رزرو هتل مدینه الرضا مشهد سفرهای گالیور

هتل آپارتمان آرمان توس مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۹۴ با ۲۹۱ واحد اقامتی و در ۹ طبقه افتتاح شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به مرکز خرید آرمان دارد که موجب آسوده خاطری برای خرید میشود .

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۳ تخته برای میهمانان  مهیا می‌باشد . 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است و شما را از مراجعه به بیرون برای وعده های غذایی و میان وعده ها بی نیاز میکند .

از سایر امکانات هتل میتوان به مجموعه آبی هتل که شامل  استخر و سونا ، جکوزی میشود اشاره کرد و در آخر سالن همایش ها و کنفرانس ها  هم از دیگر خدمات این هتل می باشد .

هتل آرمان توس مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر امام رضاست که دسترسی کمتر از پنج دقیقه ای به حرم دارد که موجب اسودگی میهمانان و زائران علی الخصوص زائران سالمند و توانیاب جهت زیارت میباشد که با معماری خاص و زیبا و فضای معنوی هتل اقامت خوبی را برای شما زائران عزیز به ارمغان میاورد . هتل مدینه الرضا مشهد در ۱۸ طبقه و با ۲۸۸ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۲ ساخته شد که با امکانات و چینش و کیفیت خوب اتاق ها رضایت میهمانان خود را جلب کرده است که در کنار اتاق های با کیفیت امکاناتی نظیر مجموعه آبی که شامل استخر و جکوزی و همچنین رستوران و کافی شاپ با کیفیت که در هتل وجود دارد شما را از بیرون رفتن از هتل بی نیاز میکند .هتل مدینه الرضا اماده خدمت رسانی و پذیرایی از میهمانان با کادری مجرب و اموزش دیده میباشد.

هتل نور مشهد یکی از هتل های خوب و باکیفیت نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۸۵ با ۸۷ واحد اقامتی و در ۴ طبقه  شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به حرم مطهردارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود .

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۷ تخته مهیا می‌باشد که برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب میباشد . 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است .

هتل نور مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد

هتل پارسیس مشهد یکی از هتل های با کیفیت پنج ستاره نزدیک به حرم است که در بلوار وحدت واقع گردیده و این فاصله نسبتا کوتاه تا حرم موجب اسوده خاطری مسافران و زائران امام رضا میشود . هتل پارسیس در سال ۱۳۹۵  با ۱۷ طبقه و ۱۱۲ واحد اقامتی ساخته شد که نشان دهنده نوساز بودن هتل و مناسب بودن امکانات رفاهی و امکانات داخل اتاق ها نیز هست . همچنین هتل پارسیس با رستوران و کافی شاپ ارائه دهنده خدمات غذایی عالی خدمت مسافرین و زائرین عزیز نیز میباشد و در اخر این هتل گزینه ای منماسب برای اقامتی با کیفیت و لذت بخش برای شما میهمانان عزیز می باشد . هتل پارسیس اماده میزبانی  از شما میهمانان با کادری مجرب و اموزش دیده میباشد.

هتل مشهد یکی از هتل های قدیمی ، خوب و باکیفیت مشهد است که در سال ۱۳۵۳ با ۲۰۰ واحد اقامتی  و در ۵ طبقه افتتاح  شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به بازار های خیابان احمد آباد دارد و به خاطر نزدیک بودن به ایستگاه مترو دسترسی خوبی  به حرم مطهردارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود .

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۴ تخته برای میهمانان مهیا میباشد . 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است و همچنین کافی شاپ در هتل وجود دارد که میتوانید انواع نوشیدنی گرم و سرد را سرو و از بیرون هتل رفتن بی نیاز خواهید شد.

هتل مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها