اچ اچ هولمز دکتری که مشتریان خود را می کشت و میفروخت!

یکی از مشهورترین قاتلین زنجیره‌ایِ ایالات متحده «هرمان وبستر ماجت» بود که اتفاقا خودش هم یک پزشک بود.گفته می‌شود آقای هرمان وبستر ماجت مشهور به «اچ اچ هولمز» بین ۲۷ تا ۲۰۰ نفر را که اکثرا دختران و زنان جوان بودند در «قلعه‌ی کشتار» خود کشته است.او در سال ۱۸۸۶ به شیکاگو رفت و ساختمان بزرگ سه طبقه‌ی خود را ساخت. آقای هولمز آن ساختمان را مطابق خواسته‌های شیطانی خود طراحی کرده بود. برای نمونه، آن ساختمان مجهز به درب‌های ورودی مخفی از بیرون ساختمان و چندین اتاق مخفی بود. ساختمانی که به قلعه‌ی قتل و کشتار مشهور شد.

لحظه اعدام ” اچ اچ هولمز” دکتری که مشتریان خود را میکشت و میفروخت!
ایالات متحده, ۱۸۹۶

از همه بدتر می‌توان به زیرزمین آن ساختمان اشاره کرد که مجهز به امکانات پزشکی، بشکه‌های پر از اسید، کوره‌های بزرگ و وسایل شکنجه بود. دکتر هولمز از اتاق خود به لوله‌های گاز کنترل کامل داشت تا از این طریق بتواند گاز را وارد اتاق مقتولین کرده و آن‌ها را پیش از هر کاری بی‌هوش کند.او از چندین شرکت مختلف در ساخت خانه‌اش استفاده کرد تا هیچ یک از آن‌ها به قلعه کشتار او شک نکنند. بیشتر مقتولین وی کسانی بودند که به امید استخدام شدن به خانه او می‌رفتند. آن‌ها قراردادی می‌بستند و دکتر هولمز را به عنوان ذینفع خود معرفی می‌کردند.
دکتر هولمز در سال ۱۸۹۳، خانه خود را به هتل تبدیل کرد. اکثر مقتولین وی به دلیل خفگی جان می‌دادند که البته خوش شانس هم بودند، زیرا کسانی که از انتشار گاز جان سالم به در می‌بردند، باید شکنجه‌های دکتر هولمز را پیش از مرگ تحمل می‌کردند. او حتی با فروش اسکلت و اندام مقتولین به دانشکده‌های پزشکی، پول خوبی به جیب می‌‎زد.
او از شیکاگو رفت و چند سال بعد دستگیر شد. پلیس بعد از آن ماجراها به قلعه‌ی او رفت و با خانه‌ی وحشت واقعی روبه‌رو شد. آمار مقتولین او هیچ‌گاه به طور مشخص معلوم نشد. دکتر هولمز به کشتن ۲۷ نفر اعتراف کرد، اما کارشناسان ۲۰۰ نفر را تخمین زدند. او در ۷ مه ۱۸۹۶ به دار آویخته شد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها