۱۰ تا از خونخوارترین انسانهای تاریخ

زمانیکه یک انسان متولد میشود، برای خوب بودن و یا بد شدن حق انتخاب دارد! واقعیت بشر این است که ترکیبی از خوبی ها و بدیها است. بدیهایی که اگر بروز کنند و به آنها میدان داده شود، انسان را به یک موجود ترسناک تبدیل میکند.

در طول تاریخ افراد زیادی بودند که برای داشتن قدرت خونها ریختند و جانها گرفتند. با ما همراه باشید تا با وحشتناک ترین، خونخوارترین و بی رحم ترین آدم های تاریخ آشنا شوید.

 

۱۰. آتیلا از قوم هون

آتیلا از قوم هون

یک مرد به تنهایی برای مردمانی که در قرن پنجم میزیستند، چنان وحشت و ویرانی به بار آورد که نامش در تاریخ ثبت شد. آتیلا هان حتی به برادر خودش هم رحم نکرد و برای قدرت او را هم کشت. او رهبر پانصد هزار جنگجوی به خون تشنه ی بربر بود. با حملاتش به شرق امپراطوری روم، مردم آنجا را فقط برای طلا بدون هیچ رحمی قتل عام کرد. میگویند که از کشتارهای او رود خون جاری میشده است.

 

۹. جوزف منگله

جوزف منگله

ژوزف فیلسوف و پزشک بود و بر روی انسان ها به ویژه دوقلوها، آزمایشهای وحشتناکی را انجام میداد و باعث مرگشان بود. طبق آنچه گفته میشود او بر روی ۸۸ دوقلو، آزمایش های غیر انسانی انجام داده بود. او را به اردوگاه اصرای نازی، به اسم فرشته ی مرگ میشناختند. زیرا علاوه بر آزمایش هایش، بیش از چهارصدهزار نفر را وارد اتاق های گاز کرده بد.

 

۸. ژوزف استالین

ژوزف استالین

او از سال ۱۹۲۲ تا ۱۹۵۳ حکومت میکرد و در این سه دهه یک دیکتاتوری کامل برپا کرده بود. بیش از ۲۰ میلیون انسان به دست او مورد شکنجه و آزار و اذیت، کشته و یا تبعید شدند. البته نام واقعی او استالین نبود و این نام را که به معنی مردی از جنس فولاد بود را در سال ۱۹۱۲ بر روی خود برگزید. او هر کسی را که دوست نداشت را میکشت و سال ۱۹۵۳ خودش هم تن به مرگ داد.

 

۷. پل پوت

پل پوت

او رهبر کامبوج بود و باعث مرگ ۲ میلیون نفر که یک چهارم کل کشور بود، شد. او زنان، مردان و کودکان را شکنجه میداد و زنده دفن کرده و محبور میکرد تا آخرین نفس هایشان کار کنند. در این میان اگر کسی از کار می ایستاد و یا اشتباهی میکرد، او را میکشت.

 

۶. ولاد دراکولا

ولاد دراکولا

او یک دراکولا نبود و این لقب را به خاطر کارهایی که میکرد به او دادند. درواقع شخصیت دراکولا را هم از او الهام گرفتند. او را در سرتاسر اروپا به شجاعت و بی رحمی بیش از حد میشناختند. در قلمروی او تنها وحشت حکمفرمایی میکرد. به او لقب میخ کِشنده میدادند و این لقب را به خاطر روش خاصی که در کشتن داشت، به دست آورده بود. او دو دست و پای قربانی را به دو اسب میبست و اسب ها را مجبور میکرد که به دو سمت مخالف حرکت کنند و همچنان یک چوب به آرامی در بدن فرد فرو میرفت. این روش مرگ باعث بیشتر شدن درد و عذاب برای قربانی میشد.

 

۵. آدولف هیتلر

آدولف هیتلر

سال ۱۹۳۳ هیتلر صدر اعظم آلمان شد. او به علاوه عضوی از ارتش آلمان در جنگ جهانی اول هم بود. هنگامی که قصد آزمایش کشتار های نوین را داشت، باعث مرگ ۳۰ هزار فرد شد. تنفر هیتلر از یهودی ها باعث شده بود که در لهستان، نود درصد از آنها را بکشد. زیرا باور داشت که جنگ جهانی اول را به خاطر یهودیان باخته است. در زمان حیاتش، هیتلر پانصد میلیون نفر را کشت و در آخر هم با خودکشی به زندگی خود پایان داد.

 

۴. ایوان مخوف

ایوان مخوف

در زمان جوانی اش عادت داشت که حیوانات را از طبقات بالاتر به پایین پرت کند. او یک رهبر ظالم، وحشی و شرور بود و دوست داشت که زجر مردم به خاطر در را تماشا کند. او کودکان را میبست تا از گرسنگی بمیرند و پدر مادرهایشان را مجبور میکرد که جلوی آنها غذا بخورند. در طول زندگی اش زنان زیادی داشت و بسیاری از آنها را فردای ازدواج کشت. او هزاران نفر را بدون هیچ رحمی سوزاند، گیوتین زد و فریز کرد.

 

۳. کالیگولا

کالیگولا

او سومین امپراطور روم از سالهای ۳۷ تا ۴۱ پس از میلاد بود. او افراد را فقط محض تفریح میکشت و دستور میداد که مجرمان را محکوم به مرگ تدریجی و دردناک کند. او مردم و مجرمان را رو به روی شیرها و ببرهای گرسنه مینداخت و خورده شدنشان را تماشا میکرد و مردها را وا میداشت که همسرانشان را به او بدهند. تنبیه مورد علاقه اش تکه پاره کردن افراد با اره بود و همین بلا را بر سر افراد زیادی من جمله خانواده اش چون مادربزرگ، پدرزن و برخی از دوستانش آورد و در آخر گارد محافظش او را کشتند.

 

۲. نرون

نرون

نرون پنجمین پادشاه روم بود. او یک فرد عیاش، بی رحم و به خون تشنه بود که به برادر و پدر خودش هم رحم نکرد و آنها را با مسموم کردن کشت. او همسر قبلی خودش را تا سر حد مرگ شکنجه کرد و معلمش را مجبور کرد تا رگهایش را در آب داغ بزند. او حتی مادر، خواهر و خاله اش را هم به قتل رساند.

زمانیکه شهر را به آتش کشید، صدها نفر در این آتش جان باختند و این حادثه را گردن مسیحیان انداخت تا بهانه ای برای شکنجه آنها هم داشته باشد. در آخر هم زمانیکه احساس کرد زندگی اش در خطر است، گلوی خودش را برید.

۱. الیزابت باتوری

الیزابت باتوری

برای اولین بار وقتی که با خشم بر صورت یکی از خدمتکاران زد متوجه درون سیاه و تاریک خود شد. او متولد سال ۱۵۶۰ است و الهام بخش شخصیت های خون آشام شده است. او تصور میکرد که با حمام خون گرفتن، پوست بهتری خواهد داشت. به علاوه او گوشت زیادی از دختران جوان را هم خورده بود و در محل زندگی خودش ۶۵۰ دختر قربانی او شده بودند. الیزابت باتوری برای شکنجه ی دختران، زیر ناخن هایشان سوزن فرو میکرد و به عنوان وحشتناک ترین قاتل سریالی آن موقع شناخته میشد و در آخر او را به مدت چهار سال درون یک اتاق قرار دادند و پس از آن مرد.

منبع تاپ تن
عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
پانترک

پس چنگیز و تیمور چی