پیچ شیروانی، ورق شیروانی، فوم و عایق های صوتی و حرارتی را آنلاین بخرید

پیچ شیروانی یکی از محصولاتی محسوب می‌شود که در صنایع از جمله ساختمان سازی و ساخت سوله به کار برده می شود. محصول مورد نظر توسط بسیاری از تولیدکنندگان در اندازه و سایز های مختلف، همچنین مدل های متنوع به بازارهای فروش عرضه می شود. کیفیت تولید با توجه به نوع ساخت و نوع مواد اولیه تفاوت دارد. محصول دیگری که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم ورق شیروانی می باشد.

 ورق های گالوانیزه یا شیروانی، ورق های آهنی محسوب می شوند که یک لایه نازک روی و یا زینک بر روی آن قرار داده شده است. کاربردهای بسیار گوناگونی را نیز برای این محصول می توان ذکر کرد. ورق آهنی با ضخامت های متفاوت دارای کاربرد های مختلفی می باشد. فوم نیز محصولی است که به عنوان عایق صوتی، حرارتی، رطوبتی در صنعت ساخت وساز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از مواد اولیه مختلف تشکیل شده است. مصرف کنندگان می توانند برای اطلاع از ویژگی ها و کاربردهای محصولات ذکر شده، همچنین قیمت نهایی آنها به سایت نوین عایق مراجعه نمایند. در این سایت اطلاعات کاملی در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

 پیچ شیروانی چیست؟

مواد اصلی و اولیه این نوع از پیچ ها فولاد، آهن و استیل می باشد. شکل ظاهری نوک این پیچ ها به مانند مته می باشد بنابراین به پیچ سرمته ای نیز معروف شده است. شکل ظاهری بخش ابتدایی و گل پیچ بکسی یا شش گوش است و انتهای پیچ نیز به صورت رزوه شده است. برای تولید محصول فوق از دو نوع واشر به جنس های فلزی و پلاستیکی نیز استفاده می شود. پیچ های استوانه ای در دو نوع در بازارهای فروش عرضه می شوند که با توجه به شکل ظاهری آنها کاربرد های متفاوتی نیز دارند. پیچ های استوانه ای شکل خودکار کاربرد بسیار راحتی دارند و به راحتی در داخل چوب و دیگر سطح های فلزی فرو می روند و نیازی به رول پلاک نیست.

نوع دیگر پیچ های شیروانی، پیچ های سر مته ای می باشد که کاربرد آن نسبت به مدل قبلی بسیار بیشتر است. ساختار این پیچ به گونه‌ای است که برای نصب آن نیاز به دریل نیست، چون به دلیل رزوه بخش انتهایی جای خود را در سطح مورد نظر باز می کند. افراد می توانند برای باز کردن انواع پیچ های استوانه ای شکل و یا شیروانی از پیش گوشتی با فرم چهارسو یا دوسو متناسب با شکل ظاهری گل پیچ استفاده کنند. به دلیل مواد اولیه به کار برده شده در این نوع پیچ ها، محصول مورد نظر در برابر رطوبت، فشار و ضربه بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان دچار شکستگی و یا زنگ زدگی نمی شود.

کاربرد های پیچ شیروانی چیست؟

کاربردهای بسیار زیادی برای پیچ های سرمته ای می توان نام برد. امروزه برای نصب و ساخت خانه های پیش ساخته از پیچ های استوانه ای شکل رزوه شده استفاده می کنند. برای نصب سوله و دیگر ورق ها و قاب‌های فلزی نیز می توان از پیچ های فلزی و یا آهنی با ضخامت های گوناگون استفاده کرد. از دیگر کاربردهای محصول فوق، استفاده از آن در هنگام نصب پانل های سقفی و دیواری می باشد. با بهره بردن از پیچ شیروانی می توان به راحتی قطعات فلزی و یا ورق های فلزی را به یکدیگر متصل کرد. برای اتصال ورق های گالوانیزه می توان از پیچ شیروانی خودکار یا سر مته ای بهره گرفت. انتخاب نوع پیچ با توجه به نوع اتصال و نوع محصول متفاوت می باشد.

ورق شیروانی چیست؟

پوششی از روی ورق های گالوانیزه باعث شده است که این محصول در برابر زنگ زدگی و رطوبت بسیار مقاوم باشد. ورق شیروانی در بازارهای فروش به صورت کلاف یا رولی و ورقه ای با توجه به ابعاد و ضخامت با قیمت مشخصی به فروش می رسد. انواع ورق شیروانی با توجه به نوع ماده تشکیل دهنده وجود دارد. این نوع از ورق ها ممکن است آهنی یا فولادی باشند و ورق گالوانیزه به صورت رنگی نیز عرضه می شود. ورق های با جنس آهن و روی با طرح‌های مختلفی مانند کرکره ای، ذوزنقه ای ساخته می شود. دوام و ماندگاری ورق های از جنس فولاد بسیار بیشتر از ورق های آهنی می باشد. ورق های رنگی گالوانیزه در واقع ورق های سقفی محسوب می شوند که با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده است. تولید محصول مورد نظر به روش های مختلفی انجام می شود.

کاربردهای ورق شیروانی چیست؟

در کارخانجات تولیدی لوازم خانگی برای ساخت و تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی مانند یخچال، کولر، بخاری از ورق های گالوانیزه استفاده می شود. برای ساخت گارد ریل که از موانع ترافیکی در جاده های برون شهری محسوب می‌شود نیز می توان از ورق های شیروانی استفاده کرد. در صنعت خودروسازی، ورق شیروانی یکی از مواد اولیه و اصلی محسوب می شود. این نوع از ورق ها می توانند به عنوان سقف های کاذب در داخل سوله ها و انبار ها قرار داده شوند. در صنعت الکترونیک نیز کاربرد ورق شیروانی بسیار زیاد است، امروزه برای تولید قطعات پوششی مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت سیلو با هزینه بسیار کم نیز می توان از ورق مورد نظر استفاده کرد. میزان پوشش روی، بر‌کیفیت نهایی و قیمت ورق تاثیر گذار است. هر اندازه که پوشش روی ضخیم تر باشد کیفیت و قیمت نهایی افزایش می یابد.

فوم چیست؟

فوم در واقع یک عایق حرارتی محسوب می شود که در برخی از موارد به عنوان عایق صوتی و رطوبتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصول باعث می شود که انرژی گرمایی در فصل سرما در داخل ساختمان حفظ شود، این امر به حفظ بسیاری از انرژی های تجدید ناپذیر کمک می کند. ماده اصلی تشکیل دهنده این محصول، پلی اتیلن می باشد که در کارخانجات با حبابهای بسیار ریز هوا به صورت کامل ترکیب می شود. متراکم بودن حباب های هوا باعث می شود که محصول نهایی در برابر رطوبت، همچنین حرارت بسیار مقاوم باشد. فوم در برابر مواد شیمیایی نیز بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان جانوران و حشرات موذی نمی توانند به آن سرایت پیدا کنند.

ویژگی و خواص فوم چیست؟

عایق صوتی و حرارتی مورد نظر در برابر مواد سمی، همچنین مواد شیمیایی خطرناک مقاوم است. از این محصول می توان به عنوان ضربه گیر نیز استفاده کرد، چون در برابر ضربه و فشار مقاوم است. فوم عایقی است که در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد و کیفیت خود را از دست نمی دهد. علاوه بر این محصول مورد نظر در برابر اشعه ماورای بنفش نیز کیفیت خود را حفظ می کند. به دلیل  قابلیت اشتعال پایین این نوع عایق می توان آن را برای سقف سوله ها مورد استفاده قرار دارد. محصول ذکر شده وزن بسیار کمی دارد و وزن بسیار کمی دارد، به همین دلیل جابجایی و حمل و نقل آن بسیار راحت و آسان است، علاوه بر این افراد به تنهایی و بدون مهارت خاصی نیز می توانند محصول را در محل دلخواه نصب کنند. عایق حرارتی ذکرشده به صورت رولی و با ضخامت های گوناگون عرضه می شود.

انواع فوم چیست؟

این نوع عایق در بازارهای فروش به صورت رولی و به رنگ های مختلف عرضه می شود. عایق صوتی، حرارتی رولی در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم است و انعطاف پذیری بالایی نیز دارد. این محصول در برابر آلودگی های زیست محیطی نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. در بازارهای فروش، فوم رولی با روکش و بدون روکش موجود می باشد. عایق حرارتی لوله ای در صنعت ساختمان سازی برای جلوگیری از اتلاف انرژی به عنوان محافظ و پوشش لوله های آب در نظر گرفته می شود. برای عایق بندی لوله های سرد و گرم نیز می توان از این نوع اسفنج استفاده کرد. در صنعت بسته بندی برای جلوگیری از یخ زدگی بسیاری از مواد غذایی در فصل سرما نیز می توان از این نوع عایق حرارتی استفاده کرد.

عایق صوتی، حرارتی دیگری که می توانیم به معرفی آن بپردازیم عایق تخته ای و یا ورقه ای است. وزن این فوم در مقایسه با دیگر انواع عایق ها بسیار کم است و سطح صافی دارد، بنابراین برش دادن آن نیز بسیار آسان است. برای ساخت تشک های ورزشی و طبی میتوان از این نوع اسفنج استفاده کرد. محصول مورد نظر در صنایع خودروسازی و مبل سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جمع بندی

مشتریان می توانند برای خرید و اطلاع از ویژگی‌ها و مشخصات اصلی انواع عایق های صوتی، حرارتی و محصولات شده مانند پیچ و ورق های شیروانی می توانند به سایت عایق نوین مراجعه کنند و خریدهای خود را به صورت اینترنتی و در کوتاهترین زمان انجام دهند. در این سایت تمامی آگهی های فروش با ذکر قیمت و ویژگی های محصولات به صورت کامل درج شده است. بهتر است مصرف کنندگان ابتدا با ویژگی‌ها و کاربردهای محصولات معرفی در این سایت آشنا شوند، سپس اقدام به خرید نمایند. امکان خرید پیچ سرمته ای و ورق های گالوانیزه، همچنین فوم های رنگی به صورت عمده و کلی از طریق فروشگاه های اینترنتی وجود دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها