در خرید فالوور باید به چه مواردی توجه کرد؟

در خرید فالوور باید به چه مواردی توجه کرد؟

این روزها اینستاگرام به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود که میلیون ها کاربر از سراسر دنیا دارداینستاگرام بستر مناسبی را برای کسب و کارها فراهم کرده است و ما روزانه شاهد هزاران پیج کسب و کار هستیم که در این زمینه فعالیت دارندخرید فالوور برای این پیج ها بسیار با اهمیت است و برای آن زمان زیادی صرف می کنندبرای خرید و افزایش فالوور نکات مهمی باید مورد توجه قرار گیرد که ما در این مقاله به بررسی آنها می پردازیماگر شما هم می خواهید خرید فالوور انجام دهید، با ما همراه باشید.

اهمیت خرید فالوور

افزایش فالوور اینستاگرام با گذشت زمان برای هر پیجی اتفاق می افتد اما تعداد آن به میزانی نیست که پیشرفت و درآمدی را نصیب مدیران پیج کنددر چنین زمانی بهتر است که فالوور بخرید تا از مزایای فراوان آن استفاده کنیدافزایش فالوور از این راه موجب صرفه جویی در زمان می شود و پیج را به سرعت ارتقا می دهدکاربرانی که برای نخستین بار به پیج مراجعه می کنند به تعداد فالوورها اهمیت داده و بر این اساس به شما اعتماد خواهند کرد.

هر چه تعداد فالوورها بیشتر باشد، اعتبار بیشتری کسب می گردد و به همان نسبت، اعتماد مشتریان افزایش پیدا می کنددر چنین شرایطی میزان فروش چند برابر شده و سطح درآمد بیشتر می شودافزایش فالوور با خرید از سایت های معتبر بازخورد پست ها را افزایش داده و تعداد لایک و کامنت ها را نیز بالا می بردپیج هایی با تعداد فالوور کم، فروش اندکی دارند و در دام محدودیت های اینستاگرام می افتند زیرا اینستاگرام نسبت به پیج هایی که فالوور کمی دارند، سخت گیری بیشتری دارد.

اهمیت خرید فالوور

موارد مهم در زمینه خرید فالوور

برای خرید فالوور باید مواردی در نظر گرفته شود تا بعدا مشکلاتی در این راستا به وجود نیایددر ادامه هر یک از این موارد را به طور مجزا شرح می دهیم.

آماده بودن پیج اینستاگرام

زمانی که قصد خرید و افزایش فالوور اینستاگرام را دارید باید آماده بودن پیج خود را بررسی کنیدپیجی که عکس پروفایل ندارد، پستی منتشر نکرده، بایو درستی ننوشته، هایلایت های به هم ریخته ای دارد و به طور کلی بهینه سازی نشده است، برای افزایش فالوور از راه سایت های فروش فالوور، اصلا مناسب نیستپیش از خرید باید بهینه سازی پیج انجام شود تا فالوورهای خریداری شده با دیدن پیج، دلیلی برای ماندن در پیج داشته باشند و ریزش فالوورها به حداقل ممکن برسد.

فعالیت در پیج اینستاگرام

اگر در پیج خود فعالیت مداومی ندارید پس خرید فالوور اینستاگرام برای شما مناسب نیستفالوورها به فعالیت یک پیج نگاه می کنند و اگر پیجی ساکن و ثابت باشد، آن را ترک خواهند کردفعال بودن در پیج به معنای فعالیت ۲۴ ساعته نیست بلکه منظور ما این است که در فواصل زمانی مشخص، در پیج خود استوری یا پست منتشر کنید و نسبت به کامنت کاربران بی توجه و خنثی نباشید.

تحقیق در مورد سایت خرید فالوور

در زمینه خرید و افزایش فالوور اینستاگرام ، سایت های بسیاری فعالیت دارند و شما باید با تحقیق و جستجو در این راستا، بهترین سایت را انتخاب نماییددر بررسی یک سایت تنها قیمت پکیج ها را مدنظر قرار ندهید بلکه به کیفیت و رضایت مشتریان توجه داشته باشید.

تحقیق در مورد سایت خرید فالوور

پشتیبانی در سایت خرید فالوور

اگر هدف یک سایت فقط فروش پکیج ها باشد پس هیچ پشتیبانی به مشتریان ارائه نمی دهد و برایش اهمیتی ندارد که پکیج های خریداری شده توسط شما چه کارایی داشته اندسایت های معتبر دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در زمینه خرید فالوور هستند و به مشتریان جهت حل چالش ها و مسائل پیش آمده، کمک می کنند.

میزان پاسخگویی سایت خرید فالوور

اگر سایتی معتبر باشد، به سوالات مشتریان در سایت خود پاسخ می دهد و اگر کاربری با مشکلی روبرو شود، سعی در رفع آن داردمعمولا پاسخگویی در سایت های غیر معتبر در حد صفر است و اگر یک کاربر سوالی داشته باشد یا پاسخی نمی گیرد یا با جملات بی اساس او را از سر خود باز می کنند.

عدم ارائه رمز برای خرید فالوور

اطلاعات شخصی یک پیج اینستاگرام باید از دسترس همه خارج شود و در محلی کاملا امن نگهداری گردداگر سایتی از شما برای افزایش فالوور اینستاگرام درخواست ارائه رمز و پسورد را داشته باشد، بهتر است که ریسک نکنید و سایت دیگری را در این زمینه انتخاب کنیدبرای خرید فالوور اینجا کلیک کنید و از خرید فالوور بدون ارائه رمز، با خیالی آسوده استفاده نمایید.

داشتن درگاه بانکی و پرداخت امن

برای پرداخت هزینه پکیج انتخابی خود باید حتما به صورت آنلاین اقدام کنید و امکان پرداخت حضوری و دستی هزینه ها وجود نداردبه درگاه بانکی سایت انتخابی توجه کنید و در صورت مشکوک بودن، عملیات پرداخت را ادامه ندهیدزیرا اطلاعات حساب شما به خطر می افتد و ممکن است سرمایه زیادی را از دست بدهید.

عدم ارائه رمز برای خرید فالوور

انتخاب نوع فالوور

اگر برای خرید فالوور نوع فالوور مورد نظر خود را از نظر فیک یا واقعی بودن مشخص نکنید، نمی توانید از پکیج خریداری شده بهره لازم را ببریدپس ابتدا ویژگی هر یک از این فالوورها را مطالعه کنید و بر اساس آن، فالوور فیک یا واقعی خریداری نمایید.

ثبت کردن تعداد فالوورهای فعلی

پیش از افزایش فالوور اینستاگرام از طریق خرید، تعداد فالوورهای پیج خود را با دقت یادداشت کنید تا بعدا بتوانید پیشرفت حاصل شده را به دقت مورد بررسی قرار دهیدسایت های معتبر دقیقا رقم مورد نظر شما را برای افزودن فالوورها، انتخاب می کنند اما سایت هایی در این بین هستند که ممکن است از نظر آمار و ارقام کمی ضعیف عمل کنند.

کیفیت فالوور خریداری شده چگونه مشخص می شود؟

کیفیت فالوور بستگی به نوع آن دارد اما معمولا کیفیت فالوور واقعی و فالوور فعال از فالوور فیک بیشتر استفالوورهای فعال در پیج شما فعالیت دارند و پست ها و استوری های شما را می بیننداین فالوورها پست ها را لایک می کنند و ممکن است برای شما کامنت هم بگذارندفالوورهای واقعی می توانند فعالیت های موثری در پیج شما داشته باشند اما این به عنوان یک اصل ضروری برای این فالوورها نیستفالوورهای واقعی دارای مشخصات واقعی هستند و این سبب افزایش اعتماد مشتریان می شود.

کیفیت فالوور خریداری شده چگونه مشخص می شود؟

پس از خرید فالوور به چه مواردی باید توجه کرد؟

پس از خرید فالوور باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بیشترین بهره وری نصیب شما شودبهتر است نگاهی کلی به فالوورهای اضافه شده بیندازید و فیک و واقعی بودن آنها را بررسی کنید زیرا ممکن است فالوورهای فیک به جای واقعی به پیج شما اضافه شده باشندمعمولا فالوورهای واقعی دارای عکس پروفایل هستند و دارای آیدی مشخصی می باشند.

به این نکته توجه داشته باشید که ریزش فالوور امری کاملا طبیعی است اما حد و اندازه ای دارداگر با ریزش بسیاری مواجه شدید باید از پشتیبانی سایت فروش فالوور، علت آن را جویا شویداگر تولید محتوا به صورت منظم انجام شود و ظاهر پیج جذاب باشد، ریزش فالوور کمتری اتفاق می افتد.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
علی
امتیاز :
     

سلام واقعا مقاله خوبی بود الان دیگه میشه به راحتی با خرید فالوور اینستاگرام رشت خوبی تو اینستاگرام کرد و سریع به تعداد زیادی فالوور میشه رسید ممنون از این مقاله خوب ممنون از سایت تاریخ ما.