برای آموزش تعمیرات ایسیو در کدام آموزشگاه ثبت نام کنیم؟

آموزش تعمیرات ایسیو جز رشته های فنی است که اگر مهارت های آن را به طور کامل یاد بگیرید و مسلط به نحوه عیب یابی و تعمیر انواع ایسیو خودرو شوید می توانید به درآمدهای بالا ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومانی دست پیدا کنید. ایسیو از قطعات مهم در خودرو است و خراب شدن آن عملکرد خودرو را با مشکلات بسیاری روبه رو می کند.  به دلیل تخصصی بودن تعمیرات ایسیو همچنین کمبود تعمیرکار حرفه ای ایسیو این رشته جایگاه ویژه ای در میان مشاغل مرتبط با خودرو داشته، بنابراین با پشت سر گذاشتن دوره آموزش تعمیرات ایسیو در یک آموزشگاه معتبر و مطمئن و مسلط شدن به مهارت های مورد نیاز این حرفه می توانید شغلی پردرآمد و پولساز برای خود راه اندازی کنید.

اگر نمی دانید که تعمیرات ایسیو را در کدام آموزشگاه یاد بگیرید و با آموزش تعمیرات ecu و  نحوه ورود به بازار کار تعمیرات ایسیو آشنایی ندارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تعمیر و عیب یابی ایسیو امری تخصصی بوده و برای تعمیر این قطعه باید شناخت کاملی از ایسیو، قطعات آن، نحوه تعمیر و عیب یابی آن، نحوه پروگرام کردن، نحوه بدون کد کردن و موارد بسیار دیگری داشته باشید. بهترین راه برای آنکه به تعمیرات ایسیو مسلط شوید و صفرتا صد تعمیر آن را یاد بگیرید شرکت در یک دوره تخصصی و حرفه ای آموزش تعمیرات ایسیو است.

امروزه با توجه به جایگاه خوب و عالی این شغل در بازارکار متقاضیان یادگیری تعمیرات ایسیو افزایش یافته و این موضوع باعث برگزاری دوره تعمیرات ایسیو در آموزشگاه های بسیاری شده است.

اما متاسفانه دوره آموزش تعمیرات ecu در تمامی این مراکز با کیفیت بالا برگزار نشده و تنها مراکز اندکی هستند که به صورت عملی و ویژه بازار کار این دوره را برگزار مینمایند. اگر هدف شما از یادگیری تعمیرات ایسیو ورود به بازار کار است توصیه می‌کنیم در انتخاب آموزشگاه تعمیرات ایسیو دقت نظر داشته باشید و به ویژگی‌هایی که در ادامه به آن می‌پردازیم توجه داشته باشید.

۱-با اساتید حرفه ای همکاری داشته باشد.

استاد دوره یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید هنگام ثبت نام مورد توجه قرار گیرد. اساتید حرفه‌ای تعمیرات ایسیو شناخت کاملی از این  قطعه، قطعات آن، طرز کار ایسیو، نحوه عیب یابی و تعمیر ایسیو، جدیدترین متدهای تعمیر آن داشته و میتوانند به خوبی تعمیر ایسیو را به شما آموزش دهند و شما را با نکات و تکنیک های تعمیر این قطعه آشنا کنند. علاوه بر این یک استاد حرفه ای از فن بیان خوبی برخوردار بوده و به خوبی میتواند دانش و تخصص خود را به شما انتقال دهد.

توجه داشته باشید که اگر استاد دوره از مهارت خوبی برخوردار نباشد شما ضمن از دست دادن هزینه، زمان خود را به هدر داده اید و نمی توانید در بازار کار به موفقیت دست پیدا کنید.

۲-تعمیرات ایسیو را به طور کامل به شما اموزش دهد.

برای موفقیت در حرفه تعمیر ایسیو و دریافت تمامی آموزش‌ها برای ورود به بازار کار، باید مباحث، مدل‌ها و تکنیک‌های تعمیرات ایسیو را به طور کامل فرا بگیرید. آشنایی با قطعات ایسیو، نحوه کار با ابزارهای تعمیرات ایسیو، آموزش پروگرام کردن، آموزش تبدیل ایسیوها به یکدیگر، آموزش بدون کد کردن ایسیو، آموزش پاک کردن کدهای خطا، تست ایسیو، آشنایی با عیوب ایسیو . . . برخی از مباحثی است که در دوره آموزش تعمیرات ایسیو باید آموزش داده شود.  بنابراین اگر آموزشگاه سرفصل‌های خود را کامل نکرده باشد و سرفصل‌های استانداردی را در اختیار دانش آموزان قرار ندهد، در آینده نمی توانید نیازهای مراجعین خود را برآورده کنید.

۳-امکان کار عملی و تمرین را برای شما فراهم آورد.

برای یادگیری بهتر تعمیرات ایسیو، کار آموز باید بتواند روی ایسیو کار کرده و نحوه کار با ابزار تعمیرات ایسیو را بیاموزد. اگر این شرایط در دوره آموزشی و زیر نظر استاد فراهم شود، کار آموز بلافاصله متوجه اشتباهات کار خود می‌شود و آنها را اصلاح میکند و ورود موفق‌‌تری به بازار کار خواهد داشت. به همین دلیل آموزش عملی تعمیرات ایسیو موضوع مهم دیگری است که هنگام انتخاب آموزشگاه باید به آن توجه داشته باشید.

معرفی آموزشگاه فنون برق 

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه‎‎‌‌های فنی حرفه ای در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره تعمیرات ایسیو را برگزار می‌نماید. این آموزشگاه با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای ذکر شده در بالا دوره فوق را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را برای ورود به بازا رکار این حرفه آماده میکند.

این مجتمع آموزشی برای یادگیری هر چه بیشتر تعمیرات ایسیو با اساتید حرفه‌ای همکاری داشته و کلاس‌های خود را به انواع ایسیو و ابزار و تجهیزاتی که برای تعمیر مورد نیاز است مجهز نموده است، آموزش‌ها در این دوره به صورت عملی بوده و شما می‌توانید طی دوره بر روی ایسیو کار کنید و با مشکلات کار آشنا شده و رفع کنید.

این آموزشگاه پس از پایان یافت دوره آموزشی نیز همراه کارآموزان بوده و پشیتبانی را به کارآموزان به صورت نامحدود ارائه می‌دهد. علاوه بر این کارآموزان در صورت یاد نگرفتن سرفصل‌های آموزشی می‌توانند به صورت رایگان در دوره ایسیو دیگری شرکت داشته باشند.

ارائه مدرک معتبر از دیگر مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات ایسیو فنون برق است.

در این آموزشگاه علاوه بر این دوره آموزشی، کلاس‌های آموزشی بسیار دیگری برگزار می‌شود. در ادامه با چند رشته دیگر این آموزشگاه آشنا می‌شویم.

آموزش نصب دوربین مدار بسته در مجتمع فنون برق

آموزش نصب دوربین مدار بسته از  دوره‌های پولساز مربوط به برق ساختمان است که در مدت زمانی کوتاه نحوه نصب و راه اندزای انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه را به شما عزیزان آموزش می‌دهد. آموزش کابل کشی، آموزش نحوه طراحی نقشه نصب دوربین در انواع ساختمان ها، آموزش داکت کشی، آموزش تنظیمات DVR و NVR ، آموزش نحوه انتقال تصویر دوربین مدار بسته، آموزش سوکت کابل شبکه و . . . برخی از سرفصل‌های آموزشی در این دوره است.

شیوه برگزاری دوره نصب دوربین مدار بسته به صورت عملی است و شما در محیطی شبیه به محیط واقعی کار نحوه نصب و تنظیمات دوربین را یاد گرفته و این موضوع باعث می شود تا طی دوره با چالش های این شغل آشنا شوید و ورود موفقی به بازار کار این شغل داشته باشید.

آموزش برق صنعتی در مجتمع فنون برق

آموزش برق صنعتی از دوره های تخصصی مربوط به برق و الکترونیک است. تخصصی بودن کار با برق صنعتی باعث شده تا نیروی حرفه ای در این زمینه اندک باشد بنابراین با پشت سر گذاشتن دوره آموزش برق صنعتی در آموزشگاه فنون برق می توانید صاحب شغلی تخصصی با درآمد بالا شوید.

آموزش صفر تا صد نصب، طراحی و عیب یابی انواع تابلو برق صنعتی ، آشنایی با اصول مدار ستاره مثلث، آشنایی با نحوه رسم، سیم بندی و تست مدارهای فرمان و قدرت با ساعت های فرمان، کنترلرهای دما، آموزش نحوه ماحسبه شینه های تابلو برق، آشنایی با اصول طراحی تابلو های برق خازنی و . . . برخی از سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود.

آموزشگاه فنون برق همواره آماده مشاوره رایگان می باشد. شما می توانید برای کشف استعدادهای خودر در زمینه مشاغل فنی با کارشناسان آموزشگاه فنون برق از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶  در ارتباط باشید. همچنین می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرس  https://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها