زندگینامه هورش بند

مهدی دارابی یا همان هوروش بند، متولد ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۲ در استان لرستان، خواننده مشهور ایرانی می باشد.

از کوهدشت تا تهران

طبق آنچه که در زندگی نامه هوروش بند به ثبت رسیده است، وی در کوهدشت استان لرستان، به دنیا آمد و تا مقطع پایان دبیرستان در آنجا تحصیل می‌کرد. تا اینکه از ۱۶ سالگی به تهران نقل مکان کردند.

شروع خوانندگی

در زندگی نامه هوروش بند می ببینیم که دارابی، موزیک را بدون گذراندن دوره های موسیقی آموخت و به صورت جدی از سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد. تا اینکه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ سه قطعه آهنگ به نام ، ازت خاطره دارم، به من سر بزن و تو حالت و خوشه، را روانه بازار کرد.

اما با این آهنگ ها در سبک موسیقی پاپ مورد توجه مردم قرار نگرفت و مشهور نشد.

تشکیل هوروش بند

بعد از آشنایی با حمید فریزند،که ترانه سرا و خواننده می باشد، سبک موسیقی خود را به سمت موسیقی تلفیقی تغییر داد و در این مسیر با مسعود جهانی هم آشنا شد.

به همراه مسعود و آرش و مسیح در سال ۱۳۹۵ گروه هوروش بند را تشکیل دادند و اولین کار این گروه تک آهنگ به یاد تو بود.

کلمه هوروش در این گروه به معنای مثل خورشید می باشد.

شروع شهرت

در زندگینامه هوروش بند به ثبت رسیده است این گروه در خرداد ماه ۹۶ اتفاق ویژه ای را برای خود رقم زدند و قطعه به کی پز میدی را روانه بازار کردند. که توانست دایره شنوندگان این گروه را به شدت گسترده تر کند.

تغییر چهره و کنسرت

بعد از اینکه صدایش شنیده شد، استایل خود را با گذاشتن ریش تغییر داد. تا اینکه هوروش بند اولین بار در ۲ شهریور سال ۱۳۹۶ کنسرتش را در جزیره کیش برگزار کرد .

فعالیت های دیگر

از جمله موضوع هایی که در زندگی نامه هوروش بند قابل مشاهده است این می باشد که، خواننده جوان در قامت ترانه سرا و آهنگساز با خواننده هایی مثل محمدعلیزاده، شهاب رمضان، آرش و مسیح  هم همکاری هایی داشته است. دارابی ، موسیقی سنتی قدیم رو با موسیقی سنتی امروز ترکیب کرده است و سبک های دیگر هم به آن اضافه کرده است .

ممنوع الکاری

موضوع دیگری که در زندگی نامه هوروش بند به چشم می‌خورد، این می باشد که در سال ۱۳۹۴ بعد از انتشار قطعاتی  در رادیو جوان دچار مشکل مجوز شد. بعد از پیگیری ها معلوم شد که گشت وزارت ارشاد به دلیل انتشار آهنگ هایش در رادیو جوان را ممنوع کار کرده و بعد از پیگیری مشکل برطرف شد .

وضعیت تاهل

این خواننده ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

برخی ازآهنگ‌ها

یاد تو می‌افتم

مجنون

آخر منو به باد داد

به کی پز میدی

ماه دلم

عاشقم

خنک شد دلت

فاصله نه

خالیه جای تو

تویی دوا

مثل من باش

لیلی بی عشق

ماه پیشونی

این قرارمون نبود

یه اشتباه

عوض کردی

خستم

مرا دیوانه کردی

ترکم نکنیا

عاشقم کردی

آهای

دلم پریشونه

ادامه میدمت

شبای نیلوفری

تعطیل شد

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها