّت آن احتمالا مصرف داروهای ضد افسردگی بوده است که به خاطر کار شدید مصرف می کرد. به گونه ای که به آنها شدیدا وابسته شده بود.

یونیتی میتفورد– رز انگلیسی فوهرِر. سوسیالیست بریتانیایی، یونیتی میتفورد، در اواسط دهه ۱۹۳۰ میلادی به مونیخ مهاجرت کرد و به سرعت وارد حلقه نزدیک به هیتلر شد. نام وسط او “افسانه شمال اروپا” بود، و هیتلر علاقه شدیدی به افسانه های اسکاندیناوی داشت. بعدها هیتلر او را “نمونه کامل یک زن آریایی” نامید.

رقیب اوا. اوا براون به ارتباط نزدیک و صمیمی هیتلر و یونیتی میتفورد بسیار حسادت می کرد. ایوا براون در دفتر خاطراتش اینگونه نوشته است: “نام میانی او “افسانه شمال اروپا”، در میان آلمانی ها بسیار محبوب بود و او را زن زیبا و شایسته ای می دانستند. او معشوقه بزرگ ترین مرد آلمان و جهان بود و من مجبور به پذیرش این حقیقت بودم که دیگران به من می خندند”. پس از اینکه او قصد خودکشی داشت، هیتلر بیشتر به او توجه کرد. در عکس- یونیتی میتفورد (سمت چپ) را با خواهرانش می بینید. این عکس در سال ۱۹۳۲ انداخته شده است.

خیانت عاشقانه. هنگامی که بریتانیا اعلان جنگ بر علیه آلمان کرد، میتفورد بسیار غمگین شد و با هفت تیری که دسته اش مزیّن به مروارید بود و هیتلز به او هدیه داده بود، خودکشی کرد. او از این حادثه جان سالم بدر برد و به انگلستان بازگشت، امّا هرگز به طور کامل بهبود نیافت. در سال ۱۹۴۸، به دلیل عوارض ناشی از باقی ماندن گلوله در سرش از دنیا رفت. امکان جراحی و برداشتن گلوله وجود نداشت. در تصویر- یونیتی میتفورد (نفر دوم از سمت چپ)، در جشن کریسمسی که در سفارت آلمان در لندن و در سال ۱۹۳۸ برگزار شد، دیده می شود. جشنی که توسط جامعه آلمانی ها و انگلیسی ها برگزار گردید.

فرزند مادر آدولف هیتلر؟ در سال ۲۰۰۷، مقاله ای در مجله انگلیسی “سیاستمداران جدید” به چاپ رسید؛ این مقاله ادعا کرد که میتفورد هنگام جدا شدن از هیتلر باردار بوده است و پس از بازگشت از آلمان، در یک بیمارستان در لندن زایمان کرده و فرزند خود را به دنیا آورده است. مطابق با اظهارات نویسنده این مقاله، خانواده ای این کودک را به فرزندی قبول می کنند. در عکس: یونیتی میتفورد و خواهرش دیانا میتفورد (همچنین طرفدار فاشیست ها و فردی ضدّ یهود) همراه با دو کودک، ۱۹۳۵.

منبع بیتوته
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها