با آموزش تعمیرات پکیج در فنی برق درآمدزایی کنید.

آموزش تعمیرات پکیج یکی از پردرآمدترین رشته ها و مشاغل فنی در دنیای امروز است و در تمام کشورها بازار کار خوبی دارد. بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر تعمیرکاران پکیج در ایران به طور متوسط درآمدی ۱۵ تا ۲۰ میلیون در ماه داشته و در بسیاری از کشورها تکنسین تعمیرات پکیج در سال بیش تر ۱۰۰ هزار دلار درمیاورد. این موضوع حکایت از پردرامد بودن این شغل می دهد. بنابراین اگر آموزش تعمیرات پکیج را به صورت حرفه ای یاد بگیرید می توانید از شغلی با درآمد بالا برخوردار باشید. یا با مهاجرت به خارج از ایران به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا کنید.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌های تعمیرات پکیج در کشور است که به صورت حرفه ای و با هدف ورود کارآموز به بازار کار این دوره را برگزار می نماید و همه ساله کارآموزان بسیاری را به بازار کار این حرفه وارد می کند. اگر می خواهید از این شغل درآمدزایی کنید و در دوره تعمیرات پکیج ثبت نام کنید، توصیه می کنیم تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش تعمیرات پکیج را از کجا آغاز کنیم؟

پکیج دستگاهی است که از قطعات و اجزای گوناگونی تشکیل شده است. منبع انبساط، پمپ، شیر گازی، مبدل و . . . برخی از قطعات این دستگاه است. روشن شدن این دستگاه با برق و گاز تعمیر آن را بسیار تخصصی کرده است. بنابراین برای ورود به این حرفه پیش از هر اقدامی بایستی به صورت حرفه ای با این دستگاه، طرز کار آن و نحوه عیب یابی و تعمیر آن آشنا شوید و به صورت اصولی آموزش تعمیرات پکیج را ببینید.

برای آموزش تعمیرات پکیج روش های گوناگونی پیش روی شماست. اما بهترین گزینه روشی است که به صورت اصولی، از پایه و عملی نحوه عیب یابی و تعمیر انواع پکیج را آموزش دهد.

دوره‌های تعمیرات پکیج یکی از بهترین روش‌ها برای آموزش عملی تعمیرات پکیج است. البته امروزه شاهد برگزاری این دوره از سوی آموزشگاه‌های بسیاری هستیم و این موضوع انتخاب آموزشگاه تعمیرات پکیج را کمی سختتر کرده است.

در ادامه شما را مهم ترین فاکتورهایی که انتخاب آموزشگاه باید مورد توجه قرار گیرد آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین دوره تعمیرات پکیج چه ویژگی هایی دارد؟

شاید فکر کنید که تعمیرات پکیج کار آسانی بوده و نیاز به آموزش و شرکت در دوره‌های آموزشی ندارد. اما اشتباه می کنید همانطور که اشاره شد پکیج‌های دیواری از قطعات بسیاری تشکیل شده و همین موضوع تعمیر آنها را بسیار تخصصی کرده است. اگر با تمام نکات و تکنیک‌های تعمیرات پکیج آشنایی نداشته باشید نمی توانید به بازار کار این شغل ورود پیدا کرده و کسب درآمد کنید. بنابراین بسیار مهم است که آموزش تعمیرات پکیج را به صورت حرفه ای و در آموزشگاهی حرفه‌ای بگذرانید. توصیه می کنیم هنگام انتخاب آموزشگاه به موارد زیر توجه داشته باشید.

۱-طرح درس دوره

همانطور که اشاره شد پکیج اجزا و قطعات گوناگونی دارد. یک دوره تعمیرات پکیج بایستی به خوبی شما را با تمامی این قطعات، نحوه عیب یابی و تعمیر آنها آشنا کند. به طور مثال شما باید بدانید چگونه منبع انبساط را تعویض کنید. یا مشکلات مبدل را چگونه رفع کنید.

در آموزشگاه فنی برق، سرفصل‌ها کامل بوده و با  توجه به نیازهای مشتریان در بازار کار تدوین شده است. این سرفصل ها از پایه نحوه عیب یابی و تعمیر و تعویض قطعات پکیج را به شما آموزش می‌دهد.

۲-مجهز بودن کارگاه

موضوع مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید کامل بودن کارگاه است. شما برای تعمیر پکیج به مجموعه ای از ابزار نیاز دارید. اگر هنگام آموزش با این ابزار و نحوه کار آنها آشنا نشوید نمی‌توانید در بازارکار به موفقیت دست پیدا کنید. بنابراین موضوع مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید مجهز بودن کارگاه است.

آموزشگاه فنی برق کلاس آموزشی خود را مجهز به انواع ابزار و تجهیزات نموده و طی دوره می توانید با آنها کار کنید.

۳-آموزش توسط اساتید حرفه ای

موضوع مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید سطح دانش و نحوه آموزش استاد است. اگر استاد دانش خوبی در زمینه تعمیرات پکیج نداشته باشد یا نتواند به خوبی به شما مفاهیم را انتقال دهد، یادگیری به درستی صورت نگرفته و در بازار کار موفقیتی کسب نخواهید کرد.

آموزشگاه فنی برق برای آموزش تعمیرات پکیج با اساتید حرفه ای که سالها در زمینه تعمیرات پکیج سابقه دارند همکاری می‌کند.

۴-عملی بودن شیوه آموزش

از دیگر فاکتورهای مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد توجه به شیوه آموزش است. آموزش تئوری تعمیرات پکیج برای یادگیری مهارت های این حرفه کافی نبوده و بایستی ضمن آموزش تئوری به صورت عملی بر روی پکیج کار کنید و با نحوه عیب یابی و تعمیر آن آشنا شوید.

در آموزشگاه فنی برق آموزش‌ها به صورت عملی بوده و طی دوره برای شما عزیزان فرصت کار و تمرین عملی فراهم شده است.

برگزاری دوره زیر نظر فنی حرفه ای، ارائه مدرک معتبر، پشتیبانی برخی از دیگر مواردی است که بهتر است در زمان ثبت نام مورد توجه قرار گیرد.

آموزش تعمیرات پکیج با فنی برق

آموزشگاه فنی برق با سال ها سابقه و زیر نظر کادری متخصص و حرفه ای دوره تعمیرات پکیج را برگزار می‌کند. این دوره مناسب کلیه علاقه مندان به این حرفه بوده و از پایه نحوه تعمیر و عیب یابی انواع برند پکیج را به شما عزیزان آموزش میدهد. سرفصل‌ها در این دوره کامل و جامع بوده و به گونه‌ای است که بعد از اتمام دوره بتوانید مشکلات ایجاد شده در پکیج را رفع کنید.

علاوه بر این موارد این آموزشگاه پس از اتمام دوره پشتیبانی را به شما عزیزان ارائه می‌نماید. بازاموزیی رایگان مزیت دیگری است که آموزشگاه فنی برق را از دیگر آموزشگاه‌های برگزار کننده دوره های تعمیرات پکیج متمایز می کند.

 آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره فوق بیش از ۵۰ کلاس آموزشی دیگر را برگزار می‌نماید. در ادامه با دو رشته پرطرفدار و پولساز دیگر این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی برق

اگر می خواهید در مدت زمانی کوتاه صفر تا صد عیب یابی و تعمیر مشکلات گوشی را یاد بگیرید و از آن درآمدزایی داشته باشید، دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی برق از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. در این دوره به صورت حرفه‌ای نحوه تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات گوشی به شما آموزش داده می‌شود. آموزش تعمیرات مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل‌های جدید و قدیمی اندروید و آیفون، آموزش نحوه کار با ابزارهای تعمیرات موبایل، آموزش تعمیر و تعویض قطعات از جمله مواردی است که در این دوره به طور کامل آموزش داده می‌شود.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره پولساز دیگری است که صفر تا صد عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ساید، فریزر و معمولی، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر و . . . را به شما آموزش میدهد. این دوره زیر نظر یکی از بهترین اساتید برگزار شده و صفر تا صد تعمیر لوازم خانگی را به شما آموزش می‌دهد. آموزشها در این دوره توسط اساتید متخصص و به صورت عملی بوده و پس از اتمام دوره میتوانید از طریق تعمیر این لوازم کسب درآمد کنید.

جهت اطلاع از دیگر دوره‌های این آموزشگاه و همچنین شرایط ثبت نام می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها