معرفی انواع ورق استیل ۳۱۰ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۱۰

معرفی انواع ورق استیل ۳۱۰ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۱۰

شاید در جریان باشید که ورق استیل‌ها خود از دنیایی تشکیل شده‌اند و انواع زیادی هم برای هر یک از آن‌ها در بازار به چشم می‌خورد. به همین دلیل و اگر کسب و کار یا استفاده شخصی‌ای از این ورق‌ها دارید، بهترین کار این است که اطلاعات فراوانی را در موردشان داشته باشید و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.

امروز با معرفی ورق استیل ۳۱۰ در خدمت شما هستیم و می‌خواهیم ببینیم که چه خصوصیات و ویژگی‌هایی در آن به چشم می‌خورد. همچنین این که چطور بتوان نسبت به تهیه یک ورق استیل فوق العاده با طول عمر بالا اقدام نمود نیز یکی دیگر از سوالات مردم است. بنابراین تلاش ما این است که یک شرکت خوب را به شما معرفی کرده و در این مورد نیز مطالبی را در دسترس قرار دهیم.

ورق استیل ۳۲۱ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

افراد زیادی هستند که ورق استیل ۳۲۱ را مشابه با نوع ۳۰۴ آن می‌دانند که کاملا هم حق دارند. این ورق از آلیاژ ۳۰۴ ساخته می‌شود و به همین دلیل است که شباهت‌های فراوانی در ترکیبشان به چشم می‌خورد. البته از تفاوت‌های موجود در آن‌ها باید به درصد کربن به کار رفته اشاره داشت. شاید در جریان باشید که هر چه قدر میزان این کربن بیشتر باشد، سختی ورق استیل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

حال مقدار کربن در ورق استیل ۳۲۱ بیشتر است و به همین دلیل، سفت و سختی بالاتری نیز برای آن مشاهده می‌شود. در همین راستا، خواص مکانیکی فوق العاده‌ای هم برای این ورق استیل در نظر گرفته شده است و طول عمر زیادی را برایش شاهد هستیم. ضمن این که مقاومت این ورق در برابر خوردگی و موارد مشابه بسیار زیاد است. اکثر مشتریان این ورق نیز کاملا به این موضوع واقف هستند.

از ورق استیل ۳۲۱ می‌توان برای حرارت‌های فراوان نیز استفاده کرد. بنابراین اگر کسب و کاری مانند کوره سازی دارید که در آن به حرارت بالایی نیز نیاز است، پیشنهاد می‌کنیم حتما این ورق استیل را استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای این ورق استیل به نسبت نوع ۳۰۴ آن را باید شکل پذیرتر بودن آن به شمار آورد؛ به این صورت که دست افراد برای بهره بردن از این ورق استیل کاملا باز است و می‌توانند آن طور که می‌خواهند، نسبت به تغییر شکل این ورق اقدام نمایند.

همچنین گفتنی است که این ورق استیل شگسته نمی‌شود و در این خصوص نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. از مواد به کار رفته در این ورق استیل باید به تیتانیوم، نیوبیوم و موارد دیگر اشاره داشت. به کار بردن هر یک از این مواد برای این ورق سبب به وجود آمدن برخی از مزایا و ویژگی‌های درخشان شده است.

کارشناسان و سازندگان این ورق استیل بعد از مدتی به فکر افتادند که تغییراتی را در آن به وجود آورده و نسخه‌ای بهبود یافته را در دسترس قرار دهند. این شد که ورق استیل ۳۲۱H به وجود آمد. این ورق به لحاظ آلیاژ و مواد به کار رفته، تا حدی با نسخه قبلی خود متفاوت است. ضمن این که از نسخه جدید این ورق می‌توان در دماهای بالاتر نیز استفاده نمود. البته باید بدانید که قیمت این ورق در مقایسه با نوع قبلی آن بیشتر است.

ورق استیل 310

کاربرد های ورق استیل ۳۲۱

همان طور که گفته شد، کاربردهای زیادی برای ورق استیل ۳۲۱ وجود دارد. در واقع کسب و کارهای فراوانی قادر هستند تا از این ورق استفاده کرده و کاملا هم راضی باشند. در همین راستا، در این بخش از مقاله می‌خواهیم به تعدادی از مهم‌ترین این کاربردها اشاره داشته باشیم. به جز این موارد، گزینه‌های دیگری نیز هستند که بد نیست توجه لازم را به آن‌ها هم داشته باشید.

۱- از ورق استیل ۳۲۱ برای امور مربوط به هوافضا و حتی ساخت پیستون به وفور استفاده می‌شود. این باعث می‌شود که پیستون‌ها قدرت و استحکام بالایی در خود داشته باشند.

۲- فرایندهای مربوط به صنایع غذایی نیز تا حد زیادی به وسیله این ورق استیل به وجود می‌آید با این حال باید بدانید که دارندگان چنین کسب و کارهایی می‌توانند سر وقت انواع دیگری از ورق‌های استیل هم بروند.

۳- اموری که مربوط به فرایندهای شیمیایی است نیز می‌تواند از این ورق استیل استفاده کرده و اتفاقات خوبی را برای خودشان رقم بزنند.

۴- حتی خوب است بدانید که به منظور تولید دارو و جعبه‌های مربوط به آن نیز می‌توان به سراغ این مدل از ورق استیل رفت.

۵- پالایش نفت و به طور دقیق‌تر، امور مربوط به اکسید کننده‌های حرارتی هم به این دلیل که به دمای بالایی نیازمند هستند، قادر به استفاده از این ورق استیل خواهند بود.

ورق استیل ۳۲۱ با چه قیمتی در دسترس قرار می گیرد؟

در ابتدای این مقاله نیز گفته شد که هر یک از ورق‌های استیل خود از نظر اندازه، ضخامت و موارد دیگر به چند دسته تقسیم می‌شوند. ضمن این که آلیاژهای به کار رفته در این ورق‌ها نیز به نوبه خمود می‌توانند در تعیین این قیمت ارزش آن سهیم باشند. به همین دلیل است که نمی‌توان قیمت ثابتی را برای تمام ورق‌های استیل و حتی ورق استیل ۳۱۰ در نظر داشت.

حال برای این که بتوانید به صورت کلی در مورد این ورق استیل و حتی قیمت‌های به روز آن اطلاعات کسب کنید، قادر به مراجعه به سایت شرکت فـلز پایا به نشانی https://felez.me/ خواهید بود. شماره تلفن‌هایی در این وب سایت وجود دارد که بعد از برقراری تماس با ما، اعضای این تیم شما را در جریان همه چیز قرار خواهند داد. بعد از آن است که در صورت نیاز می‌توانید سفارش خود را به ثبت برسانید.

فلز پایا

همه چیز در مورد شرکت فـلز پایا

امروزه شرکت‌های فراوانی وظیفه ساخت و پخش محصولات فولادی و به ویژه ورق‌های استیل را بر عهده دارند، اما فـلز پایا در این بین بهترین عمل کرده است. این شرکت محصولات خود را در اوج کیفیت و با نازل‌ترین قیمت‌ها در دسترس قرار می‌دهد و شما نیز می‌توانید به جمع مشتریان آن اضافه شوید. همچنین از طریق وب سایتی که در بخش قبلی گفته شد، می‌توانید به انواع مقالات و اطلاعات در مورد ورق‌های استیل دسترسی پیدا کنید و در نهایت خرید بهترین را برای خودتان رقم بزنید. امیدواریم که این مقاله با رضایت شما همراه شده باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها