۲ عنوان کتاب پرفروش ادبیات کنکور

اهمیت ادبیات در کنکور

در دفترچه عمومی کنکور، اولین سؤالاتی که دریافت می‌کنید سؤالات مربوط به درس ادبیات است و به عبارتی شروع آزمون کنکور به حساب می‌آید. بنابراین علاوه بر جنبه تحصیلی و اهمیت آن در رتبه کنکور، در یک شروع عالی و تقویت روحیه شما به عنوان آزمون دهنده بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. سؤالات ادبیات متشکل از چند بخش مهم مانند واژگان، املا، آرایه ادبی، تاریخ ادبیات و همین طور دستور زبان و قرابت معنایی می‌باشد و در کلی‌ترین حالت به دو دسته حفظی و مفهومی تفکیک شده است. و در انتها در مورد ادبیات باید گفت که ادبیات فارسی با ضریب ۴ در میان دروس عمومی بسیار درس تأثیرگذاری به حساب می‌آید و تفاوت ندارد که از چه رشته‌ای قصد آزمون دادن دارید. هر رشته‌ای که باشد نباید از ادبیات غافل شوید.

بدیهی است که چنین درس مهمی نیاز به مطالعه دقیق و مفهومی دارد و نباید آن را تنها حفظ کرد بنابراین قصد داریم تا در ادامه ۲ عنوان کتاب پرفروش ادبیات کنکور را برای شما عزیزان معرفی کرده و در مورد آن‌ها صحبت کنیم تا بتوانید با استفاده از این کتب مسیر خود را برای پاسخ دادن به سؤالات این درس پرچم دار در میان دروس عمومی راحت‌تر کنید.

کتاب‌ های موضوعی نشر الگو

کتاب ‌های موضوعی ادبیات نشر الگو با پوشش کلیه مباحث ادبیات و با ارائه تست‌های متنوع در سطوح مختلف یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های دانش‌آموزان برای درس ادبیات است. همانطور که پیشتر ذکر شد درس ادبیات دارای انواع نمونه سؤالات می‌باشد که تقسیم‌بندی‌های آنرا نیز خدمت شما عرض کردیم و کتاب‌ های موضوعی نشر الگو که تألیف استاد علیرضا عبدالمحمدی، یکی از سرشناس‌ترین اساتید حوزه ادبیات کنکور هستند می‌تواند انتخابی بسیار خوب و کامل برای پوشش تمام مباحث ادبیات بوده و عملاً شما را از تهیه کتاب دیگر بی‌نیاز کند.

اگر بخواهیم به ویژگی‌های کتاب‌های ادبیات موضوعی نشر الگو اشاره کنیم می‌توان به مواردی همچون آموزش کامل مباحث و بیان کلیه نکات مهم و تستی، پوشش تست‌های کنکور سراسری و همینطور آزمون‌های آزمایشی، تحلیل عبارات مفاهیم واژگان و صنایع ادبی، پاسخنامه کاملاً تشریحی و همینطور تست‌های متنوع و طبقه‌بندی شده اشاره کرد. کتاب‌های موضوعی نشر الگو در زمینه ادبیات هر ساله سهم بسیار زیادی از فروش کتاب کمک درسی را به خود اختصاص داده و این موضوع نشان از عملکرد خوب نشر الگو برای ارائه کتاب‌های کاربردی برای دانش‌آموزان دارد.

لازم به ذکر است که برای هر کدام از مباحث مهم ادبیات ذکر شدن کتاب‌ های  موضوعی نشر الگو برنامه ویژه‌ای چیده و به صورت کامل و با جزئیات دقیق هر کدام را در کتابی مجزا در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است تا با استفاده از تکنیک بسیار کاربردی تفکیک مباحث دانش‌آموز بتواند بهترین نتیجه را از مطالعه این کتب را داشته باشد.

هفت خان خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز یک مجموعه بسیار فعال در حوزه نشر کتب کنکوری است و یکی از دلایل کیفیت این کتاب‌ها همین نام معتبر و آشنای برنده خیلی سبز می‌باشد. کتاب هفت خان خیلی سبز هم دقیقاً به مانند کتاب‌های دیگر انتشارات خیلی سبز به صورت موضوعی و کامل به تفکیک بخش‌های مختلف ادبیات پرداخته و می‌توان گفت که انتشارات خیلی سبز برای هر کدام از طبقه‌بندی‌های ادبیات که خدمتتان عرض کردیم از جمله‌ قرابت معنایی، دستور زبان، آرایه‌های ادبی و تاریخ ادبیات برنامه و.. کتابی مجزا دارد. کتاب هفت خان خیلی سبز با وجود تست‌های متنوع و طبقه‌بندی شده در سطوح دشواری مختلف همینطور پوشش تست‌های کنکور سراسری و نکات مختلف تستی منبعی بسیار مناسب برای یادگیری درس ادبیات به حساب می‌آید. همچنین لازم به ذکر است که در این کتاب ‌های کمک درسی خط به خط کتاب درسی مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر این مطالب و موضوعات اضافه بر سازمان بسیاری در این کتاب مطرح شده است.

کتاب هفت خان خیلی سبز از نظر محتوایی تفاوت چندانی با کتاب ادبیات مبحثی نشر الگو از مجموعه کتاب‌ های موضوعی نشر الگو نداشته و هر دوی این کتاب‌ها به شکل جامع و کاملی پس از توضیح مباحث ادبیات کنکور به صورت طبقه‌بندی شده به طراحی تست‌های متنوع پرداخته تا علاوه بر دریافت مناسب محتوا توسط دانش‌آموز، تسلط دانش‌آموز بر تست‌های ادبیات کنکور نیز بالاتر برود اما از لحاظ تعداد تست کتاب ادبیات مبحثی نشر الگو دارای تعداد بیشتری از تست‌ها می‌باشد ولی هر دوی این کتاب‌ها به عنوان کتاب کمک درسی مناسبی برای ادبیات کنکور معرفی و تأیید می‌شوند حال بستگی به سلیقه خودتان دارد که از کدام کتاب استفاده کنید.

برای خرید کتاب ادبیات مبحثی از مجموعه کتاب ‌های موضوعی نشر الگو و همین طور هفت خان خیلی سبز از مجموعه کتاب‌های انتشارات خیلی سبز می‌توانید به بانک کتاب های بوک مراجعه کرده و بسادگی فرایند خرید را انجام دهید. موفق و پیروز باشید

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها