تاریخچه بازی های موبایلی

تاریخچه بازی های موبایلی : در این بخش به سراغ تاریخچه بازی های موبایلی رفتیم و می خواهیم تا گذشته و تاریخچه بازی های موبایلی را خدمت شما گفته و بگوییم که چگونه و چرا صنعت بازی مخصوصاً انواع بازی اندروید این روزها به شدت در تمام دنیا رشد کرده و صنعت گیم به یک حوزه پولساز و محبوب تبدیل شده است.

تاریخچه بازی های موبایلی

همان گونه که می دانیم صنعتی گیم این روزها به یکی از پولسازترین و محبوب ترین حوزه ها تبدیل شده است. تا سالهای پیش گیمرها فقط از بازی کردن لذت می بردند و خود را سرگرم می کردند اما با گذشت زمان و رشد این صنعت شرکتهای سازنده به فکر این افتادند تا در کنار انتقال حس خوب گیمرها بتوانند تا از آن کسب درآمد هم داشته باشد.

 

مروری بر تاریخچه بازی های ویدیویی

بازی های ویدیویی در ابتدا در دهه چهل و پنجاه میلادی شروع به فعالیت کرد اما به گفته کارشناسان شروع جدی آن از دهه ۷۰ میلادی می باشد که طولی نکشید که این بازی های ویدیویی به شدت محبوب شد و نهایتا از سال ۱۹۷۰ به ایران وارد شد .صنعت گیم مخصوصا بعد از پیروزی انقلاب در ایران به شدت رشد کرد و این روزها بازی های بسیار زیادی را مشاهده می‌کنیم که شرکت‌های سازنده ایرانی در حال ساخت آنها هستند.در سال ۱۹۸۵ کنسول آتاری وارد ایران شد که جوانان دهه شصتی مخصوصاً ، به شدت با آن خاطره دارند.طولی نکشید که در سال ۱۳۷۲ گوشی های موبایل که مجهز به سیستم عامل اندروید بودن وارد ایران شد . این گوشی ها در ابتدا شاید توانایی این را نداشتند که یک بازی را اجرا کنند و حتی به فکر سازندگان هم نمی رسید اما با رشد و افزایش محبوبیت این گوشی ها روز به روز به بازی‌های مختلف اندرویدی هم به آن اضافه شد.حال با توجه به رشد چشمگیر گوشی های موبایل اندرویدی و بازی‌های موبایلی ، شرکت های سازنده در سراسر دنیا مخصوصاً کشورهایی همچون ژاپن کـره و فرانسه ، آمریکا ، کانادا ، آلمان و غیره به شدت در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده و در حال ساخت بازی های بسیار با کیفیت می باشند.

 

نگاهی به گیمرهای ایرانی

برخلاف تصور که گیمر ها اکثراً از از کنسول ها استفاده می کنند ، اما طبق آخرین آمار گیمرهای ایرانی بیش از ۷۰ درصد از بازی های اندرویدی و گوشی های موبایل استفاده می کنند .مخصوصاً با شیوع ویروس کرونا این محبوبیت و استفاده از بازی بیشتر شد. توجه کنید که یک گیمر چه در ایران و چه در خارج از ایران با بیش از ۵ روش می‌تواند کسب درآمد کند که  پیشنهاد می کنیم راه های کسب درآمد از بازی را از وب سایت پی سی پلاس مرجع دانلود رایگان بازی مطالعه نمایید.

اما سیاست و هدف ساخت بازی های موبایلی ایرانی توسط شرکت های سازنده بر خلاف شرکت‌های خارجی که از مباحثی همچون خشونت و رقص و غیره در بازی‌های خود برای جذب مخاطب بیشتر استفاده می‌کنند ، این است که با ساخت این بازی ها سرگرمی را به فرد منتقل کرده و در کنار آن فرهنگ ، اخلاق و عقاید ایرانی را به او منتقل کند .

به عنوان مثال بازی هایی همچون بازی مختار درآن تاریخچه‌ای از مختار را مشاهده می کنید که فردی است انتقام گیرنده بعد از شهادت امام حسین علیه السلام.  یا به عنوان مثال از دیگر بازی های ایرانی می توان به بازی کلاچ اشاره کرد که یک بازی ماشینی اندروید است که به شدت محبوب است. در بازی کلاچ تمامی ماشینهای ایرانی همچون پیکان ، ۲۰۶ ، سمند نیسان و غیره را مشاهده میکنیم و شما با بازی کردن در آن حس خوبی دریافت می کنید که گـویا در خیابانهای ایران در حال رانندگی هستید. جهت دانلود رایگان این بازی که در دو نسخه ی اصلی و هک شده منتشر شده میتوانید لینک دانلود بازی کلاچ بی نهایت را کلیک کرده و آخرین نسخه ی این بازی را نصب کنید.

 

مروری بر بهترین بازی های موبایلی

حالا که با تاریخچه بازی های موبایلی آشنا شدیم و متوجه شدیم که در چه تاریخی وارد جهان و ایران شدند و همچنین متوجه شدیم که این صنعت جزو صنعت های پولساز دنیا از حالا مروری می‌کنیم بر بهترین بازی های اندروید سال ۱۴۰۰ که جزو پر دانلود ترین و محبوب ترین بازی ها می باشد.

بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل

اولین و شاید محبوب ترین بازی اندروید ، بازی پابجی موبایل می باشد. بازی پابجی موبایل که یک بازی تیراندازی فوق العاده مهیج و جذاب اکشن می باشد قابلیت بازی کردن به صورت آنلاین تک نفره و یا چند نفره داشته و شما می توانید در این بازی هم زمان با گیمرهای مختلفی در سراسر دنیا به رقابت بپردازید .بازی پابجی موبایل در عین حال که روندی سخت دارد اما یکی از جذاب ترین و شاید پر دانلود ترین بازی در سال ۱۴۰۰ شناخته شده است.

 

بازی کال اف دیوتی

دومین بازی که جزو معروف ترین بازی ها می باشد که در نسخه های ویندوز و اندروید عرضه شده ، کالاف دیوتی است که در فهرست پرفروش ترین و پر دانلود ترین بازی دنیای گیمرها حضور دارد.کال آف دیوتی که یک بازی اکشن تفنگی و تیراندازی است ،  مراحل بسیار جذابی داشته و شما می توانید با شخصی سازی و رفتن به مراحل بالاتر جذابیت بازی را دو چندان کنید.

 

بازی فری فایر

مگر می شود گیمر باشید و بازی فری فایر را نشناسید ؟ بازی فری فایر یک بازی فوق العاده جذاب است که در آن شما در یک جزیره دور افتاده بوده و بایستی برای زنده ماندن خود تلاش بسیاری کنید . این بازی که داستان و مراحل بسیار جذابی دارد تا حدودی مشابه بازی پابجی است و برای گیمر های اندرویدی به شدت جذاب و محبوب می باشد.

 

سخن‌ آخر

دانلود بازی اندروید با پی سی پلاس

ما در این بخش به تاریخچه بازی های موبایلی در ایران پرداختیم و گفتیم که این روزها گیمرها در کنار بازی کردن می‌توانند از آن کسب درآمد هم کنند.البته که صنعت گیم روز به روز در حال افزایش بوده و چنانچه در آن مدیریت و برنامه‌ریزی نشود می‌تواند فرد را دچار مشکلات و بیماری‌های زیادی همچون افسردگی ، چاقی مشکلات بینایی، مشکلات کمردرد و غیره کند. بنابراین سعی کنید در کنار سرگرمی خود از آن کسب درآمد کنید و همچنین برای آن برنامه ریزی کنید تا بتوانید یک زندگی سالم به همراه خوش گذرانی و توأم با پول و درآمد را داشته باشید .همچنین پیشنهاد می کنیم چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد اپلیکیشن و بازی های اندرویدی موبایل هستید به وب سایت پی سی پلاس مراجعه نمایید که یکی از بهترین و تخصصی ترین وب سایت ها در این زمینه بوده و کارشناسان این وبسایت می توانند به شما در رسیدن به درآمد کمک کنند.

آدرس وب سایت : https://www.p30plus.org

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها