لیست کتاب های انتشارات گاج

گروه آموزشی جوکار(گاج)، بیش از ۱۵ سال است که با انتشار کتاب های آموزشی متنوع، همراه دانش آموزان از پایه پیش دبستانی تا کنکور است. این مجموعه آموزشی، سعی کرده با خلاقیت و نوآوری در این عرصه، آموزش را لذت بخش نماید و مسیر موفقیت را تسهیل گرداند. لیست کتاب های انتشارات گاج ، ده ها سری کتاب را در بر می گیرد. در این مطلب با کمک تیم پاییز کتاب به برخی از آن ها اشاره ای خواهیم داشت؛ لطفاً با ما همراه باشید.

کتاب های میکرو طبقه بندی گاج

کتاب های میکرو طبقه بندی گاج، مخصوص تست زنی اند و مجموعه ای از تست های تالیفی، تست های کنکور سراسری و گاه آزمون های آزمایشی گاج را در خود جای داده اند.

پاسخ های تشریحی که در کتاب میکروطبقه بندی آمده، کامل است. البته با توجه به مختصر بودن درسنامه های این کتاب، نمی توان از آن ها به عنوان منابع آموزش ابتدایی استفاده کرد. حجم این درسنامه ها را نکات تستی و کاربرد آن ها در حل تست در بر می گیرد. همواره به دانش آموزان توصیه می شود که پس از مطالعه منابع مفصل آموزشی و جزوه دبیر، درسنامه های میکرو را بخوانند و ضمن طبقه بندی مطالب، به مرور نکات تستی بپردازند.

کتاب های میکرو طلایی گاج

گاج، در ادامه سری میکرو، اقدام به عرضه کتاب های میکرو طلایی گاج کرد. این کتاب ها، درسنامه های کامل و جامعی دارند و در عین حال، مختصر و مفید اند. در کتاب های میکرو طلایی گاج، مانند بسیاری دیگر از کتب سری میکرو، تعداد بسیار زیادی تست آماده شده که با انبوهی از تیترها طبقه بندی شده اند. البته همه تست ها، تالیفی نیست و در کنار آن، تست های کنکور سراسری نیز مشاهده می شود.

اگر کتاب های میکرو طلایی گاج را از نزدیک بررسی کرده باشید، حتماً متوجه شده اید که در پایان هر فصل، خلاصه ای از درس به صورت نمودار درختی طراحی شده که با نظر به آن می توان به مرور مطالب درسی پرداخت.

کتاب های سری میکرو طلایی، کاغذ گلاسه روغنی دارند و شاید به همین دلیل است که با قیمت بالایی به فروش می رسند؛ البته بهره مندی از این کاغذها، مطالعه کتاب را بسیار جذاب و دلچسب می کند.

کتاب های میکرونهایی گاج

گاج، سری کتاب های میکرونهایی را به تازگی عرضه کرده است. همانطور که از نام این سری کتاب نیز می توان حدس زد، کتاب های میکرونهایی، به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی تالیف شده اند.

تمامی حجم کتاب های میکرونهایی، درسنامه هایی را شامل می شود که در آن ها به جزء به جزء نکات درسی، پرداخته شده است. با توجه به تغییرات قانون پذیرش دانشگاه ها که قرار است از کنکور ۱۴۰۲ اعمال شود و بر اساس آن، امتحانات نهایی مورد توجه قرار گیرند، مطالعه این کتاب ها به دانش آموزان کمک زیادی خواهد کرد.

کتاب های آس گاج

عبارت آس، مخفف دو کلمه آموزش ساده است. کتاب های آس یا همان سری کتاب های آموزش ساده گاج، در مقایسه با دیگر گزینه های لیست کتاب های گاج، جزو بهترین ها هستند. وقتی این سری کتاب ها را خریداری می کنید، اولین چیزی که شما را مجذوب می کند، صفحه آرایی کتاب است. کیفیت کاغذ، گرافیک و چاپ کتاب های آس گاج، همه و همه در بالاترین سطح می باشد؛ به همین دلیل است که خواننده به مطالعه آن ترغیب می شود. در توصیف کیفیت کاغذهای مورد استفاده در چاپ این کتاب، همین بس که همگی از کاغذ روغنی یا همان گلاسه اند و در دوام و زیبایی حرفی برای زدن باقی نگذاشته اند.

و اما محتوای کتاب های آس گاج؛ این محتوا متشکل از درسنامه هایی است که به صورت خودآموز در اختیار دانش آموز قرار می گیرد و او را از معلم بی نیاز می کند. کلام کاملاً روان و مثال های زیادی که در این کتاب است، لذت مطالعه آن را مضاعف می گرداند. در کتاب های آس گاج، دو بخش جذاب برای خواننده در نظر گرفته شده است؛ یکی کافه سوال و دیگری گزینه چند. این بخش نیازهای تشریحی و تستی دانش آموز را به بهترین شکل ممکن تامین خواهد کرد.

کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت گاج

همانطور که می دانید تیپ و مدل برخی از سوالات کنکور، مطابق یا حداقل مشابه سوالاتی است که در کنکور سال های قبل آورده شده است. کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت گاج، ۶ سال کنکور سراسری داخل و خارج از کشور را به همراه پاسخ های تشریحی آن، در خود جای داده اند؛ لذا بهترین انتخاب برای تست زنی در ایام منتهی به کنکور محسوب می شود. دور دنیا در ۴ ساعت عمومی، دور دنیا در ۴ ساعت انسانی، ریاضی و تجربی از محبوب ترین منابع آموزشی برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری محسوب می شوند

کتاب های سیر تا پیاز

کتاب های سیر تا پیاز یعنی سه کتاب در یک کتاب؛ در واقع این کتاب برای تست زنی، آموزش و امتحان تشریحی مناسب است. جالب است بدانید که این سه بخش کتاب، با جلد از یکدیگر جدا شده اند و این بر جذابیت ظاهری کتاب افزوده است.

درسنامه هایی که در کتاب های سیر تا پیاز می بینید، از کتاب های میکرو ساده تر بوده و طیف وسیعی از دانش آموزان می توانند از آن استفاده کنند و تسلط خود را بر روی مباحث کتابی مانند سری میکرو افزایش دهند. از پرفروش ترین کتاب های سری سیر تا پیاز، می توان به فارسی دهم و یازدهم، عربی دهم و فیزیک یازدهم اشاره کرد.

کتاب های دفترکار گاج

هر بخش از این کتاب، با خلاقیت عجین شده است. مولفان گاج، در این کتاب، تمارین کتاب های درسی را بی کم و کاست آورده اند. البته این تمارین حل نشده اند و دانش آموزان با حل آن در این کتاب، دیگر کتاب های درسی خود را کثیف نخواهند کرد.معلم های عزیز، می توانند این کتاب ها را به دانش آموزان معرفی کنند و حل تمارین این کتاب را به عنوان تکالیف درسی از آن ها بخواهند.

معرفی کتاب های ۳۳ استان گاج

لیست کتاب های انتشارات گاج را نگاه کنیم، سری کتاب های ۳۳ استان را می بینیم که مجموعه ای از امتحانات نهایی استان های کشور هستند. در این کتاب ها، تعداد زیادی آزمون تشریحی آماده شده که دانش آموزان با حل آن، برای امتحانات تشریحی آماده می شوند و ضمن ارزیابی وضعیت درسی، اشکالات خود را می یابند. از آنجایی که کتاب های ۳۳ استان، فاقد درسنامه هستند، با قیمت پایین تری به فروش می رسند.

منبع  : پاییز کتاب https://paeezketab.com

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها