هزینه ثبت برند مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزینه ثبت برند مشاغل خانگی با توجه به نبود تعرفه رسمی و قانونی برای اینکار به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های افرادی که قصد دارند در این حوزه فعالیت کنند مطرح می‌شود.

 به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توانید کمترین هزینه ثبت برند به خصوص در مورد برندهای مشاغل خانگی و کسب و کارهایی که امروز رونق بسیار بیشتری گرفتند را پرداخت نمایید.

کمترین هزینه ثبت برند مشاغل خانگی

برای اینکه بتوانیم مشاغل خانگی را به صورت قانونی و از طریق ثبت نام و لوگوی تجاری به ثبت برسانید علاوه بر مراجعه به سامانه مالکیت معنوی ایران می توانید به صورت کاملاً آنلاین از طریق سامانه آنلاین پایدار نیز این کار را انجام دهید. سامانه آنلاین پایدار با امکاناتی مانند استعلام ثبت برند در سریع‌ترین زمان ممکن و همچنین طراحی لوگوی تجاری و انتخاب و مشاوره برای یک نام مناسب به شما این امکان را می دهد تا در سریعترین زمان ممکن به صورت کاملا آنلاین با آپلود مدارک خود بتوانید تمامی کارهای ثبت برند خود را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید.

ثبت برند آنلاین علاوه بر این که باعث می‌شود تا شما در زمان خود صرفه جویی قابل توجهی را به وجود بیاورید با کاهش هزینه هایی که در مورد ایاب و ذهاب و تشکیل پرونده ها و البته پرداخت هزینه‌های جانبی برای ثبت برند وجود دارد باعث می شود تا شما بتوانید کمترین هزینه ثبت برند را پرداخت کند. به این موضوع می توانید ارزانترین تعرفه ثبت برند در ایران را نیز اضافه کنید که توسط وب سایت و سامانه آنلاین پایدار در نظر گرفته شده است تا شما با استفاده از این هزینه توانید دغدغه ای برای ثبت برند خود به صورت قانونی نداشته باشید و برای توسعه و کسب و کار خود و البته جلوگیری از سوء استفاده رقبا در سریعترین زمان ممکن برند خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید.

مهمترین شرایط ثبت برند مشاغل خانگی

برای اینکه بتوانید برند مشاغل خانگی خود را به ثبت برسانید شرایط ثبت برند قانونی در نظر گرفته شده است که شما باید تمامی این شرایط را به صورت صفر تا صد رعایت کنید تا بتوانید بعد از عملیات مارکتینگ و برندینگ در سطح کسب و کار خود دارند خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت رسانده و از مزیت‌های آن استفاده نمایید.

اولین و مهم ترین موضوع در مورد شرایط ثبت برند مشاغل خانگی این است که شما یک برند و لوگوی تجاری را طراحی کنید که به هیچ عنوان به برندهای ثبت شده قبلی شباهتی نداشته باشد. برای این کار لازم است شما برند تجاری خود را به صورت کاملا قانونی از طریق استعلام ثبت برند بشناسید و بدانید که چه برندهای قبلاً به ثبت رسیده‌اند و شما می توانید از چه نام ها و لوگو های تجاری برای برند خود استفاده کنید.

در نظر داشته باشید هر چقدر نام به نام و لوگوی تجاری شما خلاقانه و جدیدتر باشد شانس ثبت برند شما بیشتر و بالاتر خواهد بود.

هزینه ثبت برند

علاوه بر این در صورتی که بخواهید کمترین هزینه ثبت برند را به صورت آنلاین بپردازید باید دیگر شرایط برای انتخاب نام و لوگوی تجاری را رعایت کنید که از جمله مهمترین آنها می توان به تطابق کامل نام برند و لوگوی تجاری شما با نوع خدمات و فعالیت‌های که ارائه می‌دهید اشاره نمود. برای انتخاب اسم برند خود نیز در نظر داشته باشید که برند شما به هیچ عنوان نباید اسم خاص داشته باشد و یا اسم مشاهیر و شخصیت های معروفی که در آن زمینه فعالیت می‌کنند برای این برند در نظر گرفته شده باشد. در مورد ثبت برند مشاغل خانگی نیز بسیاری از افراد سعی می‌کنند تا از اسامی مکانهای جغرافیایی و شهرها و استان‌ها استفاده نمایند که این موضوع نیز به صورت کامل با توجه به شرایط ثبت برند مشاغل خانگی رد میشود.

 

چه مدارکی لازم است؟

قبل از اینکه به سراغ پرداخت ‌هزینه ثبت برند بروید باید بدانید که برای ثبت برند قانونی خود به چه مدارکی نیاز دارید. به صورت کلی مدارک ثبت برند به دو دسته مختلف برای برند حقیقی و حقوقی تقسیم می شود.

در صورتی که شما قصد داشته باشید برند مشاغل خانگی خود را به صورت حقیقی به ثبت برسانید و البته قبلاً شرکت خود را به صورت قانونی ثبت نکرده باشید باید علاوه بر کپی مدارک شناسایی خود، کپی مجوز فعالیت را نیز به مراجع ثبت برند مشاغل خانگی ارائه نمایید. در نظر داشته باشید در صورتی که بخواهید برند شما به صورت لاتین نیز به ثبت برسانید باید کپی کارت بازرگانی را نیز به مدارک ثبت برند اضافه کنید.

برای ثبت برند حقوقی اما علاوه بر این مدارک، باید کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت ها نیز ارائه نمایید تا بتوانید با ثبت برند و لوگوی تجاری خود از مزیت‌های قانونی که در اختیار شما قرار میدهد به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

مدارک ثبت برند مشاغل خانگی

 

ثبت برند مشاغل خانگی چه مزیتی دارد؟

بعد از اینکه به بررسی نحوه ثبت برند و همچنین مدارک و هزینه های آن پرداختیم بهتر است تا در مورد چرایی ثبت برند مشاغل خانگی به صورت کامل بحث کنیم تا شما قانع شوید که برای ثبت برند و لوگو تجاری کسب و کار خود در زمینه مشاغل خانگی فعالیت می‌کنید اقدام نمایید.

مهمترین و اصلی‌ترین دلیل که شما باید به سراغ ثبت برند و لوگو تجاری خود به صورت قانونی بروید این است که در بازار رقابتی امروز متاسفانه برخی از رقبا و کسب و کارهایی که در زمینه مشترک با شما فعالیت می‌کند ممکن است از نام برند و لوگو تجاری شما سوء استفاده کرده و به دنبال جذب مشتریان شما باشند.

زمانی که شما برند خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت رسانده باشید این فرصت را از رقبا گرفته تا بتوانند از نام برند و لوگو تجاری شما برای جذب مشتریان استفاده نمایند.

البته در نظر داشته باشید که این موضوع با عملیات مارکتینگ و برندینگ که در سطح کسب و کار شما انجام می شود کاملاً متفاوت است و شما تا زمانی که برند خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید نمی‌توانید به هیچ عنوان برای سوء استفاده را بگیرید.

افزایش دارایی و ارزش کسب کار

زمانی که پرداخت هزینه ثبت برند مشاغل خانگی را انجام دهید و به صورت کاملا قانونی به نام و لوگوی تجاری خود را به ثبت برسانید قطعاً محبوبیت بسیار بیشتری به واسطه ثبت قانونی برند و لوگوی تجاری در بین مشتریان خود خواهید داشت. برند و علائم تجاری ثبت شده شما در ذهن مشتریان نقش می‌بندد و همین موضوع باعث می‌شود تا در صورت رضایت از خدمات و تولیدات شما، دیگر مشتریان را برای استفاده از خدمات و محصولات شما ترغیب کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا شما یک بازاریابی پنهان را برای مشتریان خود انجام دهید.

از جمله دیگر مزیت هایی که بعد از ثبت برند و لوگو تجاری در مورد مشاغل خانگی می توانید به دست بیاورید این است که برند و لوگوی تجاری شما به صورت قانونی به ثبت رسیده و شما می توانید از اعطای وام‌های دولتی به کسب و کارهای ثبت شده استفاده نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید کار خود را در شهرها و استان های مختلف گسترش دهید و یک برند محبوب کشوری داشته باشید می توانید از طریق ثبت برند به صورت کاملاً مجاز نمایندگی هایی را در شهرها و استان‌های مختلف احداث نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها