بیوگرافی شهاب مظفری

طبق اطلاعاتی که در زندگی نامه شهاب مظفری میبینیم، ایشان متولد ۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ است و در زمینه های خوانندگی و آهنگسازی فعالیت می کند. اگر بخواهیم از رشته دانشگاهی وی بگوییم قابل ذکر می باشد که او در دانشگاه رشته کامپیوتر را می خواند و همزمان با تحصیلش در زمینه موسیقی هم فعالیت هایی داشته است. به گفته خودش قدش حدود ۱۹۸ سانتی متر می باشد و از جمله خوانندگان بلند قامت می باشد. سازی که او به طور حرفه‌ای فرا گرفته است،پیانو می باشد. که از کودکی یادگیری اش را در این زمینه آغاز کرد.

همچنین آقای شهاب مظفری مسلط بر سازهای همچون گیتار کلاسیک می باشد. اولین آهنگش را در سال ۱۳۸۷ به نام از وقتی رفتی روانه بازار موسیقی کرد. که این قطعه مورد توجه همه قرار گرفت و بعد از آن با انتشار کارهای احساسی دیگر در این زمینه توانست ماهر تر و شناخته شده تر شود و هواداران و مخاطبان خاص خود را پیدا کند. او در سال ۱۳۹۶ در لیست خوانندگان مجاز قرار گرفت و برای پخش آثار و خود مجوز دریافت کرد و اولین کنسرتش را نیز در سال ۱۳۹۶ در تاریخ های ۱۴ و ۱۵ و ۲۳ تیرماه در شش سانس برگزار کرد. که در هر سانس بلیط ها به صورت کامل فروخته شد و استقبال خوبی شد.

وضعیت تأهل

آقای شهاب مظفری تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

حواشی زندگی خواننده جوان

آقای شهاب مظفری در یکی از قطعه هایش آقای یاس بزرگ ترین و محبوب ترین خواننده رپ ایران را نقد کرد و به اصطلاح در‌ یک موزیکش با او کل انداخت. که این حرکت آقای مظفری مورد توجه منفی بسیاری از کاربران در فضای مجازی قرار گرفت و بسیار کامنت های منفی و بازخورد منفی حتی از سلبریتی ها و هنرمندان داشت و آقای یاس هم در واکنش به این نقد، حرکت خیلی خاصی انجام نداد.همچنین شهاب مظفری در تابستان سال ۱۳۹۷ برای چهره های جوان موسیقی پاپ یه جورایی خوشی یمن بوده است. این خواننده از اوایل دهه ۹۰ انتشار آثارش را به شکل جدی شروع کرد و خدا با توام ،اولین اثر او بود که در سطح گسترده ای از فضای مجازی پخش شد.

از جمله مسائل دیگری در زندگی نامه شهاب مظفری می‌بینیم، این می باشد که وی ،از همان اول از لحاظ نوع خوانش و سایر خواننده ها تا حدی متفاوت تر بود.نگاه و چهره مغرور وی در عکس ها و همچنین لحن مغرور و گاهی معترضش از جمله مواردی بود که باعث تفاوت وی می شد و یک جورایی باعث شد که شهاب مظفری پای کارهایش امضای مخصوص خود را بزند و مخاطبان را به سوی خود جلب کند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها