پد سلولزی | فروش پد سلولزی کولر آبی

فروشگاه اینترنتی نیکاسان یکی از بهترین فروشندگان پد سلولزی است که انواع پد سلولزی از بهترین برند های داخلی را ارائه می دهد. کشور عزیزمان ایران یکی از بهترین تولید کنندگان پد سلولزی در جهان است. نیکاسان به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی، اقدام به ارائه و معرفی محصولات با کیفیت از برندهای ایرانی نموده است.

پد سلولزی یک ایده ای نوین است که در دستگاه هایی مثل کولر سلولزی استفاده می شود. پد های سلولزی از ورقه های کاغذی سلولزی ساخته می شوند. این کاغذ ها به خاطر نوع جنس و چینش کنار یکدیگر، در برابر هر گونه مواد شیمیایی مقاوم هستند. اکنون به دلیل محبوبیت پد سلولزی و استفاده زیاد آن ها در کولر سازی در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

ویژگی پد سلولزی کولر آبی

پد های سلولزی به عنوان یک واسط تبخیری عمل می کنند. در واقع در کولر های آبی لازم است که آب در سطح، توسط یک واسط تبخیری به جریان افتد. کار اصلی خنک سازی هوا در کولر های آبی را پد های سلولزی انجام می دهند. در حقیقت در کولر های سلولزی، جریان آب در لایه های نازک و به هم فشرده پد های سلولزی به خوبی پخش می شود و تا چند روز باقی می ماند. سپس جریان باد از طریق مکش در مقابل پد سلولزی قرار می گیرد که با تماس هوا با قطرات روی پد، هوا خنک می شود. پد های سلولزی کولر ویژگی هایی دارند که در ادامه آن را شرح می دهیم.

  • کاغذ پد سلولزی کولر از جنس کرافت است به همین دلیل قابلیت جذب آب بالایی دارد.
  • این پد ها سطح تماس بالایی با هوای اطراف دارند به همین دلیل بازدهی بیشتری برای خنک کردن محیط دارند.
  • به دلیل استفاده از کاغذ کرافت در ساختار پد سلولزی کولر و مواد اولیه مرغوب، این پد ها خاصیت ایستایی و مانایی بالایی دارند.
  • پد سلولزی خاصیت مویینگی دارند، به همین خاطر باعث توزیع یکنواخت آب در تمام سطح پد سلولزی می شوند.
  • پد های سلولزی به دلیل ساختاری هندسی و یکپارچه از ورود حشرات جلوگیری می کنند.
  • طول عمر این پد ها ۳ سال است که با نگهداری درست می تواند تا ۵ سال کارایی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی نیکاسان در زمینه فروش پد سلولزی کولر فعالیت دارد. با مراجعه به وبسایت نیکاسان این پد سلولزی را متناسب با نوع کولر خود، تهیه نمایید.

خرید پد سلولزی کولر آبی

پد های سلولزی مانند پوشال عمل می کنند با این تفاوت که این پد ها بازدهی بیشتری در خنک سازی محیط نسبت به پوشال دارند. پد ها نسبت به پوشال مزایایی دارند که باعث جایگزین شدن آن با پوشال شده است. در ادامه به بررسی برخی از این مزایا می پردازیم.

  • همانطور که گفتیم پد های سلولزی به خاطر وجود کاغذ کرافت، جذب آب بالایی دارند. به همین دلیل برای مناطقی که بحران کم آبی دارند مثل بیشتر نقاط کشور عزیزمان ایران، یک گزینه مناسب است.
  • پد های سلولزی به دلیل عدم ایجاد فشار به موتور و بالا رفتن بازدهی در خنک کردن محیط، باعث صرفه جویی در مصرف برق می شوند.
  • ساختار پد سلولزی کولر آبی مانع از تجمع باکتری و رسوب گیری می شود. به همین دلیل نگهداری و تمیز کردن آن راحت است.
  • به دلیل طراحی فوق العاده ورق های پد سلولزی کولر، ضریب مقاومت مطلوبی در برابر ورود گرد و غبار دارد.
  • پد های سلولزی استحکام بالایی دارند و تغییر شکل نمی دهند. در واقع پوشال های معمولی استحکام ندارند و تغییر شکل می دهند. این خاصیت پوشال ها باعث پایین آمدن راندمان تبخیر می شود.

اگر چه قیمت پوشال نسبت به کولر بیشتر است اما مزیت های منحصر به فردی که دارد باعث شده است برای بالا بردن کیفیت محصولات و ایجاد هوایی مطلوب از کولر های سلولزی استفاده شود. برای خرید پد سلولزی کولر به مدل کولر خود توجه کنید و توجه داشته باشید که ابعاد مناسب پد سلولزی به ابعاد و حجم کولر بستگی دارد. برای خرید پد سلولزی کولر پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی نیکاسان است. نیکاسان اصلی ترین فروشنده  پد سلولزی کولر آبی در کشور است. با مراجعه به وبسایت نیکاسان پد سلولزی باکیفیت و با قیمت مناسب را متناسب با کولر خود انتخاب کنید و خرید نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها