کفپوش های سه بعدی sicg

کفپوش Sicg   مثل انواع مختلف کف پوش خودرو وسیله ای برای پوشاندن کف و موکت فابریک کف خودرو می باشد.‌

کفپوش های سه بعدی خودرو نوعی جدید از کفپوش خودرو هستند که برای ساخت آن ها از اسکنرهای صنعتی بسیار دقیق استفاده می شود روال کار این اسکنرهای صنعتی برای ساخت کفپوش سه بعدی به این شکل است که ابتداء به وسیله این اسکنرهای صنعتی بسیار دقیق از ابعاد زیر پا و کف خودرو الگو برداری شده و مطابق با الگوی ترسیم شده برای خودرو کفپوش قالبی  یا سه بعدی ساخته می شود.

‌ دقت و جا گیری این نوع کفپوش سه بعدی بسیار دقیق بوده و تمام زوایای کف خودرو را می پوشاند. این نوع کفپوش برخلاف کفپوش های قدیمی خودرو که به دلیل لغزنده بودن باعث جابجایی و کثیف شدن کف خودرو می شدند ثابت بوده و تقریبا هیچ لغزندگی ندارند.

کفپوش های سه بعدی علاوه بر ظاهری زیبا و چشم نواز به دلیل داشتن ساختار گود به دلیل سه بعدی بودن مانع نفوذ مایعات به کف خودرو و پوسیدگی آن می شوند.

گروه صنعتی سینوس فرش با نام تجاری SiCG  شناخته شده و با  ۲۲ سال سابقه در عرصه تولید کفپوش انواع خودروهای سبک و سنگین یکی از عرضه کنندگان انواع کفپوش های خودرو محسوب می شود  که تلاش می کند با عرضه محصولات مناسب و با کیفیت رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح ممکن جلب نماید.‌

کفپوش های تولیدی سینوس فرش برای بالا رفتن کیفیت در سه لایه با کارکردهای متفاوت ساخته می شوند. لایه رویی این کفپوش از چرم صنعتی است که علاوه بر داشتن کیفیت بالا زیبایی خیره کننده ای دارد.

در لایه دوم کفپوش های سه بعدی تولید شده این شرکت از EVA استفاده می شود که ماده ای ضد ضربه و بسیار انعطاف پذیر است و در لایه سوم کفپوش های عرضه شده این شرکت از پولی استر استفاده می شود که علاوه بر استحکام کفپوش باعث افزایش اصطحکاک کفپوش شده و از لغزندگی آن جلوگیری می کند.

کفپوش سه بعدی هایما s7

خودرو هایما s7 از شاسی بلندهای زیبا و پرطرفدار است. کفپوش هایما s7 از انواع کفپوش های سه بعدی است که با استفاده از موادی مثل پلی یورتان و با بکارگیری تکنولوژی نانو تولید می شود. از ویژگی های کفپوش هایما s7 خاصیت ضد آب، ضد بو و ضد لک بودن می باشد.

 این مدل کفپوش به شکل لیزری برای هر نوع خودرو طراحی و قالب گیری می شود. این نوع کفپوش به شکل ثابت و فیکس در کف خودرو جا نمایی می شود به شکلی که سرنشینان خودرو هیچگونه حرکت یا لغز شی را در زیر پای خود احساس نمی‌کنند.

کفپوش های سه بعدی این مزیت را نسبت به نمونه های قدیمی دارد که در زمان استفاده جمع شدگی کفپوش در کار نیست که باعث ناراحتی سرنشین و پرت شدن حواس راننده و تصادف شود و جابجایی آنها برای شستشو و تمیز کاری راحت بوده و براحتی می توان هرگونه آلودگی حتی مواد چسبنده را از سطح آن با آب و مواد تمیز کننده از بین برد.

 کفپوش هایما s7 از چرم با کیفیت ساخته می شود و از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. این نوع کفپوش خودرو به شکل سه لایه ساخته می شود که باعث ضخامت و ماندگاری آن می شود. لایه رویی این نوع کفپوش از چرم مصنوعی درجه یک است که از فناوری نانو در ساخت آن استفاده می شود.

این لایه چرمی باعث مقاوم شدن کفپوش در مقابل خط و خش، ساییدگی و فرسایش می گردد. لایه دوم کفپوش،  EVA است که باعث می شود کفپوش درعین داشتن ضخامت و دوام بالا حالت ارتجاعی داشته باشد.

 لایه سوم کفپوش هم از ۱۰۰ درصد پلی استر ساخته شده که به راحتی شسته شده و در زمانی کوتاه خشک می شود. کف این لایه شبیه به برس می باشد که باعث چسبیدن کفپوش به موکت خودرو می شود.

کفپوش سه بعدی هایما s5

کفپوش سه بعدی هایما s5 از انواع جدید کفپوش سه بعدی است که به دلیل ساختار مناسب و مستحکم از شرایط خوبی برای نصب و جا نمایی در کف انواع خودرو برخوردار است. کفپوش سه بعدی هایما s5 با استفاده از اسکنرهای بسیار دقیق صنعتی با  توجه به شرایط و وضعیت خاص هر خودرو طراحی و ساخته شده و به شکل قالب در فضای کف خودرو نصب می گردد.

 استفاده از مواد با کیفیت در ساخت این نوع کفپوش خودرو باعث بالا رفت مقاومت کفپوش در برابر گرما، سرما و سایش شده است.‌ همچنین برای جلوگیری از لغزش و بالا رفتن استحکام و  چسبندگی کفپوش سه بعدی هایما  s5در لایه زیرین این نوع کفپوش از مواد و الیاف خاص مصنوعی استفاده شده است که باعث ارتقاء کیفیت و چسبندگی این نوع کفپوش می شود.

این نوع کفپوش سه بعدی به شکل دو تکه برای جلو و یک تکه برای عقب خودرو طراحی و تولید می شود. کفپوش سه بعدی هایما s5 طوری طراحی شده است که مانع از نفوذ مایعات به کف خودرو می گردد. این نوع کفپوش سه بعدی قابل شستشو بوده و به راحتی تمیز می شود.

کفپوش سه بعدی هایما s5  با توجه به کیفیت و استحکام مناسب نسبت به کفپوش های مشابه از قیمت مطلوبی برخوردار است و می تواند یک انتخاب مناسب برای پوشش کف خودرو باشد.

 شیارهای طراحی شده بر روی کفپوش باعث افزایش اصطحکاک بین مولکول  مایعات ریخته شده ‌و سطح کفپوش می شود و حرکت مایعات ریخته شده بر روی کفپوش را در هنگام رانندگی به حداقل ممکن کاهش می دهد. این نوع کفپوش با تکیه بر تکنولوژی ساخت سه بعدی ظاهری شیک و جذاب برای خودرو به وجود می آورد. 

استفاده از مواد مقاوم در ساخت این نوع کفپوش باعث می شود که در تابستان تغییر شکل نداده و حالت وا رفتگی پیدا نکنند و در زمستان سردی هوا باعث ایجاد حالت شکنندگی درسطح  آن ها نشود.‌

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها