بی احترامی به هیتلر

مردی که دستش را برای احترام به هیتلر بلند نکرد!

مردی که دستش را برای احترام به هیتلر بلند نکرد!

 

 این عکس چند سالی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ یکی از افراد حاضر در تصویر نافرمانی مقتدارنه‌ای را به نمایش گذاشته است. قابل بیان نیست که چه تعداد مرد در بین جمعیت از روی ترس عمل کرده‌اند و کاملا آگاه بوده‌اند که احترام نگذاشتن به هیتلر برابر با امضای گواهی مرگ آنها است.

آگوست لندمسر؛ مردی آلمانی بود که در پی رژه نازی‌ها از سلام و احترام گذاشتن به هیتلر خودداری کرد.

لندمسر در سال ۱۹۳۱ به حزب نازی پیوست اما دو سال بعد عاشق یک زن یهودی به نام ایرما اکلر شد و در سال ۱۹۳۵ از او خواستگاری کرد. به همین دلیل از حزب طرد شد و درخواست ازدواج او تحت قوانین جدید نژادپرستانه نورنبرگ رد شد.

بنابراین در سال ۱۹۳۶ لندمسر بازوی خود را برای احترام به هیتلر بلند نکرد. پس از این ماجرا، او و خانواده‌اش تلاش کردند از کشور خارج شوند ولی دستگیر و به اردوگاه‌های کار اجباری فرستاده شدند.

مردی که دستش را برای احترام به هیتلر بلند نکرد!

آگوست لندمسر در میان جمعیت نازی ها

آگوست در سال ۱۹۳۸ برای آخرین بار خانواده خود را ملاقات کرد. ایرما پس از به دنیا آوردن دومین فرزندشان به مرکز اوتانازی منتقل شد و در همانجا در سال ۱۹۴۲ کشته شد.

گزارش شد که آگوست طی یک عملیات نظامی در کرواسی در سال ۱۹۴۴ مفقود شد. دختران لندمسر و اکلر از شکنجه و آزار و اذیت جان سالم به در بردند و یکی از آنها داستان زندگی‌شان را نقل کرده است.

منبع bartarinha
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها