آیا مثلث اژدها ژاپن پایگاه بشقاب پرنده ها است؟

مثلث اژدها متضاد مثلث شیطان یا مثلث برمودا است که ساحل فلوریدا یکی از راسهای آن میباشد. یکی از راسهای مثلث اژدها ساحل ژاپن است. این دو مثلث تقریبا موازی و در جهت مخالف هم در جهان قرار دارند. مثلث اژدها نیز مانند مثلث برمودا در طی قرنها داستانهای زیادی از اتفاقات ناخواسته و عجیب را رقم زده است.
باور بر ان است که مرز های مثلث اژدها از مرکز ژاپن تا گوآم و تا جزایر ماریانا کشیده شده باشد .گرچه مثلث اژدها برای غرب ناشناخته تر است ولی ناپدید شدنهای مبهم و پدیده های مرموز با تعدد بسیار بیشتری در این ناحیه روی میدهد . گمان میرود از جنگ جهانی دوم تا کنون بیش از ۱۵۰۰ کشتی و صدها هواپیمای نظامی و غیر نظامی و تجاری در ان ناپدید شدند .
به نظر میرسد چنین منطقه ای به مانند مثلث برمودا باعث اختلال زنجیره مکان زمانی میگردد . گفته شده این پدیده مرموز باعث میشه کشتی ها و هواپیماها کیلومترها از مسیر خود به خارج رانده شده و ناگهان زمان به اندازه چند ساعتی تغیر میکند .


البته مثلث اژدها اطلاعات دقیقتری را از وسایل پرواز غیر طبیعی که به آب خارج و داخل میشوند در ساحل ژاپن ارائه میدهد. این وسایل پرواز دارای قابلیت های شگفت انگیزی هستند. طبق گفته دهها نفری که آنها را با چشم خود دیده اند، این ماشین ها میتوانند با سرعت فوق العاده زیادی پرواز کنند و با چالاکی تمام در هر مسیری مانور دهند. شاید بهترین و جالبترین قابلیت آنها توانایی انجام عملیات زیر آب است.

این وسیله نقلیه ( UFO ) با سرعت بسیار زیادی وارد اقیانوس میشود و دقیقا زیر سطح آب حرکت میکند. دنباله آبی ساخته شده توسط آنها در هنگام خروج و دخول میتواند کشتی های بزرگ اقیانوس پیما را نیز واژگون کند. داستانهای گفته شده درباره صدها کشتی و خدمه آنها که در این آبها گم شده اند، به هزاران سال قبل میرسد. یکی از جدید ترین آنها این است که ژاپن، ۵ کشتی نیروی دریایی را با ۷۰۰ خدمه در بین سالهای ۱۹۵۲ تا ۱۹۵۴ در این آبها از دست میدهد.دولت ژاپن که بسیار نگران بود ، در سال ۱۹۵۴ تصمیم گرفت با یک کشتی پژوهشی به همراه ۳۱ دانشمند از جاهای مختلف به بررسی ناپدید شدنهای عجیب در این ناحیه بپردازد. کشتیkaiyo mary شماره ۵ به قلب مثلث اژدها فرستاده شد و دیگر از آن خبری نشد. دولت ژاپن این منطقه را بسیار خطرناک توصیف کرد و هر گونه حمل و نقلی را به آنجا ممنوع اعلام کرد.
آیا مثلث اژدها فقط یک گرداب ناپایدار زمین شناسی است؟
آیا صدها وسیله گمشده و بشقاب پرنده های زیر سطح اقیانوس، فقط یک اثر جانبی اقیانوس است؟

منبع دانستنی ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها