دانلود کامل کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

کتاب مدیریت استراتژیک

ویرایش جدید

تایپ شده با کیفیت بالا

نویسنده:فرد آر دیوید

مترجم:آلا بحرانیکتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf

تعداد صفحات:۱۵۷۲ صفحه

فرمت :پی دی اف

دانلود کتاب

درباره کتاب:

 

این کتاب درسی را بی‌تردید می­توان یکی از شناخته‌شده‌ترین کتاب­های مدیریت استراتژیک در سرتاسر جهان دانست تا جدیدترین مهارت­ها و مفاهیم لازم را برای تدوین و اجرای کارآمد یک برنامه استراتژیک – در صورت تمایل، یک برنامه رقابتی- به مدیران ارائه دهد که می­تواند منجر به مزیت رقابتی پایدار برای هر نوع کسب‌وکاری شود. مؤسسه ارزیابی علمی دانشکده‌های بازرگانی(AACSB) به طور فزاینده­ای از یک رویکرد عملی­تر و با مهارت­گرایی بیش­تر در کتاب­های کسب‌وکار که متن دیوید ارائه می­دهد، پشتیبانی می­کند تا یک رویکرد مبتنی بر تئوری. این کتاب درسی با کلیه دستورالعمل­های  AACSB بین­المللی برای دوره مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی، مطابقت دارد و نسخه­های قبلی در بیش از ۵۰۰ کالج و دانشگاه در سراسر جهان مورداستفاده قرار گرفته است.

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf

 

ما معتقدیم که این نسخه بهترین کتاب درسی برای انتقال هیجان و ارزش مدیریت استراتژیک است. این متن اکنون به زبان­های انگلیسی، چینی، اسپانیایی، تایلندی، آلمانی، ژاپنی، فارسی، اندونزیایی، هندی و عربی به طور مختصر و کاملاً منظم منتشر شده است. همچنین یک نسخه به زبان روسی در حال مذاکره است. نه‌تنها دانشگاه بلکه صدها شرکت، سازمان و ارگان دولتی از این متن به‌عنوان یک راهنمای مدیریتی استفاده می‌کنند.

برخلاف بسیاری از کتاب­های درسی مدیریت استراتژیک، کتاب دیوید موارد زیر را ارائه می­دهد:

  1. یک فرآیند مؤثر برای تهیه یک برنامه استراتژیک واضح، به‌جای ارائه تئوری­های اساسی در استراتژی، و
  2. یک مدل یا جریان مؤثر برای انجام واقعی برنامه­ریزی استراتژیک.

eric n. Sims ، استادی که در سال ۲۰۱۳ کتاب دیوید را برای کلاس­های خود در دانشگاه ایالتی Sonoma در کالیفرنیا انتخاب کرده است، می­گوید:

” من کتاب­های استراتژی زیادی خوانده­ام. من قصد دارم از کتاب دیوید استفاده کنم. آنـچه من دوست دارم – با سرقت یک خط از مربی آلاباما، نیک سبان – این است که کتاب شما “یک فرآیند” را آموزش می­دهد. من معتقدم که در انتهای کتاب، شما می­توانید در انجام برنامه­ریزی استراتژیک به یک شرکت کمک کنید. در مقابل، کتاب­های دیگر تعدادی از مفاهیم دور و نزدیک مربوط به استراتژی را آموزش می­دهند.”

 بازبینی اخیر از این کتاب درسی می­گوید:

بیشترین تحسینی که من در مورد متن دیوید می­کنم این است که از ترتیب اساسی تدوین، اجرا و ارزیابی استراتژی پیروی می­کند. از چشم‌انداز / مأموریت تا پویش محیط داخلی / خارجی، تا توسعه استراتژی، انتخاب، اجرا و ارزیابی یک جریان اساسی وجود دارد. این، مشخصه برجسته متن دیوید بوده و هست. بسیاری از متون استراتژی دیگر در ارائه آن­ها بسیار گسستگی و ناپیوستگی وجود دارد؛ بنابراین دانشجو را خصوصاً در مقطع کارشناسی، گیج می‌کنند.”

دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf

ویژگی­های نسخه جدید

  1. نسخه پانزدهم ۴۰ درصد جدید است و نسبت به نسخه‌های قبلی بهبودیافته است.
  2. فصل ۲، برنامه­ریزی استراتژیک خارج از ایالات متحده آمریکا، با پوشش جدید تفاوت­های مدیریت استراتژیک فرهنگی و مفهومی در سراسر کشور، ۳۰ درصد گسترش‌یافته است. انجام تجارت جهانی در اکثر صنایع به یک ضرورت تبدیل شده است. تقریباً همه تصمیمات استراتژیک امروز تحت تأثیر مسائل و نگرانی­های جهانی قرار دارند.
  3. فصل ۳، اخلاق / مسئولیت اجتماعی / پایداری، ۳۰ درصد گسترش‌یافته است، پوشش گسترده­ای از اخلاق، عاشقانه­های محل کار و پایداری را ارائه می­دهد. این متن تأکید می­کند که “اخلاق خوب تجارت خوب است.” در متون مدیریت استراتژیک منحصربه‌فرد، بحث پایداری در این نسخه تقویت می­شود تا شرکت­ها را به انجام فعالیت­های خود به شیوه­ای سازگار با محیط ترغیب و تشویق کند. احترام به محیط طبیعی به یک نگرانی مهم برای مصرف‌کنندگان، شرکت­ها، جامعه و AACSB بین­المللی تبدیل شده است.

دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

 

  1. یک مورد منسجم به روز شده در adidas AG ارائه شده است. adidas یکی از موفق­ترین، شناخته‌شده‌ترین و بهترین مدیریت شرکت­های جهانی در جهان است. دانشجویان در پایان هر فصل از طریق اطمینان کاملاً جدید از تمرینات یادگیری، مفاهیم استراتژی را برای adidas به کار می­برند.
  2. اطمینان جدید یا بهبودیافته از تمرینات یادگیری در انتهای همه فصل­ها برای استفاده از مفاهیم همان فصل ظاهر می­شود. این تمرینات دانشجویان را برای تجزیه‌وتحلیل موردی مدیریت استراتژیک آماده می­کند.
  3. کادر جدیدی که در ابتدای هر فصل درج شده، شرکتی را نشان می­دهد که مدیریت استراتژیک را فوق­العاده خوب انجام می­دهد.
  4. در همه فصل­ها مثال­های جدید وجود دارد.
  5. در هر فصل روایت جدیدی در مورد تئوری و مفاهیم مدیریت استراتژیک وجود دارد.
  6. به طور متوسط، ۱۰ سؤال بازبینی جدید در پایان هر فصل ارائه شده است.

۱۰.عکس­های رنگی جدید، این نسخه جدید را زنده کرده و “عملکرد مدیریت استراتژیک” را نشان می­دهد.

کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf

 

  1. همه مطالب خوانده شده فعلی در پایان همه فصل­ها جدید است، زیرا تحقیقات جدید و نظریه­های متفکران اصلی در آن گنجانده شده است. بااین‌حال، جنبه­های عملی مدیریت استراتژیک مرحله اصلی و علامت تجاری این متن است.
  2. بیش از یک دهه به طور گسترده توسط دانشجویان و کسب‌وکارها مورداستفاده قرار گرفت و به طور چشمگیری فقط برای این نسخه بهبودیافته است، قالب اکسل دانشجویی رایگان، دانشجویان را قادر می­سازد تا در هنگام اطمینان از تمرین­های یادگیری یا تجزیه‌وتحلیل موارد، مفاهیم مدیریت استراتژیک را به کار گیرند. با استفاده از قالب، دانشجویان می­توانند زمان بیش­تری را به استفاده از مفاهیم استراتژی و زمان کم­تری را به ساخت ماتریس استراتژی قالب­بندی، جداول و پاورپوینت اختصاص دهند.
  3. هر جمله و پاراگراف به‌منظور افزایش مطالب و کیفیت ارائه، مورد بررسی، اصلاح، شفاف­سازی، حذف، ساده­سازی، به‌روزرسانی و بهبود قرار گرفته است
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها