سرامیک کف | راهنمای جامع خرید سرامیک کف

سرامیک کف یکی از اولین انواع کفپوشی است که هنگامی که به خانه خود ظاهری به روز می دهید،  به ذهن شما می رسد. سرامیک کاری کف یک گزینه مقاوم در برابر آب است که بادوام، مقرون به صرفه و نگهداری آسان است. شما توسط سایت کاشیران می توانید خرید سرامیک کف خود را انجام دهید. در کاشیران، هر کس با هر بودجه ای می تواند سرامیک کف مطابق با سلیقه خود را پیدا کند و دست پر از سایت خارج شود. کاشیران یکی از قدیمی ترین سایت های اینترنتی خرید و فروش کاشی و سرامیک است. این مجموعه با داشتن نمایندگی رسمی تقریبا تمامی برندهای ایرانی و برندهای با کیفیت خارجی، یکی از کامل ترین سایت های اینترنتی کاشی و سرامیک است؛ پس شما می توانید با خیال راحت خرید خود را از آنجا انجام دهید.

یکی از ویژگی های سرامیک کف این است که به جلوگیری از آسیب رطوبت کمک می کند و با قرار گرفتن تصادفی در معرض آب تاب نمی خورد یا ترک نمی خورد. همچنین این سرامیک در برابر شکستگی مقاومت بالایی دارد، با ترکیبی سخت و متراکم که در برابر فشارهای ضربه سنگین و ترافیک منظم و تجاری پا مقاومت می کند. بر روی سرامیک جای پای حیوانات خانگی نمی ماند و اگر بماند هم تمیز کردن آن بسیار راحت است.

نگهداری از سرامیک ها بسیار آسان است و به راحتی می توانید گرد و غبار و کثیفی را جارو کنید و کثیفی های آن را با دستمال کاغذی پاک کنید. اگر کف به خوبی آب بندی و محافظت شده باشد، نیازی به شستشو یا پاک کننده های خاصی نیست. کاشیران ویژگی هر یک از سرامیک های کف را به همراه اطلاعاتی که لازم است در مورد هر سرامیک کف بدانید به صورت کامل در سایت خود برای شما ارائه داده است، شما می توانید اطلاعات سرامیک کف مورد نظر خود را در سایت کاشیران مطالعه نمایید.

سرامیک کف


یکی از مزایای قابل توجهی که همه در مورد کاشی های کف دوست دارند، نگهداری آسان آنهاست. اگر هر گونه کثیفی، مایع یا لکه روی آن قرار گیرد، همیشه روی سرامیک می ماند و جذب نمی شود. تمیز کردن یا پاک کردن کثیفی یا لکه های سرامیک ‌های کف همیشه آسان است. می‌توانید سرامیک های کف خود را با استفاده از جاروبرقی با برس نرم وصل شده به آن‌ها یا استفاده از جارو برای تمیز کردن کثیفی ها و زباله های روی زمین تمیز نگه دارید.

هنگام تمیز کردن، می توانید با هر پاک کننده ای لکه ها را پاک کنید و کف آسیب نمی بیند. به همین دلیل است که اکثر مردم از کاشی های سرامیکی در حمام و آشپزخانه خود استفاده می کنند، جایی که ریزش آن رایج است.سرامیک های کف علاوه بر تمیز کردن آسان، میکروب‌های روی زمین را نیز به خود جذب نمی‌کنند. سرامیک ها معمولاً برای اکثر مردم مقرون به صرفه است.

راهنمای جامع خرید سرامیک کف

راهنمای جامع خرید سرامیک کف که توسط کارشناسان کاشیران تهیه شده است، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید خریدی حرفه ای داشته باشید. سرامیک کف تنوع زیادی دارد و همین موضوع گاهی هنگام خرید، باعث می شود فرد نتواند به راحتی تصمیم خود را بگیرد و دچار مشکل شود. برای همین بهترین کار این است که قبل از هر تصمیمی، نیازهای خود را یادداشت کرده و سپس مشخصات هر سرامیک را با آن مقایسه کنید تا به سرامیک دلخواه خود برسید. برای مثال اگر دقت کرده باشید در اکثر گالری های فروش سرامیک، دو نوع سرامیک از نظر ظاهر کلی وجود دارند. اول سرامیک های براق و دوم سرامیک های مات که تقریبا هیچ انعکاس نوری ندارند. سرامیک های براق جلوه ای جذاب تر و لوکس تر داشته و تأثیر مثبتی بر روی میزان نور محیط به خاطر بازتاب نور دارد. همچنین این سرامیک ها راحت تر و کامل تر تمیز می شوند.

خیلی از ما همیشه بر سر انتخاب رنگ بحث داریم. البته در سرامیک، تنوع رنگ بسیار بالایی وجود ندارد و این نکته به نفع شما است! چرا که گیر کردن بین ده‌ها مدل سرامیک رنگی، به مراتب شرایط سخت تری نسبت به انتخاب از بین چند مدل انگشت شمار را فراهم می‌کند. البته تنوع رنگ در این حوزه به حدی هست که تمام سلایق را پوشش دهد.

در سایت اینترنتی کاشیران شما می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید سرامیک کف پذیرایی نمایید. در این راه کارشناسان پشتیبانی ما نیز به شما کمک خواهند کرد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها