بروز ترین قیمت انواع محصولات استیل (ورق استیل ، پروفیل استیل ، لوله استیل ) در مرکز استیل صفری

استیل آلیاژی است که از عناصر آهن و کم تر از ۲% کربن و درصدی از عناصر دیگر تشکیل شده است .اگر این عنصر کروم باشد نوعی آلیاژ بدست می آید که با وجود دارا بودن ویژگی ها وخاصیت بسیار اما دارای ضعف خورندگی است.این آلیاژ چنانچه در برابر رطوبت زیاد قرار گیرد دچار زنگ زدگی می شود. اما اگر میزان کروم از ۱۰.۵% افزایش یابد.
این میزان از کروم و آهن زمانی که در مجاورت اکسیژن قرار می گیرند کروم موجود در آلیاژ اکسید شده و به عنوان لایه دوم و عایق از آلیاژ استیل در برابر خوردگی و زنگ زدن محافظت می کند. همچنین اگر عناصری چون نیکل و منگنز را نیز اضافه کنیم این مقاومت بیشتر نیز می شود.از این رو چنین استیلی که دارای خاصیت ضد زنگ بودن است را استیل ضد زنگ یا استنلس استیل می نامند.

عوامل موثر بر قیمت تمامی محصولات استیل نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا ،نوسانات قیمت نفت و … هستند. مجموعه مرکز استیل از معتبرترین تامین کننده های انواع محصولات استیل می باشد. شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع محصولات استیل و همچنین خرید و فروش انواع محصولات استیل با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن ۵۵۵۳۳۳۲۶-۰۲۱ درارتباط باشید و یا به وب سایت مرکز استیل با نشانی https://markazsteel.com  مراجعه نمایید.

قیمت ورق استیل

ورقی استیل ورق فولادی است که همانند دیگر محصولات استیل پایه آن آهن بوده و از ترکیب فلـز خالص استیل و عناصر  دیگری همچون  کروم و کربن و آلومینیوم، سیلیسیم و تیتانیوم…   ساخته شده و  در آلیاژ های متنوع در بازار به فروش می رسد.کروم موجود در ورق های استیل موجب بالارفتن مقاومت آن در برابر خوردگی می شود.  و بسته به کاربرد ورق درصد میزان کروم در ورق های استیل متفاوت است.بعلاوه کربن موجود در آلیاژ ورق استیل مقاومت و سختی این ورق ها را افزایش می دهد. نوسانات نرخ دلار از عوامل موثر بر قیمت ورق استیل است علاوه بر این میزان عرضه و تقاضا نیز در قیمت ورق استیل تاثیر گذار بوده همینطور از آنجایی که تولید ورق های استیل در ضخامت های  ۰.۳ تا ۵۰ میلی‌متر است همین امر نیز باعث تنوع قیمت این محصولات می شود .

قیمت ورق استیل

قیمت لوله استیل

لوله استیل لوله ای استوانه ای تو خالی از جنس استیل است. به همین دلیل در آلیاژ آن علاوه بر آهن از ۲ درصد کربن استفاده شده که افزایش مقاومت لوله استیل در برابرخوردگی بالا برده است . علاوه بر کربن نیکل نیز در آلیاژ لوله استیل به کار برده می شود نیکل موجود در این آلیاژ این محصول سبب به وجود آمدن خاصیت ضد زنگ در آن می گردد. به دلیل دو خاصیت ضد زنگ بودن و مقاومت بالا در برابر خوردگی  در این محصول از آن ها در سیستم آبرسانی، تصفیه فاضلاب و تصفیه آب ، پالایشگاه نفت، گاز و تولید برق ، صنایع تولید مواد غذایی  و تولید انواع مواد شیمیایی استفاده گردد.از عوامل گوناگون تاثیر گذار بر قیمت لوله استیل نوع ساخت، گرید آلیاژ،ابعاد لوله، برند و کیفیت آن ها را می توان نام برد.شایان ذکر است که لوله استیل در ایران در گروه کالاهای وارداتی قرار می گیرد به همین دلیل نرخ ارز و دلار نیز از عوامل موثر بر قیمت لوله استیل می باشد.

قیمت لوله استیل

قیمت پروفیل استیل

پروفیل های استیل لوله هایی به شکل های مختلف مستطیلی، دایره ای و یا مربع تو خالی هستند که به دلیل جنس استیل از آن ها در ساخت ساز و صنایع مختلف می توان بهره برد.

 همانطور که از نام این محصول مشخص است جنس آن از فـلز استیل بوده پس بنابر این آلیاژ های پایه این محصول همانند دیگر محصولات استیل از آهن تشکیل شده و کمتر از ۰.۲ کربن نیز دارد. این محصول در گروه فولاد های ضد زنگ یا استنلس استیل قرار دارد. از مهم ترین کاربرد های پروفیل های استیل اتصال دو قطعه به یکدیگر را می توان نام برد. تولید پروفیل استیل در دو روش مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد که در روش مستقیم,تولید پروفیل در کارخانه به صورت مستقیم انجام می گیرد. این گونه پروفیل به دلیل استفاده از روش مستقیم در تولید آن ها از کیفیت تولید بسیار بالایی برخوردار هستند اما به دلیل دارا بودن زاویه و لبه تیز که درزمان تولبد در آن ها ایجاد می گردد به دلیل بالا رفتن استهلاک کارایی آن ها پایین می آید.

قیمت پروفیل استیل ( قوطی استیل )

وقتی پروفیل استیل به روش غیرمستقیم تولید می شود سرعت کار بالا می رود و کارایی نیز بیشتر می شود ولی پروفیل های با کیفیت کمتری نسبت به روش مستقیم تولید می شود. این نوع پروفیل به صورت دایره و مربع می باشد که معمولا به پروفیلی که سطح مقطع آن مربع باشد را قوطی استیل می گویند. قیمت پروفیل استیل ( قوطی استیل )  به دلیل جنس استیل آن در مقایسه با نوع آهنی خود بالاتر بوده اما از کیفیت و همچنین طول عمر بیشتری بر خوردار است.

برای مشاوره و دریافت پایین ترین قیمت خرید محصولات استیل و آهن آلات ساختمانی و صنعتی با مشاوران مرکز استیل با شماره ی ۵۵۵۳۳۳۲۶-۰۲۱ و یا شماره موبایل ۰۹۱۲۱۹۰۰۰۳۱ تماس حاصل فرمایید . و یا به وب سایت اینترنتی https://markazsteel.com مراجعه نمایید . 

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
پاشا
امتیاز :
     

بسیار عالی