کاشت مو در یک روز

آیا کاشت مو در یک روز امکان پذیر است ؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت. تا حالا شده بخاطر ریزش موهایتان به این فکر بیفتید که به سراغ پروسه کاشت مو بروید یا اصلا درباره این پروسه اطلاعات کسب کنید ؟ اهمیت دادن به زیبایی ظاهر خود امری پسندیده است و امروزه خیلی از افراد ، چه زن و چه مرد ، برای اینکه مشکلات خود در این زمینه را رفع کنند به سراغ پروسه های زیبایی می روند. یکی از نگرانی هایی که افراد با بالا رفتن سن خود به آن دچار می شوند ، ریزش مو می باشد ؛ خصوصا در آقایان. با تشدید یافتن این ریزش ، فرد به طاس شدن نزدیک می شود. خوشبختانه در حال حاضر راه بسیار موثری جهت رفع این مشکل در دسترس می باشد. پیوند واحدهای فولیکولی مو به پوست سر یک راه قطعی برای طاسی است. حال در ادامه ، تیم راز جراحی به شما توضیح می دهد که این پروسه چه مزیت هایی داشته و چگونه در یک روز به انجام می رسد.

کاشت مو طبیعی

چه چیزی باعث می شود افراد به کاشت مو روی آورند ؟

همه افراد شرایط زندگی یکسانی ندارند. بعضی ها محیط زندگی شان آرام بوده و کمتر تحت فشار ، استرس و اضطراب قرار می گیرند. اما برعکس ، بعضی ها هم هستند که به خاطر مشکلاتی که دارند مدام نگران و مضطرب می باشند. جدا از فشارهای  محیط اطراف ، گاهی اوقات به دلایل مختلف ، فرد به بیماری خاصی مبتلا می شود که خود بیماری یا روند درمان آن ، بر بدن و ظاهر او تاثیر منفی می گذارد. این شرایط می توانند از دلایلی باشند که فرد به ریزش مو شدید و بی بازگشت دچار می شود. منظور از بی بازگشت این است که به جای موهای ریخته شده ، موی دیگری رشد نمی کند. جدا از این فاکتورها ، کسانی هم هستند که بخاطر عوامل ارثی و ژنتیکی ، موهایشان بعد از یک سنی شروع به ریزش می کنند ؛ حتی اگر محیط زندگی آرامی داشته باشند. کلیه مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم ، فرد را برای انجام کاشت مو تحریک می کنند ؛ به ویژه کسانی که داشتن ظاهری زیبای و آراسته برایشان بسیار با اهمیت است.

اما صادقانه بگوییم که همه ما وقتی می خواهیم دست به انجام کاری بزنیم ، خصوصاً در زمینه عمل های زیبایی ، مثلا کاشت مو در یک روز ،  کمی ترس به سراغ مان می آید و سوال هایی مثل ، اگر نتیجه آن چیزی که میخواستم نشد چی یا اگر این عمل برای من مشکل ساز شد چه کار باید بکنم ؟ در ذهن ما شکل می گیرد. اما می دانید دلیل همه این پرسش ها چیست؟! بله درسته ؛ آگاه و آشنا نبودن با پروسه مد نظر. این روال برای کاشت مو هم صدق می کند. به همین خاطر است که تیم راز جراحی تصمیم گرفت اطلاعات موردنیازتان را در اختیارتان قرار دهد تا به شما کمک کند بهترین تصمیم را برای خود بگیرید.

کاشت مو طبیعی در یک روز چگونه انجام می شود ؟

شما به عنوان یک متقاضی برای پیوند مو باید بدانید که این جراحی چگونه به انجام می رسد. وقتی از این مسئله آگاهی پیدا کنید ، خود به خود استرس شما کاسته شده و با آرامش و اطمینان بیشتری زیر دست بهترین دکتر کاشت مو قرار می گیرید. برای کاشت گرافت ها به پوست سر ، روش های زیادی وجود دارد ؛ اما دو تکنیک FUT و FUE از اصلی ترین و پرکربردترین روش ها به حساب می آیند. می توانیم اینگونه هم بگوییم که سایر متدهای کاشت ، حالت پیشرفته تر این تکنیک ها هستند که با توجه به شرایط خاص هر فرد ممکن است یکی از آن ها مورد استفاده قرار بگیرد.

به نظر شما کاشت مو در یک روز با کدام تکنیک امکان پذیر است ؟

برای به انجام رساندن کاشت با متد FUT ، دکتر کاشت مو ، بعد از انجام بی حسی ، در پشت سر شما یک برش نواری شکل ایجاد می کند. با برداشت قسمت برش خورده پوست سر ، فولیکول های قرار گرفته در آن را بر می دارد و بعد از آماده سازی به نواحی مورد نیاز پیوند می دهد. این روش در قیاس با متد بعدی که توضیح می دهیم ، قدیمی تر است.  تکنیک دیگر کاشت مو FUE است که ممکن است با نام FIT هم آن را بشناسید. در این روش برعکس تکنیک قبلی ، خبری از برش های نسبتا طویل بر روی پوست سر نیست. بلکه جراح پوست و مو در ناحیه ای که می خواهد گرافت بردارد یک برش کوچک ایجاد می کند بعد با یک وسیله ای بنام میکروپانچ همان فولیکول را از محل برداشته و مجدد با ایجاد یک برش بسیار کوچک در محل کاشت ، فولیکول را در محل قرار می دهد.

اگر بخواهیم این دو روش را به لحاظ زمان و تعداد جلسات درمانی مقایسه کنیم باید بگوییم که درست است که روش FUT قدیمی تر است اما معمولا شما طی یک جلسه حدوداً ۴ تا ۸ ساعته ، به خواسته خود می رسید ؛ یعنی کاشت مو در یک روز با این روش امکان پذیر است. اما متد دیگر ، یک پروسه طولانی تر بوده و گاها ممکن است به چند جلسه کاشت نیاز داشته باشید تا به تراکم مد نظرتان برسید.

خوب است

بدانید که در مقاله اصلی کاشت مو در سایت راز جراحی نیز به طور جامع توضیح داده ایم که شرایط هر فرد متفاوت بوده و دکتر می تواند به طور دقیق اعلام کند که کدام تکنیک برای شما مناسب تر بوده و به چند جلسه نیازمند هستید. جدا از این موارد توضیحات کاملی راجع به همه روش های پیوند مو و مواردی که در کسب بهترین نتیجه به شما کمک می کنند ، ارائه شده است. این را هم بگوییم که برای درک بهتر شما از تکنیک های کاشت ، فیـلم و انیمیشن های جذاب و آموزشی در مقاله مربوطه قرار داده شده است تا شما به وضوح ببینید که در یک جلسه درمانی با هر یک از تکنیک ها چه می گذرد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها