نقاشی های مرموز در مورد بشقاب پرنده + عکس

تاکنون پدیده های مرموزی در دنیا به وقوع پیوسته که هیچ جوابی تا به حال برای آن یافت نشده است. شاید برخی از آنها افسانه باشند ولی دسته ای از آنها در زندگی واقعی اتفاق افتاده اند.

بی شک به اهمیت نقاشی در دوره باستانیان، رنسانس و حتی امروزه واقف هستید. چرا که زبان مشترک تمامی انسان های گذشته، حال و آینده و حتی بیگانگان، چیزی نیست جز نقاشی و بی شک از توانایی نقاشان بزرگ، در خلق آثار هنری حیرت انگیز مطلع هستید. نقاشانی چون داوینچی، میکل آنژ، ژان فوکه از جمله نقاشانی بودند که با آثاری حیرت انگیز و البته رازآلود، حاوی پیامی برای آیندگان بودند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت، یک جعبه چوبی دست سازی را در یک زباله دانی پیدا کرد. این جعبه در ابتدا غیرمعقول به نظر نمیرسید و از لولا، دستگیره و یک جفت قفل تشکیل شده بود.

جعبه اسرارآمیز

اما زمانی که در این جعبه چوبی مرموز باز شد همه چیز تغییر کرد و تعداد زیادی برگه های عجیب که شامل نوشته هایی از دفتر خاطرات در مورد پرواز بشقاب پرنده در اواخر دهه ی ۶۰ تا ۸۰ میلادی، بعلاوه نقاشی هایی از موجودات کتاب مقدس و یوفوها در آن پیدا شد.

محتویات جعبه اسرارآمیز

این موضوع بسیار عجیب بود و به همین دلیل جعبه به عنوان “جعبه دیوانه” نامیده شد. این کاربر نقاشی های دیگری که ترکیبی از موجودات الهی و فرازمینی را که به تصویر میکشید کشف کرد. اما محتویات این جعبه چوبی مرموز به همینجا ختم نمیشود و نقاشی هایی از چیزهای اختراع نشده ای مانند چرخ های قطار و نقشه های دست کشیده از اواخر سال ۱۹۳۰ که با یک گودی در مرکز آن علامت گذاری شده بود نیز ملاحظه میشد.

نقشه دست کشیده از اواخر 1930

یکی از نقاشی های موجود در این صندوق، نقاشی مربوط به خطوط هوایی است.

نقاشی خطوط هوایی

هنگامی که این طرح ها، نوشته ها و نقشه ها در رسانه ها به نمایش گذاشته شد، بلافاصله سوالات زیادی مطرح شد. از جمله اینکه آیا خالق این اثرها به یک بعد دیگر اعتقاد داشت؟ یا اینها تنها یک خیال پردازی بوده است؟ همانطور که گفتیم بسیار از نقاشی های معروف از نقاشان بزرگ، دارای پیام هایی رازآلود بوده است. برای مثال در بسیاری از نقاشی های داوینچی به طور مرموزی به سمت بالا اشاره شده است.

نقاشی شام آخر

به عقیده بسیاری او به خدا اشاره دارد که در آسمانهاست و البته بسیاری دیگر، عقایدی متفاوت دارند. آنچه که مسلم است در دوره ی رنسانس، ترسیم نقاشی در وصف خداوند باعث خشنودی حاکمان میشده و نیاز به هیچ پنهان کاری نبوده است.

ترسیم وسیله ای شبیه به بشقاب پرنده در نقاشی های دوره رنسانس، زیاد وجود داشته است. یکی از این نقاشی ها مربوط میشود به نقاشی بشارت همراه با مریم مقدس.

امیدیس مقدس

اثر نقاش ایتالیایی مشهور “کارلو کریولی” در سال ۱۴۸۶. مریم مقدس در داخل اتاقی در یکی از شهرهای ایتالیا نشان داده میشود و یک پرتو نور طلایی از آسمان به صورت او میتابد. این نور از یک سری ابر دایره ای شکل و در حال چرخش، ریشه میگیرد که مشابه معلق ماندن بشقاب پرنده در آسمان است.

سایت لیست ورس سرمقاله به ده نقاشی تاریخی که بشقاب پرنده و یوفوها را نشان میدهد، پرداخته است و نقاشی بشارت همراه با مریم مقدس نیز در این فهرست وجود دارد.

برای علاقمندان به موجودات فضایی، این نقاشی چیزی را نشان میدهد که ممکن است افراد مذهبی را شوکه کند. این حلقه نور را یک بشقاب پرنده در نظر گرفته اند. این پرتو شاید اصلا به پرتو نور الهی اشاره ندارد و یک چیز کاملا متفاوت را اثبات میکند. طرفداران این ایده به این نکته اشاره کردند که برخورد پرتو نور به بانویی که در داخل خانه حضور دارد، مشابه آدم ربایی های مدرن موجودات فضایی است.

بساری از افرادی که ادعا کردند که توسط موجودات فضایی دزدیده شدند، در توضیحاتشان اعلام کردند که در هنگام رخ دادن این اتفاق در داخل خانه هایشان بودند و یک نور عجیب از خارج از ساختمان و از آسمان به آنها تابیده شده است.

دانشمند فرانسوی “ژاک واله” میگوید که پدیده مذکور در دیگر آثار هنری قرن پانزدهم و حتی در دوران باستان دیده شده است. او از دانشمندان مشهور و مورد احترام در زمینه یوفو از اواخر دهه ی ۶۰ است. نقاشی تقریبا ۱۵۰۰ سال پس از میلاد مسیح کشیده شده است. با اینحال چرا بسیاری از مردم و حتی دانشمندان از وجود اشیاء عجیب و مرموز در حکایت های قبل از قرن بیستم سخن میگویند؟

این محق کهنه کار ادعا نمیکند که نقاشی مذکور، وجود موجودات فرازمینی را تایید میکند؛ اما آنرا اثباتی بر این قضیه میداند که یوفوها از دوران باستان رویت و گزارش شده اند.

منبع تاپ تن
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها