دستگاه ارده گیری | دستگاه ارده گیر صنعتی و خانگی

دستگاه ارده گیری یکی از دستگاه های پر کاربردی است که این روزها در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد زیادی دارد. دستگاه های ارده گیری تولید شده توسط مجموعه بکردانه دارای قابلیت هایی بسیار زیادی مانند کره گیری، تولید ارده از کنجد و… هستند. همچنین این دستگاه ارده گیری دارای رنگ ها، سایزها، انواع مدل های خانگی، صنعتی و فروشگاهی و … هستند که با قیمت های متفاوت در سایت بکردانه به فروش می رسد.

از دیگر خاصیت های دستگاه های ارده گیری می توان به فروش به صورت عمده و تکی و همچنین قابل خرید به صورت حضوری و نیز غیر حضوری به طور راحت و آسان و همچنین به صورت آنلاین و اینترنتی با اطمینان کامل و همچنین دارای گارانتی و ضمانت کالا از سایت بکردانه اشاره کرد.

همچنین شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه های ارده گیر صنعتی و خانگی با کیفیت و دیگر دستگاه های کره گیری و …  در مدل های مختلف، می توانید با کارشناسان پشتیبانی بکردانه در ارتباط و تماس باشید.

دستگاه ارده گیری

دستگاه های تولید ارده، معمولا دارای دو عدد تیغه هستند که کار آسیاب کردن دانه های روغنی را انجام می دهند. شما می توانید این دستگاه را در هر موقعیت جغرافیایی از سایت بکردانه بصورت اینترنتی خریداری نمایید. در سایت اینترنتی بکردانه برای شما امکان مشاوره و سفارش آنلاین نیز وجود دارد. دستگاه های ارده گیر طول عمر زیادی دارند فقط باید  برای نگهداری درست از این دستگاه باید پس از اتمام کار؛ دستگاه را سریعا تمیز کنید. برخی از دستگاه ها نیاز به رطوبت زنی پس از کار دارند که باید به آن توجه کنید و همچنین از قرار دادن مواد بیش از حد توان دستگاه، خود داری کنید.

دستگاه ارده گیری  انواع گوناگونی ساخته می شود و جنس مواد بکار رفته در آن ها بسیار متفاوت است. بعضی از دستگاه ها تماما استیل بوده و در برخی فقط سطح بیرونی دستگاه؛ با یک لایه استیل پوشانده شده است. دستگاه های ارده گیر بکردانه، از بهترین و مرغوب ترین اجناس تولید شده در داخل کشور، ساخته می شوند.

دستگاه ارده گیر بکردانه در مدل های مختلف و متفاوت با کیفیت های متنوع تولید شده و وارد بازار می شود. در واقع این دستگاه‌ها و در واقع هر کدام از این دستگاه ها ویژگی به خصوصی دارند.

دستگاه ارده گیری خصوصیات و ویژگی های به خصوصی دارد.  در واقع یکی از ویژگی‌های که هنگام روغن گیری از دانه روغنی این دستگاه‌ها به صورتی عمل می‌کنند که این روغن ها بدون هیچگونه ناخالصی از بادام زمینی جدا می شود. همچنین باعث می شود که مقداری از دانه روغنی و روغن‌ها هدر نرود روغن دانه روغنی مانند کنجد، بادام زمینی و … در واقع همان ارده بوده که توسط دستگاه ارده گیری از دانه جدا می‌شود و طعم بسیار دلنشین داشته و همچنین خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد. همچنین دستگاه ارده گیر صنعتی نسبت به نمونه‌های دستگاه‌های ارده گیر خانگی کیفیت بسیار بیشتری دارد در واقع این دستگاه ها توسط برندهای شناخته شده به معروف تولید می‌شود.

دستگاه ارده گیر صنعتی و خانگی

مکانیزم کار دستگاه ارده گیری صنعتی تولید شده توسط مجموعه بکردانه در واقع همان مکانیزم ارده گیری سنتی است که با سرعت بالا انجام می شود. این تکنیک براساس چرخش دو سنگ دایره ای است. سنگ بالایی ثابت بوده و سنگ پایینی با سرعت بالا می چرخد و دانه های روغنی در بین سطوح آنها له شده و منجر به تولید ارده می گردد. با استفاده از این دستگاه می توان با سرعت بالا ارده ای باکیفیت تهیه کرد.

با تنظیم فاصله بین سنگ ها به وسیله دسته تنظیم آبکاری شده می توان میزان نرمی و زبری ارده را تغییر داد و به ارده ای با کیفیت مطلوب رسید.

دستگاه ارده گیری صنعتی نیز همانند دستگاه روغن گیری خانگی و دستگاه روغن کشی صنعتی، توسط گروه تولیدی مجملی در مدل های مختلف و ابعاد و اندازه های متنوع طراحی و ساخته می شود.  متقاضیان می توانند بسته به نیاز خود و براساس میزان فروش، مدل مناسب را انتخاب نموده و اقدام به خرید نمایند. قیمت این دستگاه نیز براساس اندازه و ظرفیت آن متغیر است و مشتریان برای استعلام قیمت می توانند با کارشناسان پشتیبانی بکردانه تماس حاصل نمایند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها