شماره خودروبر تهران

خودروبر امید ارائه دهنده خدمات خودروبر , خودرو بر , حمل خودرو , خودروبر تهران , شماره خودروبر شمال تهران میباشد.

امروزه تصادف یا نقص فنی اتومبیل‌ها در جاده به یکی از معضلات جامعه و افراد تبدیل شده است. در این صورت خودروبر با استفاده از ماشین‌ ها و خودرو بر با تجهیزات پیشرفته در هر ساعت از شبانه روز آماده کمک رسانی و سرویس دهی به مشتریان می‌باشند بنابراین نگرانی بابت مشکلات به وجود آمده در جاده برای حمل و نقل خودرو با کمک خودرو برها بر طرف خواهد شد.

خودروبر

خودروبر تهران

خودروبر تهران شاید جزو یکی از دغدغه‌های مشتریان تهرانی باشد چرا که ترافیک و شلوغی تهران گاهی مانع رساندن خودرو شما به مقصد مورد نظر شود. برای رفع نگرانی شما مشتریان در این مورد خودروبر امید انتخاب خوبی برای حمل خودروی شما خواهد بود.

حمل خودرو در تهران با تریلی و ماشین‌های مخصوص صورت می‌گیرد و به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نخواهد شد. بنابراین با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن توسط خودروبر در تهران خودروی شما توسط کارشناسان در این زمینه به مقصد منتقل می‌شود.

 افرادی که ساکن تهران هستند در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به حمل خودرو می‌توانند با خودروبر ها در تماس باشند تا توسط کارشناسان خبره در زمینه حمل و نقل و سایر خدمات در بر طرف شدن مشکل به وجود آمده به شما کمک کنند.

حمل خودرو بر

حمل خودرو بر در واقع یکی از نیاز‌های جامعه امروز محسوب می‌شود که ممکن است روزانه در نقاط مختلف صورت گیرد. گاهی ممکن است در جاده‌ها بنابر دلایل مختلف خودرو شما دچار خرابی و حتی تصادف شود. در این صورت به جهت رفاه خود و جلوگیری از ترافیک در جاده‌ها بهترین روش برای حمل خودرو استفاده از خودرو برها می‌باشد.

 بنابراین بنابر شرایط  حمل خودرو برها به دو صورت انجام می‌شود گاهی افراد به منظور راحتی و آسایش خود و به اختیار از یدک کش یا جرثقیل برای حمل و نقل خودرو به مقصد مورد نظر استفاده می‌کنند.

همچنین برخی دیگر از افراد به ناچار برای جابه جایی خودروی خود، مجبور به استفاده از خودرو برها در مواقعی که ماشین آن‌ها دچار نقص فنی یا تصادف شده است می‌شوند. خدمات خودرو بر در زمینه‌های مختلف اعم از امداد رسانی فنی خودرو همچنین حمل و بکسل کردن انواع خودرو خواهد شد.

بنابراین با توجه به مشکل و نیاز شما خدمات و سرویس دهی را انجام می‌دهند. نکته مهم این است که حمل خودرو بر جهت امنیت و اطمینان از جابه جایی خودرو باید توسط افراد کارشناس در این زمینه صورت گیرد و نمی‌توان این کار را به افراد عادی سپرد.

کفی خودروبر

کفی خودروبر یکی از روش‌های مطمئن برای حمل و نقل خودرو است. برای استفاده از کفی خودروبر جرثقیل حمل خودرو باید خودرو قابلیت حرکت و قرار گرفتن روی آن را داشته باشد. از کفی خودروبر جهت حمل و انتقال خودرو‌های بدون پلاک برای انتقال به محل تعویض پلاک

 همچنین خودرو های لوکس، خودرو‌های تصادفی، خودروهای مسابقه‌ای و حمل خودرو از شرکت تا نمایندگی استفاده می‌شود. کفی‌ های خودروبر در دو نوع و به صورت سبک و سنگین تولید شده‌ و مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین خودروهای سنگین از کامیون و با استفاده از کفی دو طبقه صورت می‌گیرد.

 پس می‌توان به طور همزمان چند خودرو را حمل کرد. اما کفی خودروبر سبک  از یک کفی متصل شده به کامیونت  و جهت حمل خودروهای سبک ‌تر از آن استفاده خواهد شد. امروزه نیز کفی‌ها در انواع مختلف موجود می‌باشند که به دو دسته تقسیم شده‌اند که شامل:

  • کفی خودروبر معمولی
  • کفی خودروبر اتوماتیک

کفی خودروبر

جرثقیل حمل خودرو

همانطور که می‌دانید یکی از وسایل پر کاربرد جهت جابه جایی و حمل و نقل  خودروها در جاده جرثقیل است. این وسیله جزو ابزارهای اصلی حمل خودرو می‌باشد که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما روشن است که حمل خودرو توسط این وسیله بسیار خطرناک و در بسیاری از مواقع موجب آسیب رساندن به خودرو می‌شد.

با توجه به این که در سال‌های اخیر جرثقیل‌ها  فناوری و تکنولوژی که در آن ها مورد استفاده قرار گرفته است، بسیار مجهز و ایمن هستند اما همچنان استفاده از خودروهای مختلف اعم از سبک، سنگین و نیمه سنگین‌ امن‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای حمل خودرو به جای جرثقیل می‌باشد.

بنابراین تیم خودرو بر امید با استفاده از نیرو‌های مجرب با بهترین تجهیزات و استفاده از ماشین‌های حمل خودرو آماده ارائه خدمات مورد نیاز برای مشتریان خواهند بود.

شماره خودرو بر تهران

خودرو بر ها به صورت شبانه روز و ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشند. زمانی که خودرو شما دچار نقص و مشکل شد می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۹ ۱۱۴ ۶۰۹۳ یا ۰۹۱۲ ۲۸۴ ۷۹۸۷ تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن  خودرو بر امید کارشناسان با تجربه و ماهر خود را به محل مورد نظر اعزام کنند.

 بنابراین هنگامی که در جاده‌ها یا هر مکان دیگری خودروی شما از کار افتاد و مشکل به وجود آمده به قدری جدی بود که خودتان قادر به برطرف کردن آن نبودید، می‌توانید با شرکت خودرو بر تماس حاصل کنید تا جهت خدمات رسانی و بر طرف کردن مشکل شما اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

 پس دیگر نگران مشکلات به وجود آمده برای خودرو خود در هر شرایط و در هر نقطه از تهران نباشید.

بهترین خودروبر شمال تهران

همانطور که می‌دانید در نقاط مختلف تهران خودروبر با امکانات و متخصصان ماهر به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی به مشتریان خواهند بود. در این میان خودروبر امید یکی از بهترین خودرو بر شمال تهران به شمار می‌آید، که در زمینه‌های مختلف آماده خدمات رسانی به مشتریان می‌باشد.

انواع خدمات خودروبر شمال تهران شامل موارد زیر است.

  • حمل خودرو با جرثقیل و نیسان، یدک کش، کفی
  • پنچرگیری
  • سوخت رسانی
  • مکانیکی سیار
  • یدک کش
  • باز کردن خودرو
  • تعمیر در محل

خودرو بر

سخن پایانی خودروبر امید

خودروبر نقش مهم و اساسی در جامعه را ایفا می‌کنند. زیرا نقل و انتقال خودرو در جاده‌ها را آسان و از مشکلات بیشتر جلوگیری خواهند کرد. بنابراین می‌توان در زمینه‌های مختلف جهت انتقال خودرو به خودرو بر ها مراجعه کنید و از عملکرد مناسب و خدمات متنوع آن‌ها بهره‌مند شوید.

خودروبر امید https://khodrobaromid.com/ ارائه دهنده خدمات خودروبر , خودرو بر , خودروبر تهران میباشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها