هزینه‌های سفر دبی

دبـی، یکی از شهرهای مدرن و پیشرفته جهان است که وجود امکانات رفاهی و تفریحی زیاد در این شهر سبب شده تا هر ساله گردشگران زیادی به دبـی سفر کنند. در خصوص این شهر زیبا جالب است بدانید که سیر تحولی شهر دبـی تنها سه دهه به طول انجامید و طی آن دبـی از یک شهر معمولی در حاشیه خلیج فارس به یک شهر مدرن و توریستی تبدیل شد. در گذشته شغل بیشتر مردم دبـی صید مروارید و ماهی بوده، اما امروزه بیشتر هزینه­های مورد نیاز این شهر از طریق فروش نفت تامین میشود، در این خصوص باید گفت که پیشرفت­های گردشگری دبـی در سالهای اخیر سبب شده تا امروزه درامد حاصل از صنعت گردشگری از درامد نفت نیز بیشتر باشد. دبـی در تمام این سالها هیچگاه از توسعه و پیشرفت دست برنداشته و همواره به دنبال پیشرفت­های بیشتر است. پیشرفت­های این شهر به اندازه­ای است که علاوه مردم آسیا ساکنان اروپا و آمریکا نیز آرزوی سفر به این شهر زیبا را دارند. قبل از سفر به دبـی سوال­های زیادی در خصوص هزینه­های سفر به دبـی مطرح میشود که در این مقاله به توضیح بیشتر در این خصوص میپردازیم.

سفر به دبـی

سفر به دبـی از تنوع بالایی برخوردار است و هزینه­های سفر به دبـی بیشتر به این موضوع بستگی دارد که سفر شما به دبـی از چه نوع است. هزینه­­های مورد نیاز برای سفر کاری به دبـی با هزینه­های مورد نیاز برای سفر به تفریحی دبـی متفاوت است. از طرفی دیگر هزینه­های سفر تفریحی به دبـی بیشتر به تفریحات شما در طول سفر بستگی دارد. تعداد مسافران و افرادی که در سفر همراه شما هستند از دیگر عوامل موثر بر روی هزینه­های سفر دبـی است. در خصوص سفر به دبـی لازم به توضیح است که شرکت­های مسافرتی زیادی در حال ارائه خدمات مربوط به سفر دبـی هستند. شما میتوانید با انتخاب یک شرکت مسافرتی قابل اعتماد یک سفر هیجان اانگیز با قیمت مناسب را به دبـی تجربه کنید. شرکت مسافرتی سفرهای دانا از جمله شرکت­های معتبر در این زمینه است. تورهایی مسافرتی سفرهای دانا از تنوع بالایی نیز برخوردار بوده و با هر بودجه­ای که دارید میتوانید تور مناسب خود را پیدا کنید. با این وجود در ادامه به توضیح بیشتر در خصوص هزینه­های کلی مورد نیاز برای سفر دبـی میپردازیم.

هزینه ویزا دبـی

در سفرهای دبـی یک از اصلی­ترین هزینه­های مورد نیاز هزینه لازم برای اخذ ویزا است. اگر به عنوان توریست قصد سفر به این کشور را دارید، باید نسبت به دریافت ویزای توریستی دبـی اقدام کنید. اگر ساکن ایران هستید، ویزای توریستی امارات به مدت ۱۴ روز صادر میشود. به این معنا که با داشتن این نوع ویزا شما مجاز هستید به مدت ۱۴ روز در خاک کشور امارات باشید، لازم به توضیح است که دبـی یکی از شهرهای توریستی کشور امارات است. دریافت ویزای توریستی امارات کار به نسبت آسانی محسوب میشود. باید مدارک مورد نیاز را تهیه نموده و سپس مبلغ مورد نظر برای دریافت ویزا توریستی را پرداخت کنید. در حال حاضر هزینه ویزای توریستی دبـی در حدود ۲۹۰ درهم است. برای دریافت ویزا توریستی نیاز به مراجعه حضوری نیست. شما به راحتی میتوانید به صوت آنلاین درخواست خود مبنی بر صدور ویزای دبی را ثبت کنید. اگر هم در تورهای مسافرتی دبـی شرکت کرده­اید، تهیه ویزای توریستی از جمله خدماتی است که شرکت­های مسافرتی به مراجعان خود ارائه می­دهند.

هزینه هتل:

از دیگر هزینه­های سفر دبـی میتوان به هزینه مورد نیاز برای رزرو هتل و محل اقامت اشاره کرد. توریستی بودن شهر دبـی سبب شده تا هتل­های بسیار زیادی در این شهر تاسیس شده باشد. بنابراین برای انتخاب هتل گزینه­های زیادی دارید و با توجه به بودجه خود میتوانید هتل مناسب را برای خود رزرو کنید. هزینه مورد نیاز برای هتل و محل اقامت به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین عامل موثر دسترسی و خدمات هتل مورد نظر است. هتل­ها بر اساس خدمات و امکانات خود به هتل­های ۵ ستاره، هتل ۴ ستاره، هتل ۳ ستاره و… تقسیم میشوند. اگر قصد دارید تا هزینه­های سفر خود را کاهش دهید، میتوانید از هتل­های ارزان قیمت استفاده کنید که هزینه آنها در حدود ۵۴ دلار به ازای هر نفر است. برای سفرمناسب با هزینه متوسط، مبلغ مورد نیاز برای هتل به ازای هر نفر در حدود ۱۴۰ دلار خواهد بود. اگر هم قصد اقامت در هتل­های لوکس و شیک دبـی را دارید به ازای هر نفر باید مبلغی در حدود ۵۱۴ دلار پرداخته شود.

هزینه غذا و رستوران

بخش دیگر هزینه­های سفر مربوط به هزینه­های مورد نیاز برای غذا و رستوران است. در این خصوص نیز انتخاب­هایی زیادی دارید که هر کدام آنها هزینه­های متفاوتی در پی خواهد داشت. دبـی رستوران­های لوکس و بین المللی زیادی دارد. برای کاهش هزینه­های سفر میتوانید رستوران­های ارزان قیمت ر ا برای غذا خوردن انتخاب کنید که در این صورت هزینه مورد نیاز غذای روزانه به ازای هر نفر معادل ۱۸دلار خواهد بود. این هزینه در سفرهای متوسط به ۴۵ دلار افزایش پیدا میکند و اگر رستوران­های لاکچری را برای غذا خوردن انتخاب کنید هزینه مورد نیاز برای غذا روزانه ۱۴۹ دلار است. بنابراین میتوان گفت انتخاب نوع غذا در هزینه­های سفر دبـی موثر است.

هزینه تفریحات و سرگرمی

دبـی جاذبه­های تفریحی و گردشگری بسیار متنوعی دارد که میتواند یک سفر هیجان انگیز را برای شما رقم بزند. برخی از تفریحات آن رایگان بوده اما برای برخی دیگر باید هزینه آن پرداخت شود. برای کاهش هزینه­های سفر میتوانید ار تفریحات و سرگرمی­های رایگان استفاده کنید. با این وجود تفریحات ارزان قیمت زیادی نیز وجود دارد. در ادامه هزینه مورد نیاز برای چند مورد از تفریحات دبـی آمده است. برج خلیفه یکی از مشهورترین تفریحات شهر دبـی است است که بازدید از آن ارزوی افراد زیادی محسوب میشود. شما میتوانید بر فراز برج خلیفه تمام شهر دبـی را تماشا کنید، این تصویر در شب بسیار دیدنی خواهد بود. هزینه بازدید از برج خلیفه ۲۶ دلار است.

تور دبـی

برای افرادی که قصد سفر به دبـی را دارند، روش‌های مختلفی وجود دارد‌. یکی از بهترین روش‌ها سفر با تورهای مسافرتی است. به این منظور می‌توانید یک شرکت مسافرتی معتبر و قابل اعتماد را پیدا کرده و در تورهای مسافرتی آن، شرکت کنید‌. تورهای مسافرتی به مقصدهای مختلفی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تور دبی اشاره کرد. نکته جالب توجهی که در خصوص تور دبـی وجود دارد تنوع بالای آن است‌. تورهای مختلف برنامه‌ها و امکانات متفاوتی دارند و به طبع آن از هزینه‌های متفاوتی نیز برخوردار هستند‌. شما میتوانید با توجه به هزینه سفر خود تور مناسب خود را انتخاب کنید. از مزایای شرکت در تور، دیگر نیاز نیست نگران رفت و آمد، محل اقامت و دیگر کارهای مربوط به سفر باشد. تمام آنها توسط مسئول تور هماهنگ می‌شود‌. از طرفی دیگر در تور دبـی افراد دیگری نیز شرکت می‌کنند که یک تجربه سفر گروهی مهیج برای شما رقم می‌خورد.

 

در نتیجه به توضیح بیشتر در خصوص هزینه­های سفر دبـی پرداختیم. دانستید که عوامل مختلفی بر روی هزینه­های کلی سفر موثر است که در این متن به چند مورد از این موارد اشاره شد. عوامل موثر دیگری نظیر هزینه حمل و نقل نیزوجود دارد. به طور کلی اگر قصد سفر به دبـی را دارید یکی از بهترین روشها برای سفر به دبـی شرکت در تورهایی است که توسط شرکت­های مسافرتی ارئه میشود. یکی از معتبرترین شرکت­های مسافرتی شرکت سفرهای دانا است که تورهای بسیار متنوعی داشته با هر بودجه­ای که دارید میتوانید تور مناسب خود را انتخاب کنید. شرکت در تور مزایای زیادی دارد که از آن جمله میتوان به این مورد اشاره کرد که دیگر نیاز نیست نگران محل اقامت یا حمل و نقل خود در طول سفر باشید. تمام این موارد توسط مسئول تور هماهنگ میشود و شما تنها باید از سفر خود لذت ببرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها