سوفله خوری | قیمت سرویس سوفله خوری یونیک

سوفله خوری چیست؟ معمولا سرو غذا برای مهمان یکی از مهم ترین مراحلی است که در هر مهمانی، میزبان را به چالش می کشد. فارغ از کیفیت غذای پخته شده و نحوه سرو آن، گرم ماندن غذا به شدت بر دلنشینی و دلچسبی آن تاثیر گذار است. از این رو، داشتن ظروف سوفله خوری می تواند نگرانی ناشی از سرد شدن غذا تا زمان سرو را از بین ببرد.

ظرف های سوفله خوری عبارت اند از ظروفی که شامل یک محفظه سوار شده بر روی یک پایه هستند و در زیر آن شمع وارمر قرار می گیرد. وقتی غذا (شامل پلو، خورشت، آش و سوپ) در این ظرف ها ریخته می شود، حرارت ناشی از شمع به گرم ماندن آن و حفظ کیفیت غذا کمک خواهد کرد. به این ترتیب، هر چقدر هم زمان صرف غذا طولانی شود، میزبان نگرانی بابت سرد شدن آن حتی در فضای باز ندارد. اگر تصمیم به خرید بهترین ظروف سوفله خوری گرفته اید، می توانید به لوازم آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید.

ظروف سوفله خوری استیل با دو رنگ سفید و طلایی، ظروف سوفله خوری سیلور و ظروف سوفله خوری سرامیکی از انواع سوفله خوری ها به حساب می آیند. برندهایی نظیر یونیک، دالتون، رزنیک، دیانا و مانند آن ها هر کدام از این مدل ها را بر اساس طراحی های مخصوص به خود به بازار عرضه کرده اند. با این حال، سرویس سوفله خوری یونیک در بین مصرف کنندگان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ظروف سوفله خوری یونیک در کشور چیـن تولید می شوند و از اعتبار بسیار بالایی در سطح جهانی بهره می برند. البته محصولات شرکت یونیک تحت لیسانس کشور انگلیس است و شاید مهم ترین دلیلی که محصولات این برند نسبت به دیگر محصولات بی کیفیت چـینی بسیار معتبرتر است، نیز همین موضوع باشد. برند یونیک در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت های گسترده ای دارد و از این رو، تنوع اجناس با این برند زیاد است. ظروف سوفله خوری یونیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ظروف سوفله خوری یونیک با ابعاد و مدل های متنوعی ساخته می شوند. ظروف سوفله خوری یونیک بیضی، ظروف سوفله خوری یونیک نگین دار، ظروف سوفله خوری یونیک مستطیلی، ظروف سوفله خوری یونیک دو قلو (دو خانه) و مانند آن ها از رایج ترین انواع سوفله خوری های یونیک به حساب می آیند.

قیمت ظروف سوفله خوری یونیک چقدر است؟

قیمت ظروف سوفله خوری یونیک نسبتا بالا است که این موضوع به بالا رفتن قیمت ارز بستگی زیادی دارد. البته اصلی ترین دلیل بالاتر بودن قیمت ظروف سوفله خوری یونیک نسبت به برندهای رقیب، کیفیت بالای محصولات این برند است. تنوع در مدل های این برند نیز باعث می شود تا تنوع قیمت ظروف سوفله خوری یونیک زیادتر گردد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، نوع ظروف و عملکرد مورد انتظار شما است. اگر به دنبال ظرفی شکیل برای سرو سالاد یا دسر هستید، می توانید از ظروفی استفاده کنید که بسیار شبیه به ظروف سوفله خوری ساخته می شوند؛ اما قابلیت گرم کردن غذا را ندارند. قیمت ظروف سوفله خوری یونیک بدون قابلیت گرم نگه داشتن غذا، نسبتا پایین تر از ظرف های دیگر است. بنابراین با صرف هزینه کمتر، می توان از بهترین برند استفاده کرد و سفره خود را زینت داد. برای خرید ظروف سوفله خوری با بهترین قیمت باید به دنبال یک فروشگاه مطمئن مانند فروشگاه چشمگیر باشید.

خرید بهترین ظروف سوفله خوری یونیک از فروشگاه چشمگیر

فروشگاه چشمگیر ارائه دهنده انواع ظروف سوفله خوری یونیک است. افراد می توانند با مراجعه به این فروشگاه محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را ثبت نمایند.

فروشگاه چشمگیر علاوه بر ظروف سوفله خوری، انواع متنوعی از لوازم آشپزخانه و کالای منزل را با مدل های مختلف و برندهای گوناگون به فروش می رساند. از این رو، در صورت نیاز به هر نوع کالا اعم از ظروف پخت و پز، لوازم دکوراتیو منزل، لوازم بهداشت و نظافت و مانند آن به وبسایت فروشگاه چشمگیر مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها