صفر تا صد خرید قوزبند مناسب

خرید قوزبند یک نیاز حیاتی برای همه

خرید قوزبند
      با خرید قوزبند مناسب شما می توانید عضلات پشتی خودتان را تقویت نمایید. در حقیقت ستون فقرات انسان استخوان بندی اصلی بدن انسان را تشکیل می دهند. این عضلات یک حالت انحنائی دارند. به همین خاطر همواره در معرض آسیب می باشند. آسیب هایی که گاهی به علت سنگینی کار و نوع فعالیت هایمان اجتناب ناپذیر می باشد. و سلامتی عضلات و مهره های ستون فقرات را به خطر می اندازند.
      در حقیقت شما با خرید قوزبند خوب به نوعی عضلات و ستون فقرات خود را در حالتی مناسب قرار داده اید. و عضلات خود را در برابر هر نوع آسیبی محافظت نموده اید. همچنین خرید قوزبند مناسب گزینه ای عالی برای افرادی است که ناگزیر به نشستن های طولانی هستند. و نیز انتخابی درست برای اشخاصی است که به صورت مستمر در فعالیت هایشان خم و راست می گردند. همچنین برای افرادی که ناگزیر هستند به صورت طولانی مدت، کارهای خسته کننده و یکنواخت انجام دهند.
 
پیشگیری بهتر از درمان
عده ای از افراد تصور می کنند که خرید قوزبند برای افراد آسیب دیده می باشد. اما بایستی بدانید که داشتن یک قوزبند، نیازی حیاتی برای همگان است. به طور حتم مَثَل معروف پیشگیری بهتر از درمان را شنیده اید. امروزه با توجه به حجم فعالیت ها و نوع زندگی افراد خرید یک قوزبند به نوعی یک پیشگیری به حساب می آید. پیشگیری از مجموعه ای از درد ها و آسیب های کمری و عضلانی که ممکن است در آینده به سراغتان بیاید.
 در حقیقت خرید قوزبند و بستن آن مزایای فراوانی دارد: از جمله اینکه باعث قرار گرفتن عضلات پشت و سینه شما در حالت مناسب می گردد. همچنین قوزبند طبی باعث جلوگیری از آسیب های احتمالی مهره های کمر می شود. و عضلات کمر شما را تقویت می کند. 



خرید قوزبند برای چه افرادی توصیه می گردد

خرید قوزبند

      جامعه هدف برای خرید قوزبند می تواند شامل همه افراد شود. 
نوجوانان : به ویژه آنهایی که در حال مطالعه برای کنکور و یا در حال تحصیل در دانشگاه هستند. آنها به دلیل اینکه مدام در حال نشستن بر روی صندلی و مطالعه هستند، بیشتر در معرض آسیب هستند. همچنین آنها در سنین تغییر و شکل گیری عضلات خود هستند. بنابراین بیشتر از هرکسی نیازمند خرید قوزبند های مناسب هستند.
هنرمندان : هنرمندان به ویژه هنرمندان ترسیمی و اهالی موسیقی که در خلق آثارشان فعالیت و جنب و جوش کمتری دارند. و بیشتر زمان خود را صرف نشستن برای ساز زدن و نواختن یا طراحی اثری می کنند.
کارمندان : دسته دیگر کارمندان ادارات هستند. صنفی که بیشترین زمان خود در ادارات را در حال نشستن بر روی صندلی و پشت میز می گذرانند. 
بانوان خانه دار: خانم های خانه دار نیز در زمره افراد نیازمند به خرید قوزبند هستند. شاید به جرات بتوان گفت  که آنها بیشترین فعالیت های آسیب رسان به ستون فقرات را دارا می باشند. چرا که به صورت مداوم در حال فعالیت و شست و شو و گردگیری و نظافت منزل هستند. فعالیت هایی که به دلیل یکنواختی و روتین بودن آنها در طول زمان باعث آسیب های جدی در اندام های پشتی و کمر آنها می گردد. به همین دلیل خرید این کالا یک اولویت جدی برای آنها می باشد.
 
میانسالان و سالمندان: افراد کهنسال و پا به سن گذاشته هم به نوعی نیازمند خرید قوزبند می باشند. چراکه انحنای ستون فقرات و ضعف عضلات کمر در میان آنها شایع تر است. 
بیماران و افراد آسیب دیده : در این بین افرادی هم هستند که قوزبند برای آنها نقش درمانی دارد. همانند بیمارانی که دچار آسیب در ناحیه کمر هستند. قوزبند های طبی حکم درمانی اجباری برای این دسته از افراد دارد. چرا که مانع از تشدید هرچه بیشتر دردها و آسیب هایشان می گردد.

ویژگی های یک قوزبند طبی مناسب 

خرید قوزبند


      هنگام خرید قوزبند مناسب بایستی مجموعه ای از نکات کلیدی را مدنظر خود داشته باشیم. در وهله ی نخست اینکه بایستی قوزبند انتخابی شما در اندازه ها  و سایزهای متنوع باشد. همچنین حالت بدنی هر دو جنس زن و مرد را در نظر گرفته باشد. یک قوزبند طبی مناسب دارای تمامی سایز و متناسب با جنسیت افراد می باشد.
      همچنین می بایست قابلیت بزرگ و کوچک شدن و به اصطلاح ست شدن را داشته باشد. یعنی بتوان به راحتی آن را تنظیم نمود. داشتن این ویژگی شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد. اما برای استفاده کنندگان آن بسیار حائز اهمیت می باشد. چون گاهی دیده می شود که اندام های افراد به دلیل نبود قابلیت تنظیم شدن در قوزبندهای طبی دچار کبودی و آسیب جدی می گردد. و افراد را از بستن آن منصرف می گرداند.
 
     ویژگی دیگری که در هنگام خرید بایستی به آن توجه نمود کیفیت و نوع بافت قوزبند می باشد. جنس و الیاف تشکیل دهنده کمربند ها و بست های طبی نبایست از مواد و اجناس حساسیت زا باشد؛ چرا که ممکن است باعث عرق سوز شدن و پدیدار شدن بیماریهای پوستی نظیر قارچ و عفونت در استفاده کنندگان گردد.
     هنگام خرید قوزبند طبی بایستی به نحوه باز و بسته شدن آن توجه زیادی نمایید. این ویژگی در عین حال ساده، می تواند به مانوس شدن هر چه سریعتر بدن شما با کمربند طبی کمک فراوانی نماید. همچنین کمربند طبی انتخابی شما می بایست بسیار انعطاف پذیر باشد. و از قابلیت جابجایی و کشسانی فوق العاده ای برخوردار باشد. در واقع هرچقدر افراد مصرف کننده، از محصول احساس رضایت بیشتری داشته باشند، آن محصول با کیفیت تر می باشد. در نظر داشته باشید راحتی شما در هنگام استفاده از محصول بسیار حائز اهمیت می باشد.
     بهتر است قوزبند انتخابی شما دارای محفظه های مناسب جهت نفوذ و جابجایی هوا باشد. این موضوع به تنفس و تعریق پوست شما کمک فراوانی می کند. 

چگونگی تهیه یک قوزبند مناسب 


      شاید برای شما سوال باشد که چگونه می توانید در هنگام خرید قوزبند عملکرد مناسبی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که از متخصصان و افراد خبره در این کار مشاوره و راهنمایی بگیرید. در واقع تنوع بالای محصولات و بیشتر شدن اطلاعات و راهنمایی های نادرست، جامعه هدف را دچار نوعی سردرگردانی نموده است. اما خوشبختانه طی سالیان اخیر با گسترش فناوری ها اطلاعاتی، سایت های تخصصی بسیاری در زمینه محصولات ارتوپدی پدیدار گشته اند.
 

     یکی از این مراجع تخصصی در زمینه خرید قوزبند طبی ، فروشگاه اینترنتی ارتوپد کالا می باشد. که گستردگی و تنوع محصولات آن متناسب با تنوع نیازهای شما می باشد. تنوع قوزبند های طبی این فروشگاه متناسب با تشخیص پزشک تان و بر اساس جایگاه قوز شما می باشد. آدرس وبسایت این فروشگاه اینترنتی به نشانی orthopedkala.ir می باشد. شما می توانید به وبسایت فروشگاه اینترنتی ارتوپد کالا مراجعه نمایید. محصولات متنوع آن را مشاهده نمایید. و پس از دریافت راهنمایی های لازم، قوزبند طبی مناسب خود را سفارش دهید. به محض ثبت سفارش شما محصول انتخابی به درب منزل شما ارسال خواهد شد. 
    در انتها بایستی توجه داشته باشید که در هنگام خرید قوزبند حتما از کارشناسان و افراد خبره این حرفه و متخصصین ارتوپد راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. و اگر هزینه و وقت کافی برای این کار را ندارید. کافیست به مراکز و فروشگاههای معتبر اینترنتی نظیر ارتوپد کالا مراجعه نمایید. تا خیال خودتان را از بابت خرید محصولی مطمئن و متناسب با نوع فیزیک بدن تان راحت نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها