در مورد کلبه آناناس رامسر بیشتر بدانید

رامسر شهری که در استان مازندران قرار دارد چندین مرتبه از این استان جدا شده است. این شهر در دوره حکومت‌هایی مانند زندیه متعلق به استان گیلان بوده است. در گذشته شهر رامسر را سخت‌سر می‌نامیدن. از دلایل عنوان شده برای این اسم مقاومت مردم مقابل حمله اعراب به این منطقه بوده است.

شهر رامسر جاذبه گردشگری فراوانی دارد. زیبایی رامسر عنوان عروس را به این شهر داده است. مساحت شهر رامسر بالای ۷۰۰ کیلومتر مربع است. سالانه این شهر گردشگر زیادی را پذیرایی و میزبانی می‌کند.

 اقامت در این شهر زیبا همه را بر آن داشته یک اقامتگاه مناسب و زیبا پیدا کنند. رامسر یک اقامتگاه ویژه و منحصر به فرد به اسم کلبه آناناس دارد. اقامتگاه در این کلبه زیبا لذت‌بخش بوده و خاطرات خوشی را به همراه خواهد داشت.  

 

ظرفیت کلبه آناناس

 

کلبه آناناس رامسر در محیطی دنج و خلوت قرار دارد. مساحت این کلبه ۶۵ متر بوده و برای اقامت ۲ تا ۳ نفر بسیار مناسب است. مسافران این کلبه برای استراحت می‌توانند از تخت‌خواب و رخت‌خواب سنتی استفاده کرده و از صدای اطراف لذت ببرند. این کلبه در منطقه نیاسته رامسر قرار دارد. نیاسته یک منطقه شهری در اطراف شهر رامسر است.

حبیب خواننده محبوب در این روستای خوش آب و هوا به خاک سپرده شده است. شما زمان اقامت در این کلبه با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید مزار این خواننده ایرانی را زیارت کرده و یاد او را زنده کنید.

کلبه جنگلی رامسر یکی از زیبایی‌های این شهر بوده و این روزها میان گردشگران و طبیعت‌گردان طرفدار خواهد داشت. عروس مازندران طبیعت زیبایی دارد. شما با اقامت در کلبه آناناس می‌توانید به راحتی به تفریحات و گشت و گذار خود بپردازید.

 

امکانات اقامتگاه چوبی

 

سفر به شهر رامسر با وجود تله ‌کابین زیبای آن دلپذیر است. گشت و گذار و تفریح که به پایان می‌رسد باید راهی اقامتگاه‌های خود شویم. امکانات یک اقامتگاه با نوع آن رابطه مستقیم دارد. یک کلبه چوبی بر اساس ساختار و معماری خود خدمات و امکانات دارد.

لوازم و وسایلی که برای خواب نیاز دارید در این کلبه چوبی به تعداد نفرات تهیه شده است. مبلمان از دیگر امکانات این کلبه است که امروزه قسمت جدایی نشدنی زندگی است. حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت فراوانی برخوردار است. تمامی این امکانات در کلبه آناناس وجود دارد و شما اقامت راحتی را در آن خواهید داشت.

تراس این اقامتگاه چوبی با منظره یک جنگل سرسبز صد برابر زیباتر شده است. منطقه نیاسته که این کلبه چوبی در آن قرار گرفته است در ۱۲ کیلومتری جنوب شرقی رامسر واقع شده است و به جاده رامسر به شهسوار بسیار نزدیک است.

آشپزخانه با تمامی لوازم و وسایل پخت و پز مانند اجاق گاز، یخچال، لوازم آشپزی و… مجهز شده و برای تهیه یک غذا برای شما کاربرد دارد. سیستم سرمایشی و گرمایشی در این اقامتگاه گنجانده شده تا شما راحت باشید. اگر علاقه به دیدن تلویزیون دارید این وسیله به همراه گیرنده دیجیتال برای شما مهیا است.   

رامسر به دلیل موقعیت جغرافیایی خود همیشه مهم بوده و زیبایی آن گردشگران را به سمت خود کشانده است. منطقه‌ واقع شدن کلبه آناناس شهر نیاسته در کنار رودخانه است و در یک دشت بزرگ قرار گرفته است. آب در نیاسته از رود نسارود سرچشمه می‌گیرد. آب و هوای این منطقه خنک و کمی مرطوب است.

یکی از زیبایی‌ها در نیاسته وجود زمین‌های پرورش گل است. این مزارع از کلبه آناناس دیده می‌شود و عطر گل‌ها فضای محیط را آکنده کرده است. قلعه تاریخی مارکوه در این قسمت رامسر قرار دارد.

 

تفریحات کلبه آناناس نیاسته

 

اقامت در کلبه آناناس فقط یک اقامت ساده نخواهد بود. گشت و گذار و تفریح و بازدید از اطراف کلبه خود به تنهایی روزهای زیادی را لازم دارد. چند روز از اقامت خود در این کلبه را به این تفریحات اختصاص دهید.

مجتمع‌های رفاهی و تفریحی شهر رامسر نیز جذاب و سرگرم ‌کننده است. شهربازی، زیپ‌لاین، پیست ماشین‌ سواری و کارتینگ دیگر تفریحات است. وسیله نقلیه شخصی خود را از پارکینگ کلبه خارج کرده و با رانندگی در یک جاده سرسبز و پر گل خود را به این مکان‌های تفریحی برسانید.

فاصله شما تا این مجتمع تقریبا ۳۰ دقیقه است. پس از پایان تفریح خرید کرده و به کلبه آناناس بازگردید. یک شام ساده تهیه کنید و از تراس کلبه برای صرف غذا استفاده کرده و از هوا لذت ببرید.

اقامت در کلبه جنگلی تجربه زیبا و دلپذیری خواهد بود. این لحظات را ثبت کنید. دسترسی این کلبه به اطراف راحت بوده و فاصله زیادی با ساحل دریا نخواهد داشت. کلبه در دامنه کوه قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید پیاده‌روی کرده و خود را به کوه و جنگل اطراف کلبه برسانید. قلعه مارکوه در مسیر جنگل قرار دارد.

میزبان شما در این کلبه یکی از بومیان این شهر حومه‌ای رامسر است. برای گشت و گذار و طبیعت‌گردی می‌توانید از میزبان خود کمک بگیرید.

 

معماری زیبای آناناس

 

کلبه آناناس در محیطی خلوت و آرام قرار دارد. صدای طبیعت به شما آرامش می‌دهد. طراحی کلبه چوبی آناناس بسیار زیبا و بیشتر به انیمیشن‌های مانند هایدی، دکتر ارنست، بچه‌های آلپ و… شباهت دارد.

کلبه یک حیاط نیز دارد که برای یک ورزش چند دقیقه‌ای مناسب است. کلبه از دو طبقه مجزا درست شده که با چند پله به یکدیگر وصل شده است. برای خواب اتاق زیر شیروانی مناسب بوده و وسایل خواب در این اتاق قرار گرفته است. پنجره این اتاق به شما امکان دیدن فضای بیرون را خواهد داد. صبح شما با دیدن درختان سرسبز و سربه فلک کشیده شروع خواهد شد.

تمام کلبه از جنس چوب ساخته شده است. شکل کلبه به صورت یک مثلث متساوی‌الساقین است. فاصله کلبه تا ساحل ماسه‎ای دریای خزر ۱۰ دقیقه بوده و به راحتی می‌توانید خود را به ساحل رسانده و دریای خزر را ببینید.

 

رزرو آنلاین کلبه

 

مسافران در گذشته برای اجاره اقامتگاه با محدودیت‌هایی روبه‌رو بودند. ویلا شمال همیشه اولین گزینه برای انتخاب اقامتگاه بوده است اما امروزه با وجود تنوع بالای اقامتگاه این محدودیت از میان برداشته شده است.

سایت جاباما کلبه آناناس را در سامانه قرار داده و به مسافران امکان رزرو آنلاین آن را داده است. این کلبه در نوع خود بی‌نظیر بوده و شاید نتوان مانند آن را در شهر دیگری پیدا کرد. جاباما راحتی و آسایش شما را در نظر دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها