۱۰ پیشگویی نوستراداموس که به حقیقت پیوست

میشل نوستراداموس متولد ۲۱ دسامبر ۱۵۰۳ ک در لاتین به نوستراداموس معروف شده بود، یک عطار فرانسوی بود. او به این دلیل بسیار مشهور است که مجموعه ای از نوشته های او که به پیشگویی بزرگ نوستراداموس شهرت پیدا کرد، به حقیقت پیوست. او به خاطر کتاب پیشگویی ها که چاپ اول آن در سال ۱۵۵۵ بوده است، بسیار معروف و شناخته گردید. از آنجا که انتشار این کتاب نادر قبل از مرگ او بوده است، موارد اشاره شده در آن توجه بسیاری را به خود جلب کرد. پیشگویی های او، وقایع های بزرگی در جهان را شامل میشود. با ما همراه باشید.

 

۱۰. آتش سوزی بزرگ لندن

آتش سوزی بزرگ لندن

“خون روان خواهد شد در لندن. سوخته شده توسط آتش در سال ۶۶. این خون فقط به خاطر یک اشتباه در لندن به وجود آمده”

آتش سوزی بزرگ لندن که از آتش سوزی بزرگ بخش های مرکزی لاتین زبان شهر لندن، از روز سه شنبه ۲ سپتامبر شروع و تا چهارشنبه ۵ سپتامبر سال ۱۶۶۶ طول کشید. به طوری که شهر را ویران کرد. این آتش سوزی که شهر لندن را که در داخل یک دیوار شهری محصور شده از منطقه اشرافی و بسیاری از محله های فقیر نشین حومه را در بر گرفت. در این آتش سوزی، ۱۳۲۰۰ خانه، ۸۷ بخش ناحیه قلمرو کشیش کلیسا، کلیسای جامع سنت پل و بسیاری از ساختمان ها و ادارات شهری سوخت و از بین رفت. تخمین زده شد که ویران شده این خانه ها باعث ویران شدن ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر در لندن شد.

 

۹. انقلاب فرانسه

انقلاب فرانسه

“از مردم عادی و برده ها آهنگ و شعر های آزادی خواهانه برخواهد خواست. شاهزادگان و اربابان اسیر و به زندان میفتند. در آینده توسط احمقی بی کله این سخنان الهی، الهام گرفته خواهد شد. قبل از جنگ میاید. دیوار بزرگ سقوط خواهد کرد. حکم اعدام پادشاه اجرا خواهد شد. مرگ او بیش از حد ناراحت کننده است اما به زودی سر میرسد. نگهبانان در خون قوطه ور خواهند شد. نزدیک رودخانه ی سن، خاک خون آلود خواهد شد”

انقلاب فرانسه ۱۷۸۹ تا ۱۷۹۹ دوره ای از تحولات رادیکال اجتماعی و سیاسی در تاریخ فرانسه و اروپا بود. سلطنت که در فرانسه قرن ها حکومت کرده بود، در طول سه سال سقوط کرد. فرانسه جامعه ای بود تحت یک تحول حماسی، اشرافی و مذهبی که با حمله ی مداوم از سوی گروه های سیاسی لیبرال و توده ای ها در خیابان ها از بین رفت. ایده های قدیمی در مورد سلسله مراتب جایش را به اصول روشنگری، شهروندی و حقوق مسلم و تسلیم شده داد.

 

۸. ظهور ناپلئون

ظهور ناپلئون

” پائو، نای، لورون، آتشی از خون بر پا خواهد کرد برای شنا کردن در ستایش پیوسس خواهد افتاد. آنهایی که فاسد و حبس انان را در زندان حفظ خواهد کرد”

این یکی از پیشگویی های معروف نوستراداموس است که در آن به طور مستقیم با اشاره به نام شخص آورده شده است. اگر نام پائو، نای، لورون را دوباره مرتب کنیم  به ناپلئون و یا ناپلئون بناپارت، یکی از معروف ترین امپراطورهای فرانسه خواهید رسید. در پیشگویی نوستراداموس در مورد نوستراداموس و توصیف مشخصات ناپلئون به عنوان “بیش از آتش و خون” یادآوری شده است. کلمه پیوسس در خط سوم، اشاره به زندان افتادن امپراطور پاپ پیوس ششم و پیوس هفتم توسط ناپلئون در خط آخر را دارد.

 

۷. لویی پاستور

لویی پاستور

“گم خواهد کرد، پیدا خواهد کرد. برای چنین کاری زمان طولانی لازم است. پاستور به افتخارات بسیار زیادی خواهد رسید. قبل از اینکه ماه یک دوره ی کامل را تمام کند او مورد بی احترامی های زیادی قرار خواهد گرفت”

لویی پاستور ۲۷ دسامبر ۱۸۲۲ الی ۲۸ سپتامبر ۱۸۹۵. شیمیدان فرانسوی و میکروبیولوژیست متولد شده در دوله بود. او برای پیشرفت های قابل توجه در راه های علل و پیشگیری از بیماری ها یاد میشوذ. اکتشافات او باعث کاهش مرگ و میر ناشی از تب شد. او اولین واکسن های هاری و سیاه زخم را کشف کرد. او بهترین راه حل برای ابداع یک روش برای جلوگیری ازایجاد بیماری ها را یافت. فرایندی که باعث شناساندن پاستوریزه کردن شیر و شراب عموم مردم شد. او به عنوان یکی از سه بنیانگذار اصلی میکروبیولوژی در نظر گرفته شده است.

 

۶. آدولف هیتلر

آدولف هیتلر

” از اعماق غرب اروپا یک کودکی خردسال از مردمی فقیر به دنیا خواهد آمد. کسی که با زبان خود نیروهای نظامی بزرگ را اغفال خواهد کرد و شهرت و قلمرواش را به سمت شرق افزایش میدهد. جانوران وحشی از گرسنگی در سراسر رودخانه ها شنا میکنند. یکی از بزرگترین آنها در قفس های آهنین به زنجیر کشیده شده. در هنگامی که کودک آلمان هیچ چیزی نخواهد داشت”

از “جانور” به آدولف هیتلر و ارتش آلمان تفسیر شده است و “عبور از رود” به تصرف فرانسه. او سیاستمدار اتریش الاصل آلمانی و رهبر حذب سوسیالیست ملی کارگران آلمان که معلمولا به عنوان حذب نازی شناخته شده بودند. او صدر اعظم آلمان بین سالهای ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ بود و به عنوان رئیس دولت و به عنوان پیشوا در ارتش خدمت کرده است. هیتلر را رهبر و مرکز ظهور فاشیست در اروپا، جنگ جهانی دوم و هولوکاست میدانند.

۵. جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم

“از دو قاره بزرگ آسیا و آفریقا فراتر خواهد رفت. از راین و دانوب پایین تر خواهد رفت و انها خواهند گفت آمده اند. گریه کنان و اشک ریزان از مالت به سمت سواحل مرزی”

پیش بینی جنگ جهانی دوم و ظهور هیتلر یکی از بزرگترین پیش بینی های او در تمام دوران است. جنگ جهانی دوم از دو جبهه ی مخالف تشکیل شده است. جنگ جهانی دوم، جنگ جهانی نظامی به مدت ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵ بود که بسیاری از کشورهای جهان، از جمله قدرت های بزرگ جهان شد. این جنگ با بیش از صد میلیون پرسنل نظامی درگیر، گسترده ترین جنگ در تمام تاریخ بوده است. در حالت جنگ تمام عیار شرکت کنندگان اصلی تمامی قابلیت های اقتصادی، صنعتی و علمی خود را در خدمت تلاش های این جنگ قرار دادند. به دلیل عدم تشخیص بین منافع نظامی و غیره نظامی و نا مشخص بودن آنها، هزاران نفر از شهروندان عادی به کام مرگ رفتند. و وقایع بزرگی از جمله هولوکاست و استفاده از سلاح های هسته ای در جنگ، آن را به خونی ترین درگیری ها در تاریخ بشر تبدیل کرد.به طوری که هفتاد میلیون مرگ و میر در سراسر جهان رخ داد

 

۴. بمب اتمی

بمب اتمی

“در نزدیکی دروازه و در داخل شهر ها دو تهدید بین المللی وجود خواهد داشت که مانند آن تا به حال دیده نشده است. قحطی مشابه به زمان طاعون و چیزی شبیه فولاد که مردم را از بین خواهد برد. و گریه هایی به درگاه خدای بزرگ برای تسکین آن درد که همه جا را فراخواهد گرفت”

این قضیه به وضوح شرح حالی از طاعون و قحطی است که باعث مرگ خواهد شد. این موضوع کاملا بیان کننده حملات هسته ای است. به منظور ایجاد این تناسب، مردم اغلب آن رابه معنای “شدیدا در عذاب” زمانی باورنکردی از زندگی بشر که رو به پایان است یاد میکنند. در هر کدام از خطوط میتوان این تشابهات را یافت. بسیاری این احتمال را میدهند که منظور از فولاد احتمالا به معنای نوعی سلاح است.

 

۳. مرگ برادران کندی

مرگ برادران کندی

” مرد بزرگ خواهد شد. در یک روز توسط صاعقه ای زده خواهد شد و مصیبتی وارد میشود، این اتفاقات بد قبلا هم پیشگویی شده بود. یکی از آنها سقوطی در نیمه شب است. دیگری نبردی در لندن و طاعون در توسکانی”

جان اف کندی، سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بود. در تاریخ جمعه ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در سال ۱۲:۳۰ در پلازا دالاس تگزاس، کندی به ضرب گلوله کشته شد در حالی که با همسرش ژاکلین، فرماندار تگزاس و همسر دومش نلی در کاروان  ریاست جمهوری در حال حرکت بودند. ۵ سال بعد ترور رابرت اف کندی، در مدت کوتاهی پس از نیمه شب در تاریخ ۵ ژوئن ۱۹۶۸ در لس آنجلس کالیفرنیا صورت گرفت. در همان سالها دانش آموزان در شهرهای لندن و پاریس و نیز به علت وقوع یک سیل بزرگ در فلورانس در سال ۱۹۶۸ بیماری طاعون و مرگ و میرهای بسیاری را ناشی شد.

 

۲. مرگ پرنسس دایانا

مرگ پرنسس دایانا

“یکی به آخر مانده از نام خانوادگی پادشاهان استراحت در روز پنج شنبه برای دایانا طول خواهد کشید. او سرگردان خواهد شد. زیرا بسیار عصبانی و ناراحت از دیوانگی هاست. ملت بزرگی را از اسارت رها خواهد کرد”

در ۳۱ آگوست سال ۱۹۹۷، در نتیجه جراحات حاصل از تصادفات ماشین در یکی از جاده های پاریس، فرانسه درگذشت. دوست پسر او  و راننده مرسدس بنز W140، هانری پل، مرده در صحنه حادثه یافت شدند. محافظ تنها بازمانده ی حادثه بود. اگر چه رسانه ها در ابتدا تقصیر را به گردن خبرنگاران و عکاسان زرد انداختند. زیرا آنها معتقد بودند که انتظار و تعقیب اتومبیل پرنسس توسط پاپاراتزی ها باعث اقدامات و رانندگی بی پروای راننده شده است که خیال داشته است از دست آنها بگریزد. در سال ۱۹۹۹، ۱۸ ماه تحقیقات قضایی فرانسه به این نتیجه رسید که مقصر تصادف هانری پل بوده است که کنترل خودرو در سرعت بالا را در حالی که تحت تاثیر الکل قرار داشته است، از دست داده.

۱. یازده سپتامبر

یازده سپتامبر

” آتش آتشفشانی از مرکز زمین باعث لرزش در اطراف شهر جدید خواهد شد، دو سنگ بزرگ جنگ را برای مدت طولانی برافروخته خواهد کرد سپس آرِتوسا باعث قرمزی رودخانه جدید خواهد شد.”

” در سال ۱۹۹۹، در ماه هفتم، وحشتی بزرگ از آسمان برای پادشاه خواهد آمد، برای بازگرداندن قدرت به زندگی شاه بزرگ مغولان، و پس از آن برای تسلط بر مریخ، فرصت خوبی است”

اشاره به “شهر جدید” ، ” مرکز زمین” (مرکز تجارت جهانی) و ” سنگ بزرگ ” (برج های دوقلو) تا حدودی بر این باور است که این موضوع به حملات یازده سپتامبر اشاره میکند. آرِتوسا یکی دیگر از کلمات گنگ استفاده شده توسط نوستراداموس است. اعتقاد عده ای بر این است که این کلمه ارتباط بسیاری با بن لادن دارد. در ان صبح هواپیماربایان عمدا دو هواپیما را به برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک کوبیدند. بسیاری از کارکنان و مدیران شرکت ها و دیگرانی که مشغول به کار در ساختمان بودند، کشته شدند. در عرض دو ساعت، هر دو برج فرو ریخت و باعث از بین رفتن ساختمان های مجاور و ضرر و زیان های بسیاری شد.

منبع تاپ تن
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها