ونوس :‌ راهی مطمئن برای موفقیت در کنکور

مجموعه ونوس از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه کنکور آغاز کرد. این آموزشگاه برای اولین بار اساتید برتر کنکور را گرد هم آورد تا با برگزاری کلاس های خصوصی در قالب DVD در راستای برقراری عدالت آموزشی قدم بردارند. بدین ترتیب داوطلبان بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی می توانند از کلاس های خصوصی این اساتید بهره مند شوند.

کلیه مطالبی که در موسسه ونوس به دانش آموزان ارائه می شود بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی و با استفاده از جدیدترین متدهای تدریس است. DVD های آموزشی بهترین و اقتصادی ترین جایگزین برای کلاس های خصوصی هستند. این DVD ها در کنار جزوات و کتب کمک آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. داوطلبان با بهره گیری از این منابع می توانند به فهم عمیق مطالب دست پیدا کنند.

موسسه ونوس

رمز موفقیت در کنکور

در موسسه ونوس کلیه آموزش ها از ابتدایی ترین حالت شروع می شود. بنابراین داوطلبانی که در سطح پایه قرار دارند نیز می توانند برای موفقیت در کنکور در این مسیر قدم بردارند. در بسیاری از موارد دانش آموزانی که مدت زمان کمی در اختیار داشتند یا از دانش کمی برخوردار بودند توانستند با برنامه ریزی صحیح این مجموعه به رتبه های بی نظیری در کنکور دست پیدا کنند. داوطلبان بهتر است بدانند که موفقیت در کنکور تنها نیازمند برنامه ریزی صحیح، در اختیار داشتن منابع مفید و داشتن نظم، تلاش و پشتکار است. موسسه ونوس سعی کرده تا با تولید DVD های آموزشی بهترین کلاس های خصوصی را برای داوطلبان خود برگزار کند. بدین ترتیب دانش آموزان ونوسی بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی می توانند از این منابع بهره مند شوند.

برنامه ریزی اصولی در مجموعه ونوس 

لازم به ذکر است که کلیه برنامه ریزی های تحصیلی در مجموعه ونوس توسط مشاورین مجرب شخصی سازی می شود. بدین ترتیب برنامه تحصیلی بر اساس توان مطالعاتی داوطلب و سطح دانش او نوشته می شود. همچنین برنامه در طول دوره تغییر کرده و بر اساس نتایجی که داوطلب در کنکور های آزمایشی دریافت می کند نوشته می شود. بر این اساس داوطلبان بر اساس نقاط قوت و ضعف خود مطالعه می کنند. همچنین تایم کلاس های درسی و تقویتی نیز در این برنامه ها لحاظ می شود. کلیه داوطلبان بعد از هر آزمون توسط پشتیبان های آموزشی پیگیری می شوند. در نتیجه در مسیر موفقیت در کنکور قدم بر خواهند داشت. همچنین موسسه ونوس در زمینه دروس کارشناسی ارشد نیز موفق به تولید محصولات خود شده است.

ایجاد بستری مناسب برای پیشرفت

در این مسیر مجموعه ونوس با بهره گیری از به روزترین اصول و مکانیزم های یادگیری و یادسپاری اقدام به نوشتن برنامه تحصیلی و مطالعاتی برای دانش آموزان می کنند. در این راستا داوطلبان به طور دائم به مرور مطالب قبلی، مطالعه مطالب جدید به صورت مفهومی و پیش خوانی مطالب جدید می پردازند. همچنین در پایان هر هفته برای جبران مطالب عقب مانده نیز زمانی در نظر گرفته می شود. در نتیجه در صورتی که داوطلبان از نظم و پشتکار کافی برخوردار باشند می توانند به سرعت در این مسیر پیشرفت کنند. در این موسسه ارائه گزارش کار هر شب به صورت مکاتبه ای و هر هفته به صورت تلفنی با مشاورین انجام می شود. مجموعه ونوس بستری را فراهم کرده است تا دانش آموزان با تکیه بر استعداد ها و دانش خود به پیشرفت چشمگیری دست یابند.

https://venuskonkur.org

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها