دستگاه بلوک زنی | عرضه انواع دستگاه بلوک زن

دستگاه بلوک زنی در انواع اتوماتیک و دستی در بتن سرمد عرضه شده است.  چند وقتی است دستگاه جدیدی به نام دستگاه بلوک زنی توسط کارخانه های مختلف ساخته می شود که به افراد در زمینه ساختمان سازی کمک زیای می کند. دستگاه های بلوک زنی را می توان در بازار و سایت های اینترنتی به راحتی پیدا کرد؛ اما آیا دستگاه ها با کیفیت هستند؟  خرید مستقیم از کارخانه باعث شده تا خیال شما از کیفیت دستگاه خریداری شده راحت باشد. همچینین شما می توانید آن را با بهترین و نازل ترین قیمت خریداری نمایید. مجموعه بتن سرمد برای راحتی کار مشتریان عزیز محصولات خود را به صورت اینترنتی در سایت ارائه نموده است.

خرید از مجموعه با سابقه و معتبری همچون بتن سرمد باعث می شود تا شما دستگاه های ساختمانی با کیفیت را با قیمت نازل تری نسبت به بازار خریداری نموده و در بودجه خود صرفه جویی نمایید. بتن سرمد با داشتن بیش از  سال تجربه در زمینه صنعت در عرصه ساخت ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، ثابت کرده که تمامی ادعاهایش را به عمل تبدیل کرده است. بتن سرمد تاکنون با تکیه بر تجربه و تخصص خود در این زمینه توانسته است علاوه بر تولید ماشین آلات ساختمانی ، در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی طبق سفارش مشتریان جهت استفاده در صنایع مختلف نیز فعالیت نماید. این شرکت با داشتن کارشناسان متخصص و باتجریه خود به مقوله جهانی شدن مصمم است در زمینه ساخت ماشین آلات ساختمانی همواره به سوی پیشرفت و رضایت مشتری گام بردارد.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، یکی از محصولات تولیدی توسط بتن سرمد، دستگاه بلوک زنی است.

دستگاه بلوک زنی

یکی از اصلی ترین جزء تشکیل دهنده مصالح ساختمانی بتن است.  دستگاه بلوک زنی دستگاهی است که با کمک نیروی برق دو روش میکانیکی و تمام اتوماتیک بتن را تولید می کند. از این دستگاه در کارگاه ها، کارخانه ها و ساختمان ها برای کارهای ساخت و ساز و عمرای استفاده می شود.

این دستگاه ۴ مدل دارد:

  • بلوک زن دستی
  • بلوک زن برقی
  • بلوک زن هیدرولیک
  • بلوک زن تمام اتوماتیک (بلوک زن ثابت یا تخم گذار)

بلوک زن دستی، کار با دستگاه بلوک زن دستی بسیار ساده و آسان است. این دستگاه تنها با یک موتور کار کرده و وظیفه موتور در واقع فقط ویبره سازی برای مخلوظ شدن مواد درون دستگاه است. هدایت این دستگاه بصورت دستی بوده و با کمک یک اپراتور انجام می شود. سرعت تولید مواد در این روش نسبت به بقیه پایین تر است. دستگاه بلوک زن دستی برای تولید انواع بلوک ها طراحی شده و دارای سیستم حرکتی به صورت دستی در زمان تولید بلوک هاست.

دستگاه بعدی، دستگاه بلوک زن برقی است؛ دستگاه بلوک زن برقی با استفاده از برق تک فاز یا سه فاز می تواند در هر شیفت کاری ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ بلوک را تولید کند. این دستگاه شامل مدل های بلوک زن ۴ قالبه، ۵ قالبه و  ۶ قالبه است.

دستگاه سوم، بلوک زن هیدرولیک است. با کمک دستگاه بلوک زن هیدرولیک، کار با دقت و سرعت بالاتری انجام می شود. این دستگاه می تواند در هر شیفت کاری ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ بلوک تولید کند. جدیدترین دستگاه موجود در بازار، بلوک زن تمام اتوماتیک است. دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک نیاز به یک اپراتور دارد. این دستگاه می تواند در شیفت کاری حتی تا ۱۴۰۰۰ بلوک را تولید کند.

عرضه انواع دستگاه بلوک زن

مشاهده و مقایسه تمامی این دستگاه ها با هم برای خرید دستگاه مد نظر در بازار کار سختی است و زمان زیادی از فرد می گیرد. در سایت اینترنتی بتن سرمد شما می توانید تمامی این دستگاه ها را در کنار یکدیگر مشاهده کنید، اطلاعات هر یک را به صورت کامل مطالعه کرده و بصورت اینترنتی دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید. شما در این مجموعه می توانید بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک را در هر موقعیت جغرافیایی خرید و در مقصد مورد نظر خود تحویل بگیرید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی پیش از خرید، از طریق شماره تماس های موجود در سایت، با کارشناسان بتن سرمد تماس حاصل فرمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها