موقعیت مکانی هتل ایرمان قشم

قشم جزیره‌ای بسیار زیبا است. سفر به قشم به فراموش‌نشدنی‌ترین سفرتان در تمام عمر تبدیل می‌شود. در این جزیره می‌توانید از جاذبه‌های بسیار خاص و تماشایی دیدن کنید. این جزیره برخلاف قشم، وسعت بسیاری دارد. برخی مسافران وسیله نقلیه شخصی خود را همراه با لنج به جزیره می‌آورند و برخی دیگر به اجبار از تاکسی استفاده می‌کنند.

برای آنکه بتوانید به بهترین شکل ممکن از سفر خود به قشم لذت ببرید، باید درباره موقعیت مکانی هتلی که انتخاب می‌کنید، به‌خوبی تحقیق کنید. هتل ایرمان از جمله معروف‌ترین هتل‌های قشم است. در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره موقعیت مکانی هتل ایرمان اطلاعات کافی به دست بیاورید. به این ترتیب می‌توانید تصمیم بگیرید که قصد اقامت رزرو هتل ایرمان قشم را دارید یا باید گزینه‌های دیگر را بررسی کنید.

معرفی هتل ایرمان

هتل ایرمان که با نام هتل بوتیک ایرمان نیز آن را می‌شناسند، از جمله زیباترین هتل‌های قشم به حساب می‌آید. قشم هتل‌های لوکس و زیبای چندانی ندارد؛ اما این هتل را می‌توان در لیست زیباترین هتل‌های جزیره قرار داد. هتل ایرمان در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسید. به همین خاطر ظاهری نوساز و امروزی دارد.

جالب اینجاست که در طراحی این هتل از سبک سنتی استفاده کرده‌اند. در حقیقت سبک ساخت این هتل، ترکیبی از معماری سنتی و امروزی است. هتل ایرمان در ساختمانی ۵طبقه قرار دارد و مجموعاً با ۳۸ واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. اکثر بخش‌های این هتل از چوب ساخته شده است. به همین خاطر فضایی بسیار دلنشین دارد و انرژی در تمام فضای جریان پیدا می‌کند. فضای داخلی اتاق‌ها بسیار شیک هستند و از بهترین متریال و اثاثیه در ساخت این هتل استفاده کرده‌اند.

موقعیت مکانی هتل ایرمان قشم

موقعیت قرارگیری هتل ایرمان قشم

پیش از آنکه اقدام به رزرو هتل ایرمان قشم کنید، باید درباره موقعیت قرارگیری آن بهتر بدانید. قطعاً اگر سفر اولتان به قشم است، درباره منطقه مرفه نشین و ضعیف آن اطلاع ندارید. باید بدانید که هتل ایرمان در مناطق گران‌قیمت و مرفه‌نشین قشم قرار دارد. این هتل درست یک خیابان پایین‌تر از برج‌های دوقلو معروف قشم واقع شده است.

این برج‌ها جزو معروف‌ترین برج‌های جزیره به حساب می‌آیند. از نظر محله، هتل ایرمان در محله نخل زرین قشم قرار دارد. برای دسترسی به آن نیز باید به خیابان پژوهش بروید. این هتل در بلواری آرام و یک خیابان فرعی آرام‌تر قرار گرفته است. به همین خاطر می‌توانید از آرامش و سکوت در این هتل لذت ببرید. از پنجره‌ها هیچگونه صدای اضافی به گوش نمی‌رسد. پس اگر به‌دنبال جایی برای آرامش هستید، این هتل بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است در نزدیکی این هتل، سوپرمارکت وجود ندارد؛ اما درصت رو‌به‌روی هتل می‌توانید از فروشگاه زنجیره‌ای رفاه خرید کنید. همچنین دیوار به دیوار هتل، یک رستوران بسیار معروف جزیره قرار دارد که می‌توانید برای میل کردن غذا روی آن حساب باز کنید. این رستوران جزو رستوران‌های باکیفیت قشم به حساب می‌آید. در ضمن به یاد داشته باشید یک فست‌فود بسیار معروف قشم نیز کمی بالاتر از این هتل قرار دارد. چند کافه و سفره‌خانه سنتی نیز در این نزدیکی به چشم می‌خورند. پس از نظر تأمین مایحتاج اصلاً دچار مشکل نخواهید شد. البته فراموش نکنید که هتل دارای کافی‌شاپ اختصاصی خود نیز است؛ اما رستوران دارد.

دسترسی به جاهای مختلف شهر

اگر قصد رزرو هتل ایرمان قشم را پیدا کرده‌اید، بهتر است درباره نحوه دسترسی به جاهای مختلف قشم نیز از این هتل بهتر بدانید. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی مختلفی از جمله پارک ساحلی زیتون قرار دارد. پارک ساحلی زیتون از جمله مهم‌ترین پارک‌های ساحلی قشم است. در این پارک ساحلی می‌توانید وقت‌گذرانی کنید، روی چمن بنشینید و از تماشای مناظر خلیج همیشه فارس لذت ببرید. همچنین می‌توانی دسری به سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ آن بزنید. در ضمن امکان استفاده از کلوب ورزش‌های آبی در قشم نیز وجود دارد.

موقعیت مکانی هتل ایرمان قشم

سیتی سنتر ۱ و سیتی سنتر ۲، از جمله معروف‌ترین مراکز خرید قشم هستند. اینها را می‌توان جزو مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی قشم نیز دانست. پاساژگردی در این دو مرکز خرید، در یک روز به پایان نمی‌رسد. همچنین می‌توانید از بخش‌های تفریحی و فرهنگی همانند سالن سینما و شهربازی این مجموعه استفاده کنید. خوشبختانه فاصله بسیار کمی از هتل ایرمان تا این مراکز خرید وجود دارد. حتی اگر تاکسی تلفنی هم بگیرید، با پرداخت هزینه بسیار کمی می‌توانید خودتان را به این مجموعه برسانید.

در نهایت به‌صورت کلی می‌توان گفت که هتل ایرمان دارای موقعیت قرارگیری بسیار مناسبی است. امنیت در خیابان‌های اطراف حتی نیمه‌شب رعایت می‌شود. امکان فراهم کردن مایحتاج در نزدیکی هتل وجود دارد. همچنین در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن می‌توانید خودتان را به جاذبه‌های دیدنی مختلف قشم برسانید. به این ترتیب می‌توان گفت که هتل ایرمان گزینه مناسبی برای اقامت در قشم به حساب می‌آید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها