راهنمای خرید کولرگازی کم مصرف + ۴ برند پرطرفدار مصرف کنندگان ایرانی

راهنمای خرید کولرگازی

همان‌طور که می‌دانید، امروزه از کولرهای گازی به‌شدت استقبال شده و به همین خاطر از کولرهای آبی در کم‌تر منازلی استفاده می‌گردد. بسیاری از افراد ممکن است از نحوه خرید کولرگازی آگاه نباشند و نتوانند محصول مناسبی را باتوجه به بودجه‌شان برای خود تهیه کنند. خرید کولرهای گازی نیازمند دانش فراوانی بوده و افراد پیش از خریدشان حتماً می‌بایست به‌درستی راهنمایی شوند.

چه نوع کولرگازی بخریم؟

اگر می‌خواهید یک کولرگازی مناسب را برای منزلتان تهیه کنید، می‌بایست در ابتدا با انواع آن آشنا باشید تا بتوانید تجربه مناسبی را از خریدتان کسب نمایید. بعضی از انواع کولرهای گازی به شرح زیر می‌باشند:

  • کولرهای گازی پنجره‌ای

یکی از محبوب‌ترین کولرهای گازی که امروزه فروش بالایی را به خود اختصاص داده‌اند، کولرهای گازی پنجره‌ای می‌باشند. این نوع از کولرهای گازی، از طراحی ساده‌ای بهره‌مند هستند به‌طوری که می‌توان گفت فن و کمپرسور در یک مجموعه قرار گرفته‌اند. یکی از نکاتی که می‌بایست به هنگام خرید این محصول به آن توجه کرد، ابعاد آن است.

لازم است بدانید کولرهای گازی پنجره‌ای در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که این ابعاد را می‌بایست باتوجه به اندازه کانال و یا پنجره‌ای که قرار است کولر در آن قرار گیرد، انتخاب شود. کولرهای گازی پنجره‌ای به دلیل قرار گرفتن در کانال‌ها، ممکن است به هنگام سرمایش مقداری صدا را به همراه داشته و افراد را کمی آزرده‌خاطر نمایند.

اگر قصد دارید یک کولرگازی مقرون‌به‌صرفه را تهیه و خریداری کنید، می‌توانید کولرهای گازی پنجره‌ای را خریداری کرده و طی سالیان متوالی آن را مورداستفاده‌تان قرار دهید.

  • کولرهای گازی پرتابل

کولرهای گازی پرتابل از دیگر کولرهایی هستند که امروز در صدر جداول فروش قرار گرفته‌اند. این کولرگازی نیز یک تکه بوده و نیاز به نصب نخواهد داشت. دقت داشته باشید یک شلنگ به این محصول متصل می‌باشد که وظیفه آن تخلیه گرمای موتور است و باید از آن به‌خوبی مراقبت نمود. اگر منزلتان دارای متراژ کمی می‌باشد و نمی‌خواهید بیش از اندازه آن را شلوغ کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا از کولرهای گازی پرتابل استفاده نمایید. زیرا این محصول ابعاد کوچکی داشته و در هرجایی قابل‌استفاده خواهد بود.

  • کولرهای گازی ایستاده

از دیگر کولرهایی که می‌خواهیم برایتان شرح دهیم، کولرگازی ایستاده می‌باشد که قابلیت‌های منحصربه‌فردی را به خود اختصاص داده است. لازم است بدانید که کولرهای گازی ایستاده دو تکه بوده و یک واحد خارجی را نیز دربر دارند. این نوع کولرها نیاز به نصب داشته و حتماً می‌بایست توسط نصاب‌های حرفه‌ای نصب گردند. پنل اصلی بر روی زمین قرار گرفته و کندانسور آن‌ها می‌بایست بیرون از منزل قرار گرفته و نصب شوند.

این محصول می‌تواند در مدت‌زمان اندکی سالن‌های بزرگ را خنک کرده و رضایت مخاطبان خود را به‌خوبی به­دست آورد. افرادی که دارای سالن و منازل بزرگ هستند، می‌توانند خرید کولرگازی ایستاده را مدنظرشان قرار دهند.

  • کولرگازی اسپیلت

اگر بر روی سروصدا حساس هستید و می‌خواهید همواره در آرامش باشید، می‌توانید تهیه کولرگازی اسپیلت را مدنظرتان قرار دهید. این کولرها به دلیل دو تکه بودنشان، کمپرسورشان بیرون از محیط قرار می‌گیرد و به هیچ­وجه صدایی را به داخل منزل انتقال نمی‌دهد. دقت داشته باشید این محصول به هیچ­وجه فضای زیادی را اشغال نکرده و می‌توان از آن به‌راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای استفاده کرد.

توجه به پنل کولرگازی به هنگام خرید

از دیگر نکاتی که می‌بایست آن را مدنظرتان قرار دهید، توجه به پنل‌های کولرگازی است. هر مقدار پنل کولرتان زیبا و طراحی منحصربه‌فردی را داشته باشد، قطعاً از خریدتان رضایت بیش‌تری خواهید داشت. اگرچه کولرهایی که پنل‌های زیباتری دارند هزینه بیش‌تری را به خود اختصاص می‌دهند، اما به‌هرحال زیبایی این پنل‌ها می‌تواند باعث زیبایی منازل گردد و افراد را در میان دوستان و آشناهایشان سرافراز نماید.

توجه به ظرفیت کولرگازی

یکی دیگر از نکات حائزاهمیت به هنگام خرید کولرهای گازی، توجه به ظرفیت آن است. ظرفیت کولرهای گازی باتوجه به نوع نیاز افراد و متراژ منازل تعیین می‌گردد و نمی‌توان عدد مشخصی را برای آن بیان نمود. اگر به هر دلیلی کولرهای گازی‌تان را در ظرفیت‌های کم تهیه کنید، منزلتان خنک نخواهد شد و این موضوع شما را به‌شدت آزرده‌خاطر می‌نماید. با این حال می‌توان گفت کولرهای گازی با ظرفیت بیش از اندازه نیز می‌توانند منزل را بسیار خنک نموده و مشکلاتی را با خود به همراه آورد.

توجه به نوع کولرگازی

همه ما می‌دانیم که کولرهای گازی دارای دو نوع اینورتردار و معمولی می‌باشند که هر یک ویژگی‌های مخصوصی را دربر دارند. کولرهای گازی اینورتردار می‌توانند هنگامی که دمای محیط متعادل شد، دور موتور را کاهش داده و شدت خنک‌کنندگی کولر را از این طریق نیز کاهش دهند.

در کولرهای گازی معمولی هنگامی که دمای محیط متعادل می‌شود، کمپرسور خاموش شده و دستگاه از کار می‌افتد. دقت داشته باشید کولرهای گازی اینورتر به دلیل قابلیت خاصشان، قیمت بیش‌تری را به خود اختصاص داده و به همین خاطر افراد به هنگام خرید آن‌ها می‌بایست هزینه بیش‌تری را متحمل گردند.

توجه به گارانتی محصول

کولرهای گازی را می‌توان در دو نوع آزاد و گارانتی دار تهیه نمود. برندهای متنوعی به طراحی و ساخت کولرهای گازی می‌پردازند که بسیاری از آن‌ها به‌صورت آزاد نیز قابل‌خرید می‌باشد. اما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا همواره محصولاتی را تهیه نمایید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. اغلب محصولاتی که گارانتی دارند؛ هزینه بیش‌تری را به خود اختصاص می‌دهند که لازم است به این نکته توجه شود.

توجه به صدای کولرگازی

آخرین نکته‌ای که لازم است به هنگام خرید کولرهای گازی آن را مدنظر خود قرار دهید، صدای کولر است. همان‌طور که می‌دانید، بعضی از کولرها به هنگام سرمایش به مقدار قابل‌توجهی سروصدا تولید می‌کنند که این موضوع اغلب افراد را آزرده‌خاطر می‌کند. به شما پیشنهاد می‌دهیم کولرهایی را انتخاب نمایید که تا حدامکان هیچ آلودگی صوتی نداشته و بتوان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آن را مورداستفاده قرار داد.

بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند چگونه تشخیص دهیم میزان صدای کولرهای گازی چقدر است؟ در پاسخ به چنین سؤالاتی باید بگوییم همه کولرهای گازی دارای کاتالوگ مخصوص به خود می‌باشند که در آن‌ها اطلاعات محصول بیان گردیده است. کافی است به هنگام خرید دسی دبل محصول را چک کرده و آن را به خاطر بسپارید تا بتوانید تجربه مناسبی را از خریدتان داشته باشید.

سخن پایانی

همان‌طور که تاکنون متوجه شده‌اید، برای داشتن یک محصول مناسب می‌بایست پیش از خرید به نکات متعددی توجه نمود. کولرگازی کم مصرف یکی از عضوهای جدایی‌ناپذیر در منازل می‌باشند و به همین خاطر می‌بایست آن را با اطلاعات کافی مورد خریداری قرار داد. سعی نمودیم تا در این قسمت تمامی نکات لازم پیش از خرید کولرهای گازی را برایتان شرح دهیم، امیدواریم بامطالعه مطالب فوق توانسته باشید سؤالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت لزوم به خرید یک محصول مناسب از وب‌سایت‌های معتبر بپردازید.

وکیل یعقوبی
banilon.com
elecraservice
لوازم خانگی بانه
ipserviceisfahan
tvcity.shop
banehentekhab.com
topfroosh
رخشاره

معرفی سایتهای معتبر و مرجع خرید کولر گازی در ایران

https://banehentekhab.com/
https://topfroosh.com/product/air-treatment

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها