معرفی کامل ماشین لباسشویی ال جی ۹ کیلویی مدل ۴V5 از سایت دبی کوچولو

ماشین لباسشویی ال جی ۹ کیلویی مدل ۴V5

خرید ماشین لباسشویی برای افرادی که به دنبال خرید جهیزیه هستند اواویت بیشتری دارد. ماشین لباسشویی ال جی ۹ کیلو مدل ۴V5 توسط برند کـره‌ای ال‌جی ساخته شده است. قطعات این ماشین لباسشویی در کشور کـره ساخته شده و سپس در کشور چـین مونتاژ شده است. لباسشویی ال جی ۴V5 در سال ۲۰۲۰ تولید شده است و یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین لباسشویی‌های بازار جهان و ایران شناخته شده است. میزان ظرفیت ماشین لباسشویی ۴V5 9 کیلوگرم است. این محصول در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است. شما می‌توانید هر کدام از این دو رنگ را با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی دبـی کوچولو خریداری نمایید. شما می‌توانید هر کدام از این رنگ‌ها را با سایر لوازم خانگی و دکوراسیون خودتان هماهنگ کنید و جلوه بسیار زیبایی را به خانه خودتان ببخشید. ماشین لباسشویی ال جی ۹ کیلویی مدل ۴V5 دارای درب فضایی است. این ماشین لباسشویی کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و تمامی لباس‌های شما را در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت بی نظیر شسته و بدون این که به بافت و ظرافت آنها آسیب برساند به شما تحویل می‌دهد. ماشین لباسشویی ۴V5 درب بزرگ دارد که تحت عنوان درب فضایی از آن یاد می‌شود. این خلاقیت در برخی از ماشین‌های لباسشویی ال جی مورد استفاده قرار گرفته است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دبـی کوچولو مراجعه کرده و این محصول را با قیمت بسیار استثنایی خریداری نمایید.

 ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل 4V5 از سایت دبی کوچولو

ویژگی‌ها و مشخصات ماشین لباسشویی ال جی ۴V5

ماشین لباسشویی ۹ کیلو گرمی ال جی ۴V5 دارای درب بزرگ یا درب فضایی است. درب بزرگ این ماشین لباسشویی تا ۱۵۰ درجه به سمت چپ باز می‌شود. جنس لبه درب کرومی و جنس خود آن نیز از شیشه حرارتی دیده می‌باشد. برای راحتی بیشتر شما دستگیره‌های درب فضایی به صورت روکش فلزی طراحی شده است. یکی از قابلیت‌هایی که در ماشین لباسشویی ال‌جی ۴V5 باید مورد توجه قرار بگیرد قابلیت بخارشوی می‌باشد. همچنین این محصول برنامه شست و شوی Allergy Care دارد و به فناوری بخارشوی  True Steam و Spa Steam مجهز شده است. لباسشویی ۲۰۲۰ ال جی ۴V5 این قابلیت را دارد که تمامی لباس‌های شما را هنگام شستشو ضد عفونی کرده و لطافت و زیبایی و بافت هر پارچه را حفظ می‌کند. تکنولوژی به کار رفته در ماشین لباسشویی ۴V5 باعث شده است که ۹۹.۹% مواد حساسیت زا مانند گرد و غبار و باقیمانده مواد شوینده از بین برود و هیچگونه آسیب و زیان به بدن و پوست شما وارد نمیشود. ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ال جی ۴V5 به قابلیت  Allergy Care مجهز شده است و می‌تواند میکروبها و باکتریها را با استفاده از بخار از بین ببرد و تمامی لکه‌ها و حتی بوی بد لباس‌ها را نیز پاک می‌کند. این محصول قابلیت Steam Refresh مجهز شده است. قابلیت Steam Refresh این توانایی را دارد که تمامی لکه‌ها را حذف کند و اگر برخی از لباس‌ها بوی نامطبوعی دارد آنها را نیز از بین می‌برد. یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماشین لباسشویی ال جی ۴V5 قابلیت Steam Softener می‌باشد. این قابلیت در مرحله نهایی به اجرا در می‌آید و می‌تواند نرمی و لطافت را برای لباس‌های شما را ایجاد کند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که وجود قابلیت بخارشوی باعث چروک شدن لباس شما می‌شود؟ اما باید گفت که فناوری شستشو با آب و بخار هیچگونه چروک بر روی لباسهای شما باقی نمی گذارد. لباسشویی ال جی ۴V5 برای افرادی که حساسیت‌ها و ناراحتی‌های پوستی دارند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود؛ زیرا بسیاری از ماشین‌های لباسشویی باقیمانده مواد شوینده را باقی می‌گذارند اما این ماشین لباسشویی از خارش و ایجاد حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کند. شما به راحتی میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو ماشین لباسشویی ال‌جی ۴V5 را با قیمتی مناسب خریداری کنید و زیبایی و طراوت لباس‌های تان را تضمین کنید.

 ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل 4V5 از سایت دبی کوچولو

مشخصات ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ال جی ۴V5

پیش از اینکه به مشخصات و جزئیات ماشین لباسشویی ال جی ۴V5 بپردازیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که این ماشین لباسشویی به تمامی امکانات مدرن امروزی مجهز شده است؛ به عنوان مثال ماشین لباسشویی ال جی ۴V5 دارای موتور گیربکسی و اینورتر اینورتر دایرکت درایو (Inverter Direct Drive) می‌باشد. یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مهمی که در ماشین لباسشویی ال جی ۴V5 به کار رفته است این است که حرکت دیگ در شش جهت امکان پذیر است و با وجود قابلیت ۶Motion DD دیگ به کار رفته در ماشین لباسشویی می‌تواند در جهت‌های مختلف حرکت کند. ماشین لباسشویی ۴V5 به فناوری AI DD مجهز شده است و دارای قابلیت بخارشوی می‌باشد. یکی از قابلیتهای بسیار ویژه که از سوی کاربران با طرفداران بسیار زیادی روبرو شده است این است که شما به راحتی می‌توانید هنگامی که دستگاه در حال کار است لباس‌های دیگری را نیز به آن اضافه کنید. ماشین لباسشویی ۴V5 قابلیت کنترل از راه دور با استفاده از وای فای دارد و شما می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی ماشین لباسشویی را نیز از راه دور کنترل کنید. ماشین لباسشویی ۲۰۲۰ ال جی ۴V5 از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی زبانزد است و در نمودار سطح مصرف انرژی A+++ قرار می‌گیرد. این ماشین می‌تواند به صورت عیب یابی به صورت هوشمند عیب یابی کرده و با وجود قابلیت اسمارت ایرادات و ضعف‌های موجود را برای شما ارائه دهد. ماشین لباسشویی ال جی ۴V5 از دستگاه‌های صوتی الکسا Alexa و گوگل Google Assistant نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از صدای خودتان دستور دهید ماشین لباسشویی را به کار بیندازید یا آن را خاموش کنید.

 ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل 4V5 از سایت دبی کوچولو

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی ۹ کیلویی ۴V5

ماشین لباسشویی ۴V5 نمایشگر لمسی بزرگی دارد که کاملاً قابل مشاهده است و به راحتی می‌توانید با این ماشین لباسشویی کار کنید. پنل به کار رفته در ماشین لباسشویی ۴V5 شامل تایمر، مدت زمان شستشو، درجه حرارت آبریال بخار شوی و قفل کودک می‌باشد. ماشین لباسشویی ۹ کیلو گرمی ال جی ۴V5 از قابلیتهای بسیار مختلفی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید برنامه شستشوی مناسب برای ماشین لباسشویی تنظیم کنید. ابعاد ماشین لباسشویی  ۶۲۰(ارتفاع) -۶۰۰(پهنا) – ۵۶۰(عمق) میلی‌متر است. این ماشین لباسشویی در حدود ۷۰ کیلوگرم است. شما می‌توانید ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ال جی ۴V5 را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی دبـی کوچولو تهیه نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها