چگونه خرید فالوور ارزان انجام دهیم؟

شبکه های اجتماعی از مهم ترین بخش های اینترنت هستند و روزانه میلیون ها کاربر در آن ها فعالیت دارند. با پیشرف تکنولوژی استفاده افراد از شبکه های اجتماعی متفاوت، زمینه را برای کسب و کار های اینترنتی فراهم کرده است.

از میان شبکه های اجتماعی موجود، اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه ها جهت انجام فعالیت های اقتصادی و توسعه کسب و کارها است که این روز ها طرفداران زیادی دارد. اینستاگرام به دلیل تنوع در انتقال مطالب نسبت به سایر شبکه های اجتماعی برتری دارد.  بیش از میلیون ها کاربر فعال دارد و این آمار به صورت لحظه ایی در حال افزایش است. فرقی نمی کند که کسب و کار و فعالیت شما کوچک یا بزرگ باشد، شما با استفاده از اینستاگرام می توانید سود بسیار بالایی داشته باشید و حتی با ماندن در خانه کسب و کار خود را رونق بخشیده و توسعه دهید.

ما در این مقاله قصد داریم که راه های افزایش فالوور و سایت هایی مطمن برای خرید فالوور ارزان را به شما معرفی کنیم.

یکی از راه ها و حتی شاید اصلی ترین راه رونق پیج های کاری در اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام است. این کار به دو صورت طبیعی و یا از طریق خریدن فالوور انجام می شود.

افزایش فالوور به صورت طبیعی

اگر شما بخواهید به صورت طبیعی فالوور های پیج کاری خود را افزایش دهید، باید مطالب پیج شما برای کاربران جذاب، مفید و کاربردی باشد که به صورت طبیعی پیج شما را فالوو کنند و با شما تعامل برقرار کنند که این تعامل به شکل های مختلف مانند لایک، سیو کردن پست های شما، کامنت گذاری زیر پست ها، ریپلایی استوری و.. است. این کار نشدنی نیست اما نیاز به صرف وقت و خلاقیت بالایی دارد و اگر شما بخواهید در مدت کوتاهی تعامل و رونق کسب و کار خود در ایستاگرام را بالا ببرید از این طریق شاید موفقیت شما به زودی به دست نیاید.

افزایش فالوور از طریق خریدن فالوور

دومین راه خریدن فالوور است که این روز ها در بین کاربران اینستاگرامی بسیار رایج شده است. اما انجام این کار هم به راحتی نیست و مشکلات خود را دارد و نیاز به تحقیقات زیادی دارد. چرا که بسیاری از سایت ها هستند که از شما هزینه های بالایی جهت فروش فالوور به شما دریافت می کنند اما خدماتی که انتظارش را دارید به شما ارائه نمی دهند و نه تنها پیج شما رشد نخواهد کرد، بلکه هزینه گزافی نیز بدون هیچ سودی پرداخت کرده ایید. در ادامه به بررسی خرید انواع فالوور می پردازیم.

 فالوور های اینستاگرام

زمانی که شما وارد اینستاگرام خود می شوید و یک پیج را نگاه می کنید، اولین موردی که به چشم می خورد تعداد فالوور های آن پیج است. اگر تعداد این افراد کم باشد شما خود به خود به دنبال نگاه کردن پست ها و استوری های آن نخواهید رفت. اما اگر تعداد فالوور ها بالا باشد انگیزه شما هم برای دنبال کردن و دیدن مطالب آن پیج بیشتر می شود. فالوور های هر پیج به دو دسته فالوور های واقعی و فیک تقسیم می شوند. تعداد فالوور های پیج های کاری اینستاگرام تاثیرات قابل توجهی در افزایش روند کسب و کار آن ها دارند. فرقی نمی کند که فالوور ها واقعی یا فیک باشند هرچه این تعداد بیشتر باشد سود شما هم بیشتر است. در ادامه بعد از بررسی انواع فالوور ها به معرفی سایت های مطمن برای خرید فالوور ارزان می پردازیم.

انواع فالوور های اینستاگرام

  • خرید فالوور واقعی ارزان
  • خرید فالوور فیک ارزان

 فالوور واقعی ارزان

این دسته از فالوور ها با صاحب پیج تعامل بالایی در تمامی زمینه ها مانند لایک، کامنت گذاری، اشتراک گذاری پست ها با دوستان خود، ریپلایی استوری ها و سیو کردن پست ها دارند. شناسایی فالوور های واقعی کار راحتی است و با دیدن عکس پروفایل ها و اطلاعات موجود در قسمت بیو و  دایرکت دادن می توانید آن ها را شناسایی کنید.

مزایای خرید فالوور واقعی ارزان

خرید فالوور واقعی مزیت های بسیاری دارد، رشد و رونق تضمینی پیج شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد و باعث ایجاد تعامل بیشتر برای پیج شما می شود. خرید فالوور های واقعی باعث دیده شدن بیشتر پیج شما می شود و در نتیجه کسب و کار شما رونق بیشتری می گیرد. اما باید به این نکته توجه کنید که میان تعداد فالوور های شما و لایک های پست هایتان تناسب برقرار باشد. اگر تعداد فالوور های شما زیاد باشد اما لایک ها کم باشد، جلوه چندان خوبی ندارد و اعتماد کاربران به پیج شما کم می شود.

فالوور فیک ارزان

قطعا شما هم هنگام بررسی برخی پیج ها متوجه شده ایید که برخی اکانت ها واقعی نیستند چون نه عکس پروفایل دارند و نه اطلاعاتی در قسمت بیوی آن ها نوشته شده است. افرادی هستند که با دریافت هزینه های بسیار بالا به شما فالوور های فیک می فروشند. درست است که این فالوور ها فیک هستند اما شما برای خرید فالوور های فیک هم باید از سایت های معتبر استفاده کنید.

مزایای فالوور فیک ارزان

خرید فالوور فیک یکی از عالی ترین راه ها برای جلب توجه کاربران است. هر کاربری که به پیج شما سر می زند در نگاه اول به تعداد فالوور های شما نگاه می کند. شما با خریدن فالوور فیک می توانید آمار پیج خود را به طرز چشمگیری بالا ببرید و برخورد اول هر کاربر با پیج شما می تواند تاثیر مثبتی برای پیج شما داشته باشد. چرا که هرچه این تعداد بیشتر باشد، امکان دنبال کردن توسط کاربران بالا می رود. هرچند تعدادی از آن ها فیک است اما اگر افراد واقعی تعداد بالای فالوور های شما را ببینند، نا خود آگاه پست ها و مطالب پیج شما را می خوانند و پیج شما را دنبال می کنند. به این صورت شما می توانید آن ها را به مشتری های خود تبدیل کنید و محصولات و خدمات خودتان را به آن ها ارائه دهید.

معایب فالوور فیک ارزان

همانطور که گفته شد خرید فالوور فیک فقط آمار پیج شما را بالا می برد و دخالتی در لایک و به اشتراک گذاری پست های شما ندارد. اما همانطور که در بالا اشاره شد، سایر کاربران با دیدن آمار پیج شما نسبت به بازدید و دنبال کردن پیج شما ترغیب می شوند و آمار فالوور های واقعی شما هم بیشتر می شود.

بسیاری از سایت ها هستند که به شما وعده افزایش فالوورهای پیج شما را می دهند. اما بسیاری از این سایت ها و یا افراد قابل اعتماد نیستند چون بسیاری از آن ها، تعدادی که به شما می گویند با تعداد فالووری که به شما ارائه می دهند یکی نیست و تفاوت دارد. بسیاری از آن ها هم هزینه های بسیار زیادی از شما دریافت می کنند اما پس از مدت کوتاهی پیج شما دچار ریزش می شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی کامل انواع فالوور پرداختیم و همه جنبه های فالوور های واقعی و فیک را مورد بررسی قرار دادیم.  سایت فالووان یکی از معتبر ترین و بهترین سایت ها در ارائه خدمات اینترنتی مانند خرید فالوور های ارزان، ربات افزایش فالوور، ربات فالوویاب و خدمات دیگری می باشد. شما با مراجعه و ثبت سفارش در این سایت می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها