چند قلعه در ژاپن وجود دارد ؟

تعداد قلعه های ژاپنی

عکس حقایقی جذاب از تاریخ ژاپن! %da%86%d9%86%d8%af-%d9%82%d9%84%d8%b9%d9%87-%d8%af%d8%b1-%da%98%d8%a7%d9%be%d9%86-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%9f Tarikhema.org

از جالب ترین و مهم ترین حقایقی از تاریخ ژاپن که می تواند شما را بسیار شگفت زده کند، وجود ۵۰۰۰ قلعه در تاریخ گذشته این کشور است. در تاریخ ژاپن دوره ای طولانی از جنگ داخلی وجود داشت که به جنگ و دوره سنگوکو (Sengoku) مشهور است.

این دوره از سال ۱۴۶۷ تا ۱۶۰۳ ادامه داشت. همین موضوع ساخت قلعه ها رونق بخشید. در نهایت در پایان این دوره جنگ های داخلی تخمین زده می شود که حدود ۵۰۰۰ قلعه ساخته شده بود. هم اکنون برای بازدید کنندگان و گردشگران تعداد انگشت شماری از این قلعه ها به جای مانده است.

پس از سال ۱۶۰۳ دولت ژاپن، ثبات بیشتری پیدا کرد. در نتیجه از تعداد قلعه ها کاسته شد. پس از آن در دهه ۱۸۶۰، زمانی که ژاپن دوره مدرنیزه کردن کشور را شروع نمود، بیشتر این قلعه ها را نابود کرد.

ژاپنی ها به این قلعه ها به عنوان نماد تاریخ فئودالی ژاپن نگاه می کنند. در اواخر قرن نوزدهم، که شیوه های سامورایی روش زندگی بسیاری از افراد دولتی شده بود، دولتمندان می خواستند که هر چه زودتر از شر این قلعه ها خلاص شوند. با این حال، هم اکنون تعداد اندکی از آن ها را بازسازی نموده و به عنوان عنصری از تاریخ در معرض نمایش عموم قرار داده اند. این قلعه ها جزو زیباترین بناهای ژاپنی با معماری ای بی نظیر محسوب می شوند.

منبع سایت برترینها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها