دانلود کتاب راز نوشته راندا برن

کتاب راز
تایپ شده با کیفیت بالا

ترجمه اختصاصی

نویسندگان:راندا برن

ترجمه :نسیبه ترتیبی

۱۳۸ صفحه

فرمت
:پی دی اف

دانلود کتاب

بخشی از متن کتاب:

از زمانی که جستجوی خود را آغاز کردم، به یک آهن‌ربای قوی تبدیل شدم و به‌واسطه آن، تمامی عالِمان و بزرگان جهان یکی پس از دیگری به من جذب می‌شدند. هنگامی که اولین استاد را یافتم، زنجیره‌وار به بقیه استادان متصل شدم. اگر به‌اشتباه در مسیری نادرست قرار می‌گرفتم نیرویی مرا وادار می‌کرد تا دوباره مسیر درست را بیابم و با استادی جدید ارتباط برقرار کنم. حتی زمانی که در اینترنت جستجو می‌کردم، با هر کلیک اتفاقی، یک دیدگاه جدید، پیش رویم قرار می‌گرفت. من توانستم به مدت چند هفته، این راز را که در طی قرن‌های متمادی وجود داشته، بررسی کنم و استادان معاصر را شناسایی کنم.

پس از آن تصمیم گرفتم، به معرفی “راز‌” بپردازم و از طریق ساخت یک فیلم، تمام مردم جهان را از آن آگاه کنم؛ می‌توان گفت که این کار یکی از اهداف بزرگ من بود. در طی دو ماه، گروه تولید فیلم من، کاملاً از موضوع راز آگاه شدند و آن را فراگرفتند. این بسیار ضروری بود که تمام عوامل فیلم، “راز” را درک کنند، چراکه بدون درک درستی از آن، ساخت فیلم عملاً غیرممکن می‌شد.

 

دانلود کتاب راز راندا برن

هنگامی که از استرالیا به سمت ایالات متحده پرواز کردیم، کاملاً ایمان داشتم که موفق خواهیم شد چراکه بیشتر استادان “راز‌” در آنجا وجود داشتند. در طی مدت هفت هفته، گروه من موفق شدند، از ۵۵ استاد بزرگ “راز”، بیش از ۱۲۰ ساعت فیلم تهیه کنند. ما برای هر قدمی که بر‌می‌داشتیم و هر نفسی که برای تهیه این فیلم می‌کشیدیم، از راز استفاده می‌کردیم. پس از هشت ماه تلاش بی‌وقفه، سرانجام موفق شدیم که فیلم راز را برای نمایش عموم آماده کنیم.

پس از انتشار فیلم در اقصی‌نقاط دنیا، سیلی از روایت‌های معجزه‌آسا به سمت ما سرازیر شد. مردم عنوان می‌کردند که، از افسردگی، بیماری‌های لاعلاج و دردهای دیرینه نجات پیدا کرده‌اند. برخی از آنها بیان می‌کردند که، بعد از مدت‌ها، از بستر بیماری و مرگ بلند شده‌اند و یا توانسته‌اند پس از یک حادثه ناگوار، برای نخستین‌بار بر روی پاهای خود بایستند. افرادی که از راز مطلع شده بودند به شکل غیرمنتظره‌ای، مبالغی سنگین و چک‌های نقدی بسیاری دریافت می‌کردند. مردم با استفاده از راز، خانه‌های رؤیایی، شریک زندگی، اتومبیل موردعلاقه خود، حرفه مناسب، ترفیع شغلی و هزاران موارد دیگر را به‌دست‌آوردند و تجارت‌های بزرگی را به‌واسطه آن محقق کردند. روایت‌های جالب و امیدوارکننده‌ای به دستمان رسید و در آن از کودکانی گفته می‌شد که توانسته‌اند از اضطراب‌های طولانی خلاص شوند و به‌وسیله راز، به آرزوهای خود دست پیدا کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال، موفق شدند که نمرات کلاسی خود را بهبود ببخشند و همچنین روابط دوستانه خود را، با افراد دل‌خواهشان تقویت کنند.

 

دانلود کتاب راز pdf

به‌واسطه “راز” پزشکان توانستند ارتباط مؤثرتری با بیماران خود برقرار کنند، دانشگاه‌ها و مدارس به توانایی برقراری ارتباط با دانشجویان و محصلان، دست پیداکردند، باشگاه‌های ورزشی، ارتباط مناسبی با اعضای خود، در بخش سلامت به‌دست‌آوردند و همچنین کلیسا و مراکز معنوی ارتباط خود را با اعضایشان تقویت کردند. مردم در سرتاسر جهان، مهمانی‌هایی برپا می‌کردند و “راز” را با دوستان و عزیزان خود به اشتراک می‌گذاشتند. مردم راز را برای استفاده از یک پَر کاه تا به‌دست‌آوردن میلیون‌ها دلار، به کار می‌گرفتند.

هدفی که من در تمام طول تولید فیلم “راز” دنبال می‌کردم، به ارمغان آوردن خوشحالی و سعادت، برای تمام مردم جهان بود. گروه تولید فیلم راز‌، همه‌روزه تحقق این هدف را میسر می‌کردند و نتایج آن را مشاهده می‌کردند. من به طور روزانه، از اقصی‌نقاط جهان، نامه‌های محبت‌آمیزی از دیگران دریافت می‌کنم. افرادی با سن، نژاد، قومیت و ملیت‌های متفاوت، سپاس و قدردانی خود را برای ساخت این فیلم و آگاه‌سازی آنها از “راز”، عنوان می‌کنند.

 

دانلود رایگان کتاب راز راندا برن

چیزی در دنیا وجود ندارد که نتوان به‌واسطه آگاهی از “راز‌”، به آن دست پیدا کرد. این اصلاً مهم نیست که شما چه کسی هستید و یا در کجای این جهان زندگی می‌کنید، درهرحال از طریق “راز” می‌توانید به هرآنچه که می‌خواهید دست پیدا کنید.

من در این کتاب به ۲۴ استاد بزرگ راز اشاره کرده‌ام و سخنانشان را گردآوری کرده‌ام. باوجوداینکه این استادان، در زمان‌ها و مکان‌های متفاوتی به سخنرانی پرداخته‌اند اما همگی آنها به یک نکته اشاره می‌کنند و یک‌صدا هستند. در این کتاب تلاش کرده‌ام، روایات و حکایات معجزه‌آسای این استادان را به تصویر بکشم و تأثیرات به‌کارگیری راز را، از زبان آنها بازتاب دهم. من تمام سعی خود را کرده‌ام تا با زبانی شیوا، بلیغ و ساده، آموخته‌های خود را در اختیارتان قرار دهم تا به‌وسیله آن رؤیاهایتان را عملی کنید.

 

کتاب راز نوشته راندا برن

در طول این کتاب من همواره کلمه “شما” را با تاکید بسیار ادا می‌کنم، زیرا می‌خواهم آگاه شوید که این کتاب را برای شما به نگارش درآورده‌ام. از طریق تأکید بر کلمه “شما”، قادر خواهم بود ارتباط مؤثرتری با شما که خواننده کتاب هستید، برقرار کنم و در نتیجه شما به‌راحتی مطالب کتاب را درک خواهید کرد. همین که شروع به مطالعه کتاب کنید، مفهوم راز را درک خواهید کرد و از آنچه که هستید و به آنچه که می‌خواهید تبدیل شوید آگاه خواهید شد. توانایی‌های خود را شناسایی می‌کنید و باشکوه و عظمتی که انتظارتان را می‌کشد آشنا خواهید شد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها